Karám Vendéglő Szigethalom, Dunasor 54, 2315

$$

Karám Vendéglő Szigethalom, Dunasor 54, 2315

Karám Vendéglő | Szigethalom | Karám Vendéglő, Szigethalom. 15K likes · 12,355 were here. 1989 óta várjuk vendégeinket szezonális vendéglátóhelyünkön. Minden évben március utolsó...

• Kutyabarát
  • Érintkezés nélküli kiszállítás
  • Gyors kiszolgálás
  • Falatozó
  • Egészséges ételek

Judit Tokics
19.11.2023
Karám Vendéglő
Félve rendeltem az értékelések láttán, de pozitívan csalódtam. Nagy adag, nagyon finom a hekk, sima krumplit és édesburgonyàt is kóstoltunk. Megéri árérték arányba, kihozták az ígért időben, még forró volt minden. Csak ajánlani tudom.
Ferenc Norbert Pabar
14.11.2023
Karám Vendéglő
Beülős, kis gyors halsütöde. Az étel teljesen rendben van az árak sincsenek elszállva. Viszont a környéken szinte semmi parkolóhely nincs.
Tibor Szabó
17.10.2023
Sorban álltunk kb 10 percet mire sorra kerültünk és mondta a kedves" hölgy
Szilvia Kun
03.10.2023
Karám Vendéglő
Ha hekk akkor Karàm. Sose csalodtam még. Mindig tokeletes friss hal és krumpli vár. A szemelyzet nagyon kedves es gyors.( sajnos ezuttal kiprobaltam a rantott sajtot, es az nagyon rossz minosegu gummis alagu volt. De meg az is jol, frissen volt tálalva. ) dehát nem a sajtért jarunk oda, igy tovabbra is sok év utan is 5 csillagot adok :)
Erika Kulik
Karám Vendéglő
Életem legfinomabb hekkjét itt ettem! Imádom!
Magdolna Szabo
Karám Vendéglő
Mindenki nagyon kedves az etel finom.2 hekk 2 krumpli 2 uborka 2 innivalo 10.000 ft.Csak annyi a problema hogy a csemege uborka nem kovaszos uborka - nem mondta hogy csemeget ad amikor kovaszost kertunk - es azt sem mondta hogy amikor 1 db uborkat kerunk akkor helyette kapunk 1 doboznyit :-)Kifizettuk sose legyen nagyobb bajunk, minden finom volt!
Balázs Bálint
Karám Vendéglő
Egy középszerű, maximum strandbüfé színvonalú hely.A málna szörp volt az egyetlen kifogástalan fogás.Minden épp hogy langyos, valszeg minden készen van, és csak megmikrózzák, vagy a kiszolgálás olyan lassú, hogy minden kihül. Ez nem is érdekel, mert az egész éppen, hogy megüti az elfogadható színvonalat.Mindehez képest igen drága.A desszertnek kínált mini fánk fagyasztott cucc, ahogy valószínűleg minden más is.
Juci Ittes
Karám Vendéglő
Többet vártunk ettől a helytől. Bár hétköznap voltunk,kevesen voltak,mégis az elkészített ételt nem kaptuk meg időben, bár már 5 perce is a találó ablaknál hűlt a hal. Ekkor szóltam, hogy megkaphatnánk-e a halat? Nem értem a kiszolgálást sem az ablaknál. Az ételt felvevő hölgy veszi fel a rendelést a gépbe, közben a kávét is ő készíti, miközben 3 ember áll a pultban beszélgetve. A kávéra várok, miközben elkészül egy újabb rendelés. Addig ugye nincs kávé míg a következő vendég rendelése nincs rögzítve,pedig a kávém ki volt fizetve,ki érti ezt ? A hal vastagon panírozott ,számomra kemény bundában sütve.Több a panír, mint a hal.Egynek jó volt ,de nem ez a hely lesz az ,ahová ,egy együnk egy jó sült hekket beugrik majd. Ez most így kevés volt. Gyenge hármast adok erre.