Nyírség Utazási Iroda Nyíregyháza, Kossuth tér 10, 4400

• szombatZárva
  • vasárnapZárva

Nyírség Utazási Iroda Nyíregyháza, Kossuth tér 10, 4400

Nyírség Utazási Iroda | Nyírség Utazási Iroda - Olaszország üdülések, Spanyolország nyaralás, last minute

Nyíregyháza, Kossuth tér 10, 4400

• szombatZárva
  • vasárnapZárva

Béla Tóth
20.11.2023
Nyírség Utazási Iroda
Nagyon kellemesen utaztunk. Tökéletesen megszervezett 4 napos Pünkösdi utunk volt. Mindenkire odafigyelő tájékozott kedves idegenvezetővel. Remek buszvezetőpárossal.Örökre emlékezetünkbe marad.
T3sk1 G3za
07.11.2023
Nyírség Utazási Iroda
A hely csodás volt, a vacsora olasz, de a reggeli egyszerü. Rengeteg negatív dolog rontotta az utazás élményét, várakozásunk ellenére. A sorozatos plusz idő, amit az oda és a visszautazás alkalmával kellett elszenvedni. Oka az volt , hogy az utasok feléért be kellett menni, Gyöngyösre, Miskolcra , ami megoldható lett volna egy transzferrel, hogy időt spóroljunk, így más spórolt vele. Az utasok elmondása szerint ők úgy tudták transzfer jön értük. Meglepődtek ők is. Ezért akiket dunántúlon vettünk fel több mint egy órát vártak ránk. Útközben voltak kis döccenők melyet pedig a busz nem értékelt előnyösen. A szállásunkat így késő este értük el. Persze a vendéglátónk nem szerette ezt annyira. Kiemelném, hogy a vendéglátónk , a kisérő és az idegenvezető segítőkész volt, mindent megtettek amit tudtak, annak ellenére is, hogy egy utas okozott problémát és kényelmetlenséget mindenkinek. Le a kalappal előttük, szerintem biztos nem fognak kapni érte semmit, mert nem az utazási iroda alkalmazottai". További gondot és felháborodást okozott mindenkinek
Mariann Fejér
25.09.2023
Nyírség Utazási Iroda
Maximálisan elégedettek voltunk az Arany Prága úttal! Az idegenvezető mindenre kiterjedő tudásával, humorával és probléma megoldásával. A látnivalókkal, a szállással. Köszönjük!
Henrietta Szántóné Zvelihár
17.09.2023
Nyírség Utazási Iroda
Kicsit lelkiismeret furdalásom van, hogy a rengeteg méltatás mellett én leginkább csak negatívumokat tudok mondani, de nekem ez a Plitvicei út egy csalódás volt.Kezdem ott, hogy a szállásunk igaz, hogy a tengerparton volt, de előnyét nem élveztük, mivel ott csak ettünk és aludtunk, a hátrányát viszont, hogy három órányi útra volt Plitvicétől és majdnem ennyire Zágrábtól, annál inkább. Egy nem tengerparti, de Plitvicéhez és Zágrábhoz is közelebb eső szállással, kevesebb utazással tartalmasabban is eltölthettük volna az időt.Károlyváros. Tettünk egy buszos kitérőt egy teljesen átlagos vidéki kisvárosban, aminek csak a nevezetességeit, a három folyó (egyen sikerült kétszer keresztülmenni) összefolyását és a hatszögletű Karlovac-i várat nem láttuk, de ott voltunk.Idegenvezető. Kedves, aranyos, felkészült. Írásban! Gyakorlatilag minden információt felolvasott, azt is akadozva, mondatszerkesztése, nyelvtana sokszor erősen kifogásolható volt, egyszerűen nem tudta a figyelmünket felkelteni, lekötni.A beígért séta helyett részt vehettünk egy erőltetett hegyi túrán időnkénti fotózási szünettel. Az idegenvezető és a csoport első emberei között olykor 10-15 méter volt a távolság, néha hátranézett, de nem lassított, mire a vége utolérte, indult tovább. Ha menet közben szerettünk volna fényképet készíteni, végképp lemaradunk. Mivel az átlagéletkor 50 körül lehetett, bizton állíthatom, hogy a kimerültséget nem mindig tudta ellensúlyozni a látnivaló szépsége.Anyagiak: Plitvicére a belépő 35 Euró, mire fizettük, a másik harmincötöt és hol volt csoportkísérő? Volt egy fiatalember az utazási iroda részéről, Pály(?) Zoltán, egy élő lexikon, intelligens, udvarias, előzékeny, gondoskodó, az ő instrukciói nélkül idegenvezetésből még ennyit sem kaptunk volna, de gondolom ő a szolgáltatás része volt, nem plusz költség!Hogy jót is mondjak, Zoltán volt a csoport lelke és esze lenyűgöző tudásával és a sofőrökről is csak elismeréssel lehet nyilatkozni. Udvariasak, kedvesek voltak, olyan sikátorokon vezettek teljes biztonsággal, aminek a látványába beleizzadtunk.Egy csodálatos út lehetett volna jobb idegenvezetővel és alaposabb, jobban az igényekhez mért szervezéssel!
Csaba Sipos
Nyírség Utazási Iroda
2022.12.10.-én Nagyváradra mentem ki az adventi vásárt megnézni. Az idegenvezető alaposan felkészült volt a várossal kapcsolatban. Minden nevezetességet megmutatott és elmesélte a hozzájuk kapcsolódó történetet. Köszönöm szépen az idegenvezetést.Az utazási irodában nagyon segítőkészek, kedvesek voltak, és nagyon rendesek. Minden kérdésemre tudtak válaszolni. Biztos, hogy ezzel az irodával utazok legközelebb is.
Zsolt N
Nyírség Utazási Iroda
Részletes felvilágosítás, megfizethető ár. Most értünk haza a svájci túráról, ledves fogadtatás mellett apró meglepetésekkel vártak. Kimagasló történelmi tudásról tett tanubizonyságot az utaskísérő és az idegenvezető, élvezet volt hallgatni őket. Már most télen is ismét velük megyünk.
Nikolett Nagy
Nyírség Utazási Iroda
Minden rendben volt. Nagyon kedvesek, segítőkészek. Csak ajánlani tudom őket.
Meli Mestyak
Nyírség Utazási Iroda
2022.12.10.-én Nagyváradra mentünk ki. Köszönjük szépen az idegenvezetést. Segítőkészek voltak, és nagyon rendesek. Biztos ,hogy ezzel az irodaval utazunk legközelebb is.
Edit Tné
Nyírség Utazási Iroda
2018.06.09-én vettünk részt egy Betlér - Dedinky tó kirándulás és Túralehetőségnek meghirdetett borzalmon. Azért még nem is szóltam volna, hogy engem és férjemet a helyi tárlatvezető elszakított a csoporttól, megtehette, mert a csoportkísérőnk, - akinek nem tudom a nevét (elmulasztotta a bemutatkozást induláskor, annyit tudok az utasoktól, hogy az iroda tulajdonosa) - elsők között ment be, a csoport nem is érdekelte. Elénk állt egy hölgy, és közölte, nem a mi csoportunkkal megyünk, mert ott megtelt a létszám, hanem számunkra idegenekkel. Hiába kértük, hogy engedjen a csoportunkkal, mert rögtön indulás lesz a kastélylátogatást követően, és nem akarunk leszakadni a csoportunktól, nem engedett. Ezért végig idegeskedtem az egészet, oda sem tudtam figyelni, hogy mit is látunk a kastélyban. Még azt is természetesnek vettem, hogy a meghirdetett 6 Euró helyett 8 Euró a belépő, hiszen erről az Iroda nem tehet. Az viszont már megér egy misét, hogy az internetes tájékoztatóban valóban 8 Euró a belépő, de 62 éven felülieknek 5 Euró, amiről nem tájékoztattak bennünket, beszedték mindenkitől a 8 Eurót. Az igazi döbbenet akkor kezdődött, amikor kiderült, a tulajdonosnő önkényesen megváltoztatta a programot, amivel számunkra az utazás célja, amiért jöttünk, véget is ért. Imrikfalvára hirdettek túra lehetőséget. A program szerint: AKIK NEM TÚRÁZNAK, AZOK TOVÁBB UTAZNAK AZ AUTÓBUSSZAL, ÉS IMRIKFALVÁN ÉS A TÓPARTON TÖLTHETIK EL SZABADIDEJÜKET. JÓ IDŐ ESETÉN FÜRDŐZÉSI LEHETŐSÉG A TÓBAN. HANGULATOS ÉTTERMEIKBEN A HELYI ÍZEK MEGKÓSTOLÁSÁRA IS VAN LEHETŐSÉG. Hát nem volt. Innentől a mi utazásunk olyan volt, mint egy horror. Megállt a busz a híd alatt a nagy semmi közepén. A tulajdonosnő bejelentette, hogy van nagy túra és kis túra, mindenki szálljon ki a buszból, és induljunk. Előzőleg direkt bementem az utazási irodába megkérdezni, hogy milyen lehetőségek vannak, ugyanis, a férjem lábát műtötték, mi nem tudunk túrázni. Mondták, természetesen nem kell, bennünket a busz a tópartra visz, amíg a többiek túráznak. Ehhez képest, ott hagytak bennünket a híd alatt a nagy semmiben, kb 1,5 óráig, ahol semmi épület nem volt, csak egy magánlakás távolabb. Se mellékhelyiség, se semmi. A kis túrán részt vevőket kellett megvárnunk, ami nem volt a programban. Ez alatt az idő alatt ragyogó napsütés volt, akkorra romlott el az idő, amikor a túrázók visszaértek. Tehát kb. 1,5 óránk lett volna ragyogó napsütésben, a tó partján, amit elvettek tőlünk, ugyanis 10 percre voltunk a tótól autóbusszal természetesen. Mondhatták volna, hogy bennünket vigyen el a busz a tópartra, és a túrázókért jöjjön vissza. Ha már önkényesen módosítottak a programon. De a tulajdonost csak a saját szórakozása érdekelte, az utasok nem! Mire a tóhoz értünk, dörgött, villámlott, esett. Egy étterem volt, azt is elfoglalták a nagy túrán résztevevők, ugyanis ők hamarabb értek a tóhoz, mint mi a híd alól, mire mi odaértünk, teltház volt. Egy pizzázó volt még nyitva, így a helyi ételek helyett pizzát ettünk Euróért, amit otthon forintért is megtehettünk volna. Utána indultunk haza, ez után a nagy semmi után egy 4 órás út várt ránk. Egyébként heten maradtunk a buszon, akik nem tudtunk túrázni. Amikor a tulajdonosnőt kérdeztem, hogy velünk mi lesz, bennünket itt hagynak? Azt válaszolta, hogy túrázni jöttünk, friss levegőt szippantani. Ami a körülményeket tekintve elég cinikus megnyilvánulás volt. Ha ezt írták volna a programban, és így tájékoztattak volna engem az Irodában, akkor biztos, hogy nem mentünk volna! A Nyírség utazási Iroda a korrektségtől igen távol áll. Tapasztalatom szerint önkényesen változtatják a programot az utazás alatt, saját szórakozásukra és az utasok kárára. Soha többet nem utazom velük, és másnak sem ajánlom.