Romantik Étterem és Panzió Tatabánya, Felsőgallai út 6, 2800

Romantik Étterem és Panzió

Olcsó panzió 0-24, étterem 7-22, Tatabánya | Romantik Panzió | Olcsó panzió 0-24, étterem 7-22, Tatabánya | Reasonably Priced 24/7 Motel, 7am-10pm Restaurant, M1, Tatabánya

Tatabánya, Felsőgallai út 6, 2800

• Érintkezés nélküli kiszállítás

Bende Katalin (Kátya)
08.10.2023
Romantik Étterem és Panzió
Mivel egyszer már szálltunk meg itt, így bátran mertünk ismét idejönni.Úgy kezdődött, hogy nem tudtunk szép kártyával fizetni (itthon utánanéztem és azt a fajtát ami nekünk van, itt nem fogadják el. Sajnos ezt mi sem figyeltük és a hölgy sem vette észre), szerettünk volna ebédelni de jelezte a pultos, hogy fagyasztottak az ételek.Előző évben nagyon finom és friss volt az étel de most úgy döntöttünk, hogy nem kérünk.Amikor visszaértünk, nem volt senki a pultban.... sehol nem volt senki. Elvettük a szobánk kikészített kulcsát és elfoglaltuk. Az ágy nagyon kényelmetlen volt számunkra.A reggeli viszont ismét finom volt! (A szép kártyánk ismét nem működött)Azonban amikor elhagytuk a szállást ismét üres volt a helyiség. Letettük a szobakulcsot és a távirányítót a pultra és távoztunk.Az egyetlen pozitívum a hölgy kedvessége volt, már amikor ott volt.
Borbála Zimmermann
08.10.2023
Romantik Étterem és Panzió
Kicsit szocreál, no klíma, személyzet ráérős, árak alacsonyak, habár csak az étteremben jártam, és kávéztunk.
János Görgényi
22.09.2023
Romantik Étterem és Panzió
Mi csak ebédelni mentünk oda! Többet az életben sem! Minden leves valódi zacskós volt, a második fogás mind mirelites!!! És hármunknak fizettem 9600 forintot! Úgy, hogy a gyerek a leves után csak rizst kért! Szóval szerintem tiszta szégyen!
Judit Horváth-Simon
21.09.2023
Romantik Étterem és Panzió
Csupán egy éjszakát szálltunk meg. Átutazóban voltunk. Az étel nem csúcskategória, de régen esett ilyen jól bármi amit étteremben ettem. Kedves személyzet.Amiért négyest adtam az a nyikorgó ágy! Nahh...hát az nem esett jól. :)
Emilia Urbán-Szabó
21.09.2023
Romantik Étterem és Panzió
Mivel csak átutazóban voltam így nagyon fontos volt számomra a késői bejelentkezés lehetősége .A szoba tiszta volt és nagyon kedves volt a személyzet (a késői érkezés ellenében is :) ) .Az , hogy még állatbarát is a panzió az nálam csak megalapozza az 5* :)
Katalin Telegdi
Romantik Étterem és Panzió
Az éjszaka közepén szállást keresve találtunk a helyre.A főút mellett kissé zajos, de egy éjszakai pihenőre megfelelő.
Tímea Izabella Elekes
Romantik Étterem és Panzió
Nagyon kellemes hely, az egyik recepciós hölgy kifejezetten szimpatikus volt, példaértékű viselkedéssel mint emberileg, mint szakmailag. Finom ételek, italok. Az éjszakánk sajnos nem sikerült jól, mert a mellettünk lévő szobában üvöltözött egy roma férfi, úgyhogy jó fáradtan keltünk. Kicsit nehézkesen ment ennek az orvoslása, mert többször kellett szólni, hogy fejezze be, és ejjel is többször erre keltünk... összességében, azonban nem rontott a panzió színvonalán, mert reggel ugyanaz a kedves hölgy fogadott minket, és nem az ők hibájuk volt ez...
Szabi Zsuzsi
Romantik Étterem és Panzió
Nemrégi felújítás óta egészen családias és hangulatos lett a panzió oldala is! :)Átmeneti utazók, vagy alkalmi dolgozó munkások remek otthona" lehet! Kényelmes
Mária Bakos
Romantik Étterem és Panzió
Kicsit nehezen találtuk meg, Tatabánya szélén a panziót. Nagyon kedves, kellemes külső és belső. Az tuti, hogy pl közel van az autópályához. Kedves fogadtatás. A növények gyönyörűek. A szoba pici, de kellemes és nagyon szép tiszta. A kaja ....hmmm. Kevés választék, natúr csirkét kértem rizzsel. Gumicsirke, a rizs is nagyon száraz...de egyszer meg lehet enni.
Karolina Kiss
Romantik Étterem és Panzió
Nagyon lassú a kiszolgálás. A desszertet pedig túl korán készítették el , így a tejszínhab összeesett. Összességében nem ajánlom a helyet.