Spájz étterem Ják Ják, Kossuth u. 2, 9798

Judit
21.11.2023
Spájz étterem Ják
Az étterem 2021-ben nyílt a történelmi jelentőségű jáki templomtól kőhajításra. Régóta szerettük volna már kipróbálni, két napja végre eljutottunk oda! Az étterem mellett és mögött is bőven vannak parkolóhelyek, így közvetlenül mellette le is tudtunk parkolni. Az épület homlokzata visszafogott, mégis elegáns.. mindamellett szépen belesimul a környezetébe. A kinti részen napernyők alatt jópár asztal hívogatja az éhes vendégeket. A bejárat melletti tábla hirdette az aznapi menüt, amiből egyértelmű, hogy menüztetés is zajlik.Belépve az étterembe ugyanazzal a visszafogott, mégis kellemesen elegáns, ízléses hangulattal találkoztunk, amit az épület már kívülről is sugallt. Nagyon kedves, mosolygós pincérhölgy fogadott minket, majd egy úr jelent meg az étlapokkal. Egyáltalán nem lihegtek a nyakunkban, nem volt sürgető nyomás, hogy válasszunk.Én kértem levest is (erőlevest májgombóccal). Akkora tányér levest letettek elém, hogy azt hittem, meg se bírom enni. Nagyon finom volt nem csak a leveslé, hanem a gombóc is! Pont annyira volt megfőzve, amennyire kellett, a fűszerezése pedig telibe találta az ízlésemet.A választott főételeink gyönyörűen tálalva, bőséges mennyiségben érkeztek az asztalunkra. Én szűzérméket ettem gombamártással és édesburgonya hasábot kértem mellé. Zseniálisan volt elkészítve minden, a gombamártásért 100csillagot adnék legszívesebben, soha nem ettem még ilyen finomat! Egyszerűen mindenről érződött a frissesség. A tányéromra került rukkola nagyon friss, nagyon jó ízű volt, kellemes kísérője az ételemnek, ahogy a gombák is mind frissek voltak! Ezt érzi az ember! Egyáltalán nem kellett utána sóznom, ami nálam hatalmas szó.A testvérem által rendelt étel is jókora adag volt, a grillezett zöldségek valóban grillezettek voltak, testvérem szerint nagyon finomak, ahogy a hús is. Az ő ebédjén a korona a friss csira volt. Nem csak feldobja az ételt látványra, de nagyon ízletes is. Amelyik étterem haladni akar a korral, ott mind használják, és tök pozitív volt az is, hogy itt is megjelenik a tányéron! Mindketten nagyon jól laktunk, a testvérem meg se bírta enni az egészet, így a maradékot elcsomagoltattuk.Ha valamibe nagyon bele akarnék kötni, maximum a limonádéba tudnék, ami az én ízlésemhez mérve lehetett volna egy kicsit bodzásabb, de ez legyen a legnagyobb bajom egy ilyen remek helyen!Nagyon elégedetten távoztunk, mi nagyon ajánljuk az éttermet! Még vissza fogunk térni, ez teljesen biztos!
Antal Eperjesy
13.11.2023
Spájz étterem Ják
Problémás mai világunkban (rezsi-, élelmiszer-, klíma- és háborús-krízis) ritkán szerzek pozitív tapasztalatokat a vendéglátó szektorban. De most sikerült!Ez a Vas-megyi Ják településen található étterem példa arra, hogy megoldásokat kell keresni és lehet is találni a problémák közepette. A Savaria Karneválról ruccantunk ki Jákra és délidőtájt egy jól összeállított, minőségi(!) menüt fogyasztottunk némi itallal és más kiegészítőkkel. Udvarias és gyors felszolgálás, jó ízek, korrekt ár-érték arány és tiszta+gondozott mellékhelyiségek jellemzik ezt a kellemes hangulatú vendéglőt. Jóllehet Ják fő látványossága még nem látogatható (felújítják), ez az étterem azonban már önmagában is megér egy kiruccanást a közeli Szombathelyről azoknak, akiknek a fent sorolt értékek fontosak. Amikor megint erre járunk a jövőben, ismét itt fogunk étkezni, mert amit fogyasztottunk, az minden hibátlan volt. Kis településen nagy odafigyeléssel vezetett, jó étterem, megfizethető árakkal. Gratulálunk!!
Gyula Pintér
01.11.2023
Spájz étterem Ják
Nagyon kellemes hely, finom ételek, udvarias kiszolgálás, jó árak.Nagyon ajánlom.
Agota Adrienne Kiss
04.10.2023
Spájz étterem Ják
Kellemes terasz, tiszta étterem, finom ételek, figyelmes személyzet.
- Mars3696
22.09.2023
Spájz étterem Ják
A kiszolgálás udvarias és gyors. Az adagok bőségesek: a csülkös babgulyás mint első fogás, akkora adag volt, hogy ha mind megettem volna, akkor nem maradt volna hely a főfogásnak. Amit sajnáltam, mert nagyon finom volt a házias levestál, tele minden belevalóval.Amíg a levesünket kanalaztuk, hallottuk a konyha felől a húspotyoló csattogását, így tudtuk, hogy bár picit várnunk kell, garantáltan frissen készülnek a 'spájz tál" nevű fogás frissensültjei
MRobert
17.09.2023
Spájz étterem Ják
Bőséges nagy adagok, kedves kiszolgálás, menü lehetőségek... láthatóan a helyiek is kedvelik (sokan ugrottak be elvitelre ételért)
Edit Farkas
Spájz étterem Ják
Mindig hatalmas adag ételt kapunk. Mindenki saját szája íze szerint. Gyors a kiszolgálás, és lesik minden kivánságunk. Mindig jófej pincérekkel.
Csaba orbán
Spájz étterem Ják
Maximális tisztaság, udvarias ,segítőkész tulajdonosok. Finom reggeli. Medence. Nagyon szuper.