Sport Hotel Veszprém, Mártírok útja 12, 8200

Sport Hotel

Sport Hotel Hivatalos Foglalási Rendszere Apartman kiválasztása | A Sport Hotel Veszprém belvárosától öt percnyi sétára, az egyetemi városrészben helyezkedik el. Szomszédságában bevásárló központ található. A

Veszprém, Mártírok útja 12, 8200

• Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás

Tünde Fodor
05.12.2023
Sport Hotel
Már többször jártunk náluk,most augusztusban egy éjszakát töltöttünk itt.Átutazóként megszállni itt, tökéletes.Kedves személyzet,tiszta újszerű klimatizált szobák,reggeli kérhető.Egy kellemes sétányira van tőle a városközpont.Szeretjük hely :)
ERZSÉBET TÓTH
30.11.2023
Sport Hotel
A falak mérhetetlenül koszosak.Évek óta nem lehetett festés.A fürdőben nem volt fűtés a zuhany rossz volt. Tobbszöri telefonálás és eréjes fellépés után javították. A fürdőkád zománca lepattanva. A 2 személyes franciaágyhoz 1 takaró van, mert a vendégek lopósak. Ellopják a takarókat.Mindezt 40000- ért éjszakánként.Szellőzés nincs. Nncs szigetelve a tetőtér, repedezettek a falak, potyog a festék. A trezor nagyobb mint a hűtő. A kihelyezett poharak odaragadva a tálcához.A kinti korlát szétrohadva. A konyha kitűnő. Az étel mennyisége és minősége kitűnő. A vezető arrogáns.
Gàbor Repnyàk
26.11.2023
Sport Hotel
A szoba erős penèsz szagú volt, penèszes volt a fal, hangyák mászkáltak a padlón. Amikor ezt szóvá tettük, lefújták a falat egy Szavo nevű penèsz eltávolítóval ( persze a szertől sem lehetett levegőt kapni) majd lekezelően mondta az állítólagos
Zoltán Domján
24.11.2023
Sport Hotel
Rendkívűl tiszta és csendes környezet, ideális nagy családosoknak is!Barátnőmmel egy hetet töltöttünk el a hotelben és maximálisan meg voltunk elégedve az általuk nyújtott szolgáltatásokkal, legyen az a reggeli felszolgálás minőségéről, az általunk elfoglalt szoba tisztaságáról, a konyha felszereltségéről, az utonérhetetlenűl kényelmes ágyakrol nem is beszélve. Minibár a szobában elérhető (bár eléggé borsos áron), de érdemes inkább a sportpubjuk által kínált ételeket és italokat kipróbálni, mivel nagyon jól főznek, és viszonylag gyorsan fel is szolgálnak - a palacsintájuk különösen finom. :)Maximálisan ajánlott!!!
Dömötörfi József
17.11.2023
Sport Hotel
Nagyon szép a szoba ,kènyelmes ágy nagy fürdőszoba mindennel ellátva.Negativum,hogy előre kell fizetni és semmit nem lehet a számlához hozzá iratni pluszba.Az étel bőséges és finom.
fazekas agnes
10.11.2023
Sport Hotel
A kocsma részben volt a recepció, a szobában az egyik helyen leperegve volt a festék.
Ákos József dr. Tamás
07.11.2023
Sport Hotel
A szállást interneten foglaltuk, képek és vélemények alapján. Nem csalódtunk, ugyanis azt kaptuk amire számítottunk. A szobák tiszták voltak, de sajnos kicsik. Egy éjszakát voltunk, igy nem számított nagyon. A szoba klimatizált, amit fűtésre is lehet használni. A szobában széf is található.A reggeli nem volt valami nagy durranás, ott lehetne mit fejlődni. Például olyan rantottat meg életemben nem ettem, mint ott. És ez nem dicséret volt...Amennyiben hasznosnak találtad a véleményem, kérlek nyomj egy tetszik" gombot!"
Gabriella Vincze
19.10.2023
Sport Hotel
Egy éjszakát töltöttünk a Sport Hotelben. Az ott dolgozók nagyon kedvesen fogadtak minket és ezzel ki is merült az ott dolgozók vendéglátáshoz való bármilyen köze. A hotel" recepciója a Pub kiszolgáló pultja volt
Zoltán Jaksa
29.09.2023
Sport Hotel
A szállás tiszta, rendezett. A szobákba a bejelentkezést a pud pultjánál lehet megtenni, ahol kesves fogadtatásba voltbrészünk.A szobák nem nagyok, az emeletre vezető lépcső meredek, igy nagy csomaggal kicsit nehézkes megközelíteni.A szálló pontos címe Füredi út 26. Ha navigációval közelíted meg, akkor érdemes ezt a címet beirni, mert a szálló bejárata eg,irányú utcában van, igy nem keresgéled azt tanácstalanul a forgalmas úton a behajtani tilos tábla előtt.A hely konyháját nem próbáltuk. Saját parkolója nincs a helynek, de a főút túloldalán lévő áruház parkolójában -kb 50 méter- le lehet raknj a kocsit ha nincs a bejárat felöli kis utcában hely.
Zsófia Barna
Sport Hotel
A szállás helyre megérkezvén unott hangulatú hölgyike fogadott minket az étterem pultjában. Oda adta a regisztrációs papírt, majd miutàn kitöltve vissza adtuk közölte hogy hát reggeli az nincs. Meglepődve kérdeztem hogy és miért nem hívtak ezzel az információval hiszen meg volt az elérhetőségem. Nem kaptam rá pontos választ. A következő felháborodásomat az okozta hogy az ár így is változatlan maradt. Mondtam hogy ez igy nem oké. Reggeli helyett kaptunk egy ilyen csomagot. Penny-s narancslé, májkrém kenyér nélkül... A szobàban a szőnyeg fuldoklott a barna hajtól, és szösztől. Az x szàmú poloskàknak mi tettük ki a szűrét. Undorító és felhàborító. A Szállás.hu-val, valamint a fogyasztó védelemmel felvettem a kapcsolatot. Köszönjük... Ja nem