Szekér Csárda Hotel & Restaurant Óbarok M1 43. km, 2063

Christina Valentino
25.11.2023
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
We had a great time here!Very clean, very quiet - best sleep in my life!The staff was probably the best one that I have seen in years. So helpful, nice guys and fulfilling each one of our requests.The food was on a 5* Restaurant level, I can't believe how tasty it all was!
B. VOYTECK
23.11.2023
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
Customer service did not even noticed that someone entered the restaurant.. Judging by the sounds, playing with the phone was more interesting..
István Farkas
19.11.2023
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
Very supportive staff. We have approached them with a pretty off-the-book" request: brought some very dietetic food for a hospital visit in a lunchbox
Viktor Morocz
17.11.2023
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
Ma voltunk az étteremben. A kiszolgálás korrekt, barátságos, jókedvű, figyelmes pincér srácok. Az ételek házias, természetes ízvilágúak, nagyon finomak voltak. Külön pozitívum, kártyás fizetéssel nem fogadott el borravalót, mivel nem volt nálunk kp, ezért nem tudtunk adni, erre ennyi volt a válasz, nekik az a fontos, ha mi elégedettek vagyunk. Köszönjük :)
Márk Ny.
04.11.2023
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
Egy egyszerű napi menüt ettünk, korrekt, már-már gyanúsan kedvező áron, de a meglepetés az volt, hogy az étel minősége, mennyisége és legfőképpen az íze kiemelkedő volt. Le a kalappal! És a kiszolgálás is korrekt volt. Ajánlom.
Károly Kovács
01.11.2023
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
Ritkán járok ebbe az irányba, így a véletlen hozta azt is, hogy itt álltunk meg egy gyors ebédre.Eddigi tapasztalataim alapján az egyik legkorrektebb autópálya melletti étterem. Normális ár / mennyiség / minőség / kiszolgálás jellemzi a helyet.(A hotel részéről nem tudok nyilatkozni.)
Dima Kravtsov
07.10.2023
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
As for highway hotel this one is quite good. Despite the quiet sided room, with the open windows the noise from highway was still high, but fortunately you don't need to keep them open with the air conditioning in the room. We've adjusted the air conditioner to the most quiet mode and it was relatively comfortable to sleep all night. At least I could sleep well to drive another 1000 km next day (for me this is the key moment).There was an issue with drainage in the bathroom but staff agreed to fix it asap, so I'd say this hotel is 4.5 stars of 5.
Krisztina Kiszl
Szekér Csárda Hotel & Restaurant
Mi konkrétan ma most este 22 órakor èrkeztünk meg a hotelbe előzetes telefonos foglalás utàn. Akivel telefonon egyeztettünk nagyon kedves Férfi volt, ellenben a Hölggyel aki fogadott minket VM . A tulajdonosnak természetesen meg fogom a Hölgyet nevezni, ha sikerül elèrnem. Sajnos amit lefoglaltunk az màr nem volt èrvènyes az èrkezèsünkor. A VM közölte rettentöen fölényes stílusban a maga stìlustalansàgàval, hogy van egy két àgyas szoba ès őt csak egy cetli várta amin a foglalàsunk van. Mondom rendben , megèrtem , de erről èn nem tehetek, én nem ezt foglaltam ! A VM közölte velünk, hogy ez van és ha nem tetszik kereshetünk màst ahol aludni tudunk ! Egy elnézést vagy egy kedves megértést àtèrezve a helyzetünket 8 órás levezetett út utàn este 22 órakor hogy is vàrhattam volna el, hisz èn örüljek, hogy ő mint vendèglàtó megengedi, hogy nàla èjszakàzzak!!!!! Háromszor közölte, ha nem tetszik akkor utazhatunk tovàbb !!! Ès igen tovább utaztunk, de milyen jól tettük !!! Köszönet VM-nak hogy egy kijàróval tovàbb Budapest irànyàban egy szuper kedves recepciós fogadott minket mosollyal ès megértéssel ès több lehetőséggel is, hogy melyik és milyen szobát szeretnénk!!!Ezúton üzenem a tulajdonosnak, ha egyszer anyagi gondjai akadnak az èletben, a hibát az olyan szemèlyzetben kell elsősorban keresni, amilyenben most nekünk részünk volt !Elolvastuk a hozzàszólàsokat miután el jöttünk, hat ezzel kellett volna kezdenünk !Àrpàd ès Krisztina