foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft. Budapest, Czuczor u. 2-I. emelet, 1093

foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.



1940 Értékelések
  • péntek3:00–24:00
  • szombat3:00–24:00
  • vasárnap3:00–24:00
  • hétfő3:00–24:00
  • kedd3:00–24:00
  • szerda3:00–24:00
  • csütörtök3:00–24:00


foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft. Budapest, Czuczor u. 2-I. emelet, 1093


Az üzletről

Ételrendelés, házhozszállítás - foodora.hu (foodpanda.hu) - éttermek a közelben | Ételrendelés, pizza rendelés online, házhozszállítás vagy elvitel. Országos étterem kereső, napi ajánlatokkal. Ebéd kiszálltás a foodora oldalán - moblion is!

Kapcsolatok

Hívjon minket
Budapest, Czuczor u. 2-I. emelet, 1093

Nyitvatartási idő

  • péntek3:00–24:00
  • szombat3:00–24:00
  • vasárnap3:00–24:00
  • hétfő3:00–24:00
  • kedd3:00–24:00
  • szerda3:00–24:00
  • csütörtök3:00–24:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat


Ajánlott értékelések

Gábor Boglári
04.12.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
Bevezették a “pro” havidíjas szolgáltatást aminek semmi értelme mert csak bizonyos helyeken engedik el a szállítást 700ft-ig rendszer használati díj stb ugyan úgy van. Inkább elsétálok rendelés helyett mert ez lehúzás
Viktoria Borbás
16.11.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
A futár 3 és fél óra után volt képes megérkezni a rendeléssel. (Az éttermi blokkon rajta van a pontos kiadás időpontja.) Az ügyfélszolgálat egyáltalán nincs a helyzet magaslatán, összevissza írogat, a futár nem tud se magyarul, se angolul, az étel meg kihűlt. Az ügyfél sajnos rosszul járt, mivel az elnézést kérésen kívül egy 1800 forintos kupont kapott, meg egy pizzát, ami 3 és fél órát keringett a városban.
Kornél Veres
02.11.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
Minden értesítés nélkül törölve lett a rendelés. Megnézve az Email címen se a promóciókben, sem a Spam mappában nem volt csak a rendelésről értesítő, hogy sikeres rendelés.2,5 óra múlva mikor már realizálódott, hogy nem jön étel, felkerestem az ügyfélszolgáltatot, ahol Chat-en(???) kaphattam volna választ a kérdéseimre, azonban rövid időn belül kértem, hogy élő emberrel szeretnék kommunikálni, nem Chat robottal. A válasz az volt, hogy Élő emberrel Chat-elek, bár továbbra sem vagyok meggyőződve róla, hogy nem robot volt.Természetesen nem jutottam előrébb.Szerencsére van konkurenciája ennek a cégnek.
Dalma Zs.
23.10.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
UPDATE: másik mobilról nézve sikerült fotókat készíteni a weboldalról az eredeti promóciós állapotában (ami nem tudom miért változik meg rendelés után), így bizonyítékkal már az ügyfélszolgálat kompenzációként kuponban visszatérítette a szállítási díjat. Viszont a kellemetlenség már megtörtént, és nem tudom, hogy szándékosan vagy véletlenül volt félrevezető a kiírás.•••Sokáig nem volt panaszom, viszont ma rendelésnél konkrétan megloptak, vagy mindenesetre nagy hibát vétettek a Foodpandánál (már Foodora). Mindenhol azt promótálták az oldalon, hogy sok étterem most ingyenesen szállít ki, ez egyértelműen ki volt írva figyelemfelkeltő színekkel, a szállítási költség át volt húzva, merthogy a névváltoztatás miatt ajándék, ha jól értettem. Rendeltem is egy ilyen étteremből, a kártya adatok megadása után a végösszegen még mindig látható volt, hogy 0Ft/Free a kiszállítás.És csodák csodája, a fizetés gomb megnyomása után a szállítási költséget is levonták a számlámról, bizonyítani a kárt pedig az ügyfélszolgálatnak sem tudtam, mivel varázslatos módon a weboldalról rögtön eltűnt az ingyenes szállítási lehetőség minden étteremről, aminél addig felajánlották. Csalódtam ebben a cégben, borzasztó tisztességtelen dolog ez, hiába nem hatalmas összeg. Mindenkinek javaslom, hogy a vásárlás minden pillanatáról készítsen képernyőképet!
István Nagy
22.10.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
A ‘barati meghivas’ akcio teljesen kamu.Hiaba telejesitettuk az osszes feltetelt, semmi nem tortent. Ezutan irtam a supportnak, hogy mi ennek az oka megis. A beszelgetest csatoltam.Nem eleg, hogy nekem kellett kinyomozni hogy miert nem tortent semmi, hanem meg flegma stilusban is hajtottak el.Ilyen alpari hozzaallast es uzletpolitikat talan a 80’-as evek Magyarorszagan lehetett utoljara latni.Remek dolog, hogy van alternativaja ennek a remek cegnek.EDIT: a google nem engedi feltolteni a screenshotokat.A lenyeg, hogy a foodora visszaelesnek minositette az ajanlast, noha az ismerosom sajat email cimevel tortent a regisztracio es a sajat bankkartyajat hasznalta a fizeteshez is.Erre annyi volt az ugyfelszolgalatos holgy reakcioja, hogy felulvizsgalatra nincs lehetoseg.
Márk Galló
22.10.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
A mai nap folyamán a szolgáltatásukon keresztül lopták el a pénzem 2 kamu tranzakcióval, miközben zuhanyoztam. Az ügyfélszolgálat azt hazudta, hogy nem látnak maszkolt kártyaadatokat sem, és nagyjából semmit nem tettek a csalás felderítése érdekében, jelezték, hogy tegyek feljelentést 18 ezer forintnyi kártyacsalás miatt, ami nagyjából 2 napomba kerülne, és a végén körberöhögnének, mert a szabálysértési szintet nem lépi túl az ügy. Emellett az ügyintéző azt hazudta, hogy kiküldte a beszélgetésünk leiratát e-mailben, ami szintén nem történt meg. Ha lehetne minden bankomnál feketelistára tenném őket.Update: A Revolut saját hatáskörben refundolta a két csaló tranzakciót, miközben a Foodora/Foodpanda/Netpincér/Delivery Hero helpdesk beszélgetés leirata azóta sem érkezett meg. Jeleztem feléjük, hogy mivel a 3DS szolgáltatás használata kötelező a PSD2 értelmében EU-n belüli online tranzakciók esetén, ha a merchant ezt nem engedélyezi, onnantól a merchant felelőssége a kártya csalás, hogy ezt a két tranzakciót a Metal csomagomhoz tartozó vásárlási biztosításomon keresztül se térítsék a merchant felé. Saját magatoknak okoztok kárt az által, hogy az ügyfélszolgálat haszontalanabb, mintha a Telekomos Vandával beszélgetnék, pedig elvileg hús-vér ember ül a túlvégen. A csalás utáni percekben jeleztem felétek a visszaélést, és semmit nem tettetek a felderítésére/tranzakció megállítására.Hazug, megbízhatatlan, inkompetens banda vagytok.Update2:Megígérték, hogy kivizsgálják az esetet, elküldve nekik minden adatot semmilyen jellegű kivizsgálást nem folytattak le, kizárólag egy semmitmondó e-mailt küldtek ismét. Inkább ne ígérjetek itt nyilvánosan kivizsgálást, ha utána nem tesztek semmit.
Andrea Kövesi
07.10.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
A tegnapi napon vásároltam egy helyről 4 db ételt. Ki is fizettem. Majd megjött a futár 2 db étellel, amit azonnal jeleztem neki. A futár azt mondta, írjak az applikáción az ügyfélszolgálatnak.1. Írtam az ügyfélszolgálatnak 20 órakor: azt mondták már nem tudnak mit csinálni, legyek türelemmmel, mert már bezárt az étterem (csak megjegyzem, 21 órakor zár). Nem hagytam annyiban, az ügyfélszolgálat kilépett a chatből.Válasz, pénvisszatérítés nem jött.2. Másnap is írtam az ügyfélszolgálatnak 18 órakor. Válasz: az étteremnek már továbbították az infót, hogy majd kapok választ. Jeleztem hogy ez nem oké, újra kiléptek a chatből.Ez aztán az igazi megoldása a dolognak, gratulálok!A konkurensnél (Wolt) egy ilyen esetet azonnal kezelnek, és 15 percen belül megérekezik a hiányzó étel.Várom még a pénzem, a kompenzációt, a választ.De az tuti, hogy a Foodorától soha többet nem rendelek!
P. András
12.09.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
Futár nem találta a kapucsengőt szóval lelépett a kajánkkal. Negyven percet késett, de képtelen lett volna 2 percet várni hogy lemenjek, vagy odaadni A PORTÁSNAK AKI OTT ÜLT. Elb..sztátok az esténket, és még annyit sem mondtatok, hogy bocsi". Az ügyfélszolgálat meg csak paragrafusokat küldözget az ÁSZF-ből... gyász az egész
Bali Fabri
07.09.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
Mindenki gondolja meg kétszer, hogy tényleg akar e előre fizetéssel ezektől, vagy bárki mástól, és ha van lehetősége, NE TEGYE, hanem PL útközben kapd fel a kaját valahonnan.Ugyanis ha a futár vakegér / gyökér, akkor bukod a pénzed, és a kajád is.Egy nagyon egyszerű" címre kellett volna kiszállítania a futárnak kaját. Családi ház
Annamária Bódi
04.09.2023
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.
Nevetségesek. A futár az előre ígért 45-50 perc helyett 2 óra után megérkezett 2 helyett 1 pizzával, ami ráadásul jéghideg volt és össze volt nyomva, kilógott a dobozból. Amikor jeleztem, hogy ezt így nem szeretném átvenni, akkor azt mondták, hogy de, maradjon, hogy tudjak képet készíteni róla és reklamálni. Persze utána az ügyfélszolgálat már csak a lemaradt pizzát akarta jóváírni (nem visszautalni...) Amikor ragaszkodtam volna a teljes összeghez, akkor mintha valami alkudozás féle indult volna, hogy jó, akkor még hozzádobnak egy ezrest, kb. piacon érezhettem magam. A harmadik alkufordulónál feladtam, az összeg 87%-ára kaptam kupont végül :D A Wolt-nál ezzel szemben mindig készségesek, késéskor már előre rám ír az ügyfélszolgálat, szó nélkül megtérítették a rendelés összegét, ha úgy adódott.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Czuczor u. 2-I. emelet, 1093
foodpanda.hu Delivery Hero Hungary Kft.