Termál Hotel Vesta Tápiószecső, Gyógyfürdő út 1/A, 2251

Dorottya Tóth-Kovács
24.11.2023
Termál Hotel Vesta
A hotel csendes, szép, eldugott kis helyen van. A Szobánk nagyon szép, tágas volt, a gyerekek is imádták. Az ételek finomak voltak. A wellness részleg is szuper volt, bent kàr, hogy nincs nagyobb gyerek medence, akkor ősszel és télen is szuper lenne a fürdőzés a gyerkőcökkel.Az egyetlen negatívum, hogy a napi takarítások 14:00-tól kezdődnek, ami nekünk nem volt annyira jó időpont, hiszen kisgyerekkel voltunk, és abba az időszakban neki alvás volt. De mikor reggel jeleztem, hogy mi délelőtt szeretnénk a takarítást, amíg kint medencézünk, nem volt probléma és kitakarítottàk addig a szobát.Szívből ajánlom mindenkinek a hotelt, kisgyerekeseknek inkább nyáron izgalmasabb :)Mi biztos visszatérünk majd egy nyáron.Köszönjük! :)
Gyula Szoták
30.10.2023
Termál Hotel Vesta
Kedves fogadtatás. Kiváló ellátás.Gyönyörű környezet.A kültéri velneszrészleg is higiénikus,de szükségesnek tartanék egy úszómestert aki felügyelne a szabályok betartására.Többen nem a rendeltetésének megfelelően használják az úszómedencét.
éva bartus
25.10.2023
Termál Hotel Vesta
Szobát nem vettem igénybe, csak a fürdőt. Csodaszép környezet, klassz medencék, jó hőfok, a játszótér is jó, valamint a gyerek rész is, nagyon... a belső felnőtt medence azonban nagyon koszos volt 2 alkalommal.
Anita Pánczél
17.10.2023
Termál Hotel Vesta
A hotel gyönyörű szép. Tetszik, hogy igyekeznek minden korosztály igényeit teljesíteni. Mi szinte mindennel meg voltunk elégedve. A félpanziós ellátás viszont nekünk hatalmas csalódás volt. Összességében nem mennénk vissza, mert ár -érték arányban és a tapasztaltak alapján máshová mennénk. Remélem a véleményem építő jellegűen hat, mert ez volt a szándékom.
Anett Fazokan
13.10.2023
Termál Hotel Vesta
A szálloda gyönyörű helyen van, szépen gondozott nagy parkja van. A tó körül nagyon sok a szúnyog. Riasztó mindenképpen legyen.A személyzet kedves, az ételek finomak voltak. A kinti gyerekmedence kifejezetten hideg volt, a legnagyobb melegben is fáztak benne a gyerekek. Sajnos a hely pihenésre egyáltalán nem alkalmas. A sötétítő függöny sem anyagában sem méretében nem alkalmas arra, hogy a hajnali fény ne jusson be a szobába, így aki erre érzékenyen elég korán ebredhet. Ami azért is probléma mert az éjszaka nagy részében a különteremben tartó rendezvények miatt nem lehetett aludni. Éjszaka a második emeleti szobák már elég melegek voltak, sajnos szellőztetéssel nem lehetett javítani a helyzeten, hiszen a különterem kb 40 méterre van a szobaktol. Tragikomikus volt észlelni reggel, hogy minden reggeliző asztal mellett az volt a téma, hogy ki melyik zeneszámot hallotta utoljára. Fel1kor Kis Grofót, 2kor Nótár Maryt vagy a szerelemvonatot?! Emiatt biztos hogy nem jövünk többet
Erika Szegedi
07.10.2023
Termál Hotel Vesta
A sok pozitív vélemény hatására választottuk ezt a szállást, de nem voltunk teljesen elégedettek. 3 éjszakát töltöttünk itt.Pozitívum:A szoba kiemelkedően tiszta, a napi takarítás is nagyon precíz, kisfiam előző nap összefogdosta a tükröt, de másnapra már újra tiszta volt.A személyzet maximális kedvessége, segítőkészsége.A hotel csendes, gyönyörű környezetben van, az erkély ajtó nagyon jól szigetel. A medencére nézett a szobánk, de alig szűrődött be zaj.Negatívum:Számunkra nagyon zavaró volt a sok külsős vendég, nem értjük miért van erre szükség. Zavarják a nyugodt pihenést, zsúfolt lesz a fürdőrész, napágyat nem igazán lehet találni. A kinti medencéknél lehetnének fogasok, lehet kevesebb napágyat foglalnának el a törölközők.Az ételek választéka a 3 csillagos szintet sem üti meg. Mindennap ugyanaz volt a reggeli 1-2 apró eltéréssel. A gyerekbarát ételek kimerülnek a mindennapos rántott ételekben és a tejbegrízben. A vacsora is nagyon-nagyon szegényes. Az ételek viszont a legtöbb esetben finomak voltak.A szobába kértünk kiságyat, kádat és vízforralót, ezt előzetesen egyeztettem a hotellal. Amikor megérkeztünk a recepciós kedvesen elmondta hogy valószínűleg nincs meg a bekészítés de mindenképpen szóljunk és pótolják. Számunkra ez teljesen érthetetlen volt! Ha feltételezik, hogy nem sikerült a bekészítés akkor miért nem pótolják már az érkezés előtt?? Egyébként valóban nem volt a szobában semmi és valóban nagyon gyorsan pótolták a hiányt de akkor sem értem.Összeségében ár-érték arányban megfelelő, de nem térnénk vissza.
Kinga Kovai
25.09.2023
Termál Hotel Vesta
6 unokával (1-től 10 évesig) és szüleikkel töltöttünk itt 6 nap 5éjszakát, félpanziós, svéd asztalos ellátással. Remekül éreztük magunkat! A gyerekek egy percig sem unatkoztak, így persze a felnőttek is tudtak pihenni. Az ételek finomak voltak, a személyzet kedves, figyelmes. Ár/értékarány hihetetlen kedvező!!! Mert persze találhatunk olyan helyet, ahol több csúzda van, vagy nagyobb thermál medence, stb. de csak többszörös áron.
Mária Baloghné Koncz
Termál Hotel Vesta
Kellemes hely, külsős vendégként csak a wellness részt használtuk, de elégedettek vagyunk.Nincsen nagy tömeg kb 10 éves korig a gyermekmedence szuper. Nagyobb gyerekekkel már nem biztos hogy megéri idejönni. Kint van még: 2 termál külső medence és egy 160cm mély úszómedence. Belső térben 2 szauna, sószoba és 2 medence.
tünde kiss
Termál Hotel Vesta
A legszuperebb hely ahol az elmùlt években jàrtam, egy szülinapot töltöttem itt, a szobàk nagyon modernek tiszta ès az àgy hihetetlenül kènyelmes, fèlpanzíòval voltunk èletem legjobb marha gulyàsát ettem itt. Napi jeggyel is voltunk màr ott többször, februàrban este 9 kor kint ültünk a forrò termál vizben. PEST megyében nincs mèg egy ilyen hely! Hatalmas parkja van horgásztò ès a kutyàd is viheted.Jò szìvvel ajànlom mindenkinek!