Zs I
25.11.2023
Lupa-tó
Tetszett a Lupa Beach-Lupa tó maga a hely a látvány az első osztályú.Hófehér homokkal hirdetik a strandot ami nem is igaz mert sima közönsèges szűrke homok van.......Az árakkal nagyon elszálltak 3500 egy hamburger ami elég silány minőségű.Egyszer az ember odamegy megnézi milyen a hely aztán úgy annyi....Csak a Lupa Beach miatt vezettem le autópályán 240 km-t kiváncsi voltam hogy milyen a hely ha már ennyire befutatták és sokat hallani róla. De úgy annyira nem nyerte el a tetszésünket hogy minden évben visszatérjünk. Max kb 5 év múlva hogy mennyit változott.Hazafelé a Velencei tó sokkal jobban tetszett..normális árak minden....
Szabina Pásztóiné Fetter
21.11.2023
Lupa-tó
2 éve az Öböl részen voltunk, olyan volt mintha még épülne nagyon rendezetlen volt a környezet. Tavaly is pont ugyanaz a látvány fogadott. Gondoltuk idén megnézzük a Beach-et mert hát ha ennyivel magasabb a jegyár akkor biztos ennyivel jobb is. Nos amiért a egy csillag és nem nulla: kis buszocska visz le/ fel a strandra de gyalog se túl nagy séta amúgy. A mosdók tiszták, gyakran takarítják, nagy ételválaszték van ( ha nincs érzékenséged/ allergiád), több szórakoztató program közül lehet választani ( nyilván ezek feláras dolgok). Amúgy egész tiszta. És amiért a nulla csillagot adnám: nevetséges, hogy ilyen jegyár mellett még parkoló díjat kell fizetni ami egy betonos placcon hagyott parkoló mert még ha árnyékolt lenne azt mondom hát jó de így egy vicc.. gluten laktoz értékenységgel sült krumplit vagy thai forró levest tudsz enni semmi mást, nincs vegán opció sehol, a víz undorító hínáros. Teljesen felháborító, hogy a napágy fizetős, a napernyők kimozignak a szél kikapja őket nagyon veszélyes, főleg, hogy limitált a hely ahová le tudnál tenni törölközőt. Túl nagy a hype körülötte. Mi nem jövünk többet nekem többet ér egy másik strand ahol árnyék is van mint a kamu tengerpart imitáció hírárral. Látszik, hogy pár éve jó sokat költöttek rá de azóta csak a leginkább muszáj dolgokra.
Lorant Hollay
20.11.2023
Lupa-tó
A sok negatív kritika ellenére azt mondom, hogy mindenképpen érdemes kilátogatni a Lupára. Minden évben fejlődik és egyre színvonalasabb. Rengeteg program és sportolási lehetőség. Igazi szabadidő hely. Itt tényleg bármi megtörténhet. Én pl életem nagy szerelmével találkoztam itt. Szóval csak ajánlani tudom!
Zsuzsanna Fekete
04.11.2023
Lupa-tó
A horror belépő árak mellett a tó tele hínárral, annyira, hogy élvezhetetlen az úszás, szó szerint undorító! Ha esetleg kedved támadna a színes látványos stégekről fejest ugrani, a hínárba fúródnál.A jegypénztáros simán eladta a 10 éves gyereknek az ifjúsági belépőt, miközben ingyenes lenne elvileg 12-ig. Sajnos erről nem tudtam, ő pedig azt mondta 10 éves kortól. Kifelé reklamáltam, azt mondta pénztártól való távozás után nem tud reklamációt elfogadni. Pedig a 10 éves a bent töltött néhány óra alatt sem lett 12!Igazi Magyarország már megint. Gratulálok!
Viktória Cseh
03.11.2023
Lupa-tó
A belépő ár pofátlanul drága es ezen felul még parkolást is kell fizetni! A bejáratnal atkutatjak a táskádat mint a reptereken. Érthetetlen. Régen mindig ide jártunk. Többet nem jövünk.
Viktória Salgó
05.10.2023
Lupa-tó
A Beach-en ma voltam először. Plasztikázott emberek, túlározatott büfék, ellenben puha homok és meleg, tiszta víz. Szégyenteljesen drága belépővel.
Zsolt Lovas
16.09.2023
Lupa-tó
Megmondom őszíntén, sok kétkedéssel indultam el, felderíteni ezt az agyonreklámozott látványosságot. Ambivalens érzéseimnek gyökerei abból a korszakból gyökereztek, ifjúkorom hajnaláról, amikor még a tó látogatható volt, ingyenesen, a felejthetetlen éjszakai fürdőzések, nudizások az autósmozi után..., a hétvégi strandolások, majd később az RC hajókázások a tavon... Kicsit flusztrált, hogy elvették ezeket. Így óvatos duhajként egy 19 óra utáni érkezés mellett döntöttünk, mikor már ingyenes a parkolás, illetve a belépés.Kellemesen meglepődtem, hihetetlen csodát tett az új tulajdonos. Tényleg fantasztikus lett a hely. Biztos a lenyugvó nap fénye, illetve a kevés látogató is hozzájárult a hely romantikájához. Azonban nap végén is megtapasztalható volt a tisztaság, a rendezettség. Ötletes elárúsító bódék, sok jópofa játék, hinta, stb.Már majdnem zárórakor értunk el egy ilyen vendéglátó egységet a Shisha" névre hallgatót
Ricsi Albrecht
15.09.2023
Lupa-tó
Kellemes hely, viszont 19.45-kor már nem lehetett használni a közelben lévő mosdót holott a hely 21.00-ig nyitva tart. Rendeltünk palacsintát ami egy óriás palacsinta árának felelt meg, de meglepetésünkre egy 15cm átmérőjű palacsintát kaptunk amit szóvá is tettünk és a személyzet jót mosolygott rajta.A strand rész kulturált, tengerparti fillingem hozzá és a víz is kiváló volt.
Faragó Fruzsina (Fruzsi)
Lupa-tó
Csak azért kapott 2csillagot mert a személyzet hihetetlenul kedves és jófej volt. A 6000 forintos belépőért árnyékmentes égető homokot a talpad alá és hínárral teli vizet kapsz cserébe amiben kettő karcsapást sem lehet kenyelmesen úszni a fejemet meg csak a körülöttem lévő rész alapos megtisztogatása után tudom bele rakni, ugy sem szívesen. Árnyékot pluszban vásárolhatsz min 1800 forintért. Az ételek és italok irreálisan drágák, de azért a hűtőtáskát lecsekkolták nehogy legyen benne alkohol… (meg jó, hogy a vizet meg a gyümölcsöt bevihettük…)A szolgáltatások nagyon sokrétűek ugyan, de szintén indokolatlanul drága. Ez a strand kimondottan “presztizs” hely. Aki igazan kötetlen kikapcsolódásra vágyik és szeret a vízben lenni, úszni, játszani, az válasszon inkabb másik tavat!