Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett Hosszúpereszteg, Árpád u. 77, 9676

Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett

Szajki tavak - Strand, Étterem, Panzió | A strand mellet Étterem és Vendégház. A strandon helyet kapott futballpálya, röplabdapálya, pingpong asztal és egy játszótér is. A tavon vizíbiciklizni, csónakázni és kajakozni is lehet. Az üdülőhelyen található több vendéglátó egység, élelmiszerbolt, kalandpark, lovarda és lehetőség van horgászatra, gokártozásra valamint túrázásra.

Hosszúpereszteg, Árpád u. 77, 9676

• Családbarát
  • Utcai átvétel
  • Kedvezményes ételek

Csaba Nyisztor
25.11.2023
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
Gyors kiszolgálás, finom ételek.
Márta Pintye
04.11.2023
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
A párommal voltunk itt vacsorázni és nem volt valami túl jó élmény az biztos. A probléma ott kezdődött hogy az innivalóm mellé kihozott pohár enyhén fogalmazva is koszos volt, de úgy vagyok vele hogy csak az nem hibázik aki nem dolgozik szóval ezt még elnéztem. Aztán választottunk a párommal egy kétszemélyes tálat amin az egyik fajta hús gombás volt. Amikor adtuk le a rendelés megkértük a pincérhölgyet hogy legyenek szivesek kicserélni ezt a gombás húst a tálon lévő valamelyik másik húsra mert egyikünk sem szereti a gombát. Közölte velünk hogy ez NEM MEGOLDHATÓ MERT A KONYHÁN NEM SZERETIK A VARIÁLÁST". Ez a hozzáállás nem valami vendégbarát de úgy voltunk vele hogy már mindegy majd legfeljebb leszedjük róla a gombát. Mikor kihozta a tálat közölte hogy végül sikerült nekik megoldani ami annyiból állt hogy a két szelet gombás húst kicserélték egy szelet natúr csirke mellre.Mindezek mellet a pincérhögy igen goromba volt. Mi biztos nem megyünk mégegyszer."
Viktor Szilágyi
21.10.2023
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
Kellemesen eltöltöttünk itt egy hétvégét.A strand rendezett, tiszta, az ételek finomak.
Mátrai György
18.10.2023
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
Kedves, gyors kiszolgálás. Finom, házias ételek. Szép kilátás. Bőven megérte a kitérőt, mindenkinek ajánlom.
Zsolt Nagy
15.10.2023
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
A rétest inkább kihagytam volna.
Anett Fábián
05.10.2023
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
Kiszolgálás rendben volt, de az ételek íze és mennyisége erősen kifogásolható sajnos. :(
Ádám Mester
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
Látszik, hogy a nyári szezonra van berendezkedve a hely, de amikor a túránkat terveztük, mi sem számítottunk rá, hogy május végén ennyire hideg lesz. Az Országos Kéktúra útvonala mellett van, és van itt egy nagyon hangulatos, már balatoni hangulatot idéző strand is, csak attól sokkal nyugalmasabb helyen, az erdő közepén. Sajnos az időjárás miatt ezt nem tudtuk kipróbálni. Viszont nagyon finom ételeket kaptunk, a palacsintában is eredeti Nutella volt.
Hornyák Loránd
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
Balatont kenterbe verően finom ételek, nagyon jó választék és minőség, kedves kiszolgálás, hangulatos hely!
Gábor Trinkl
01.09.2023
Vadvirág Falatozó - Étterem a Szajki tavak mellett
Lángos, melegszendvics, üdítő, sör kapható. Kedvező árak, kedves, gyors kiszolgálás.