Hotel Eger & Park Eger, Szálloda u. 3, 3300

K. B.
25.11.2023
Hotel Eger & Park
A szoba kicsi, és az egész hotelre, a szobákra, fürdőkre ráférne egy felújítás. Az ágyak görgősek és nagyon könnyen elmozdulnak. A reggeli bőséges, és jó, hogy vannak mentes opciók is, bár a gluténmentes kenyér hiányzott. A vacsora választéka nem túl nagy és elég egysíkú, főleg a magyaros irányt képviseli. A wellness részleg megfelelő volt. A városi fürdő közel, a város látványosságai viszont picit messze vannak. A kutya tartózkodásáért kissé sok a 4500 Ft/éj.
M Henriett
18.11.2023
Hotel Eger & Park
Csendes, pihentető környezetben mégis mindenhez közel található a szálloda. A parkolással soha sincs gond. A személyzet kedves, figyelmes. A szobák kényelmesek, a kétágyas és a franciaágyas szobákban is kényelmesen el lehet férni. A reggeli választék bőséges, mindig van laktózmentes és vegán étel is. A különböző étkezési igényekre is lelkiismeretesen készülnek, nagyobb csoportok esetén is.
Laszlo M
28.09.2023
Hotel Eger & Park
Nem baba- és családbarát szálloda. Feleségemmel ketten mentünk volna és a féléves kisgyermekünk. Egy kettő fős szoba elég lett volna nekünk, mivel kisméretű babaágyat mi vittünk volna. De nem engedték a két fős szobát, hanem csak a három ágyasat sokkal magasabb árért, miközben nem is használtuk volna az ágyat. Továbbá gyermekünknek étkezést se kellett volna biztosítaniuk, mert tápszert eszik még, de ezeket a plusz költségeket mégis kifizettették volna velünk.
kelemed plasztika
Hotel Eger & Park
Kongresszuson vettünk részt, 2 éjszakát töltöttünk a szállodában. A 145-ös szoba valami gépház felett volt. Alig aludtunk. Zúgott a gép, hol erősen, hol elviselhetetlenül. Másnap reggel új szobát kértünk és kaptunk. Az előző a Park hotelben volt. A második szoba az Eger hotelben. Picurka , de csendes. A recepciós egy szóval sem kért elnézést az okozott kellemetlenségért! Illett volna. Tovább gondolva, nem értem hogy miért adnak ki egy zajos szobát? Lehetne raktár vagy bármilyen más funkciója. Az enteriőr egyszerű, már megkopott. A fogmosó poharakat a wc-re tették. A tisztaság sem volt makulátlan. Az ételek viszont finomak voltak. Az udvar átlagos. A külsőn is látszik az idő foga. Ide csak akkor térünk vissza, ha felújították. A szoba nem volt olcsó, és véleményem szerint a 4 csillagos nívót nem éri el.
Bence Gutai
Hotel Eger & Park
Ami számomra a legelképesztőbb volt, hogy ugyan a 4 év alatti kisgyermek után külön nem kell fizetni éjszakánként, mégis rá vagy kényszerítve hogy minimum Comfort szobát vedd ki, ami természetesen drágább mint a Standard szoba (amibe ugyanúgy tökéletesen elfértünk volna egyébként, mert volt pótágy a testvéremék standard szobájában, sőt, még az összetolt ágy is kényelmesebb volt mint amit mi kaptunk a Comfort szobában). Szóval végül csak ki kellett fizetni azt a gyermeket is. Nem baj, sokat fizettem, de legalább jó kényelmetlenül is aludtunk. Nem hiszem hogy visszatérő vendégek leszünk.
zsuzsanna fodor
Hotel Eger & Park
Abszolút tökély.Az elhelyezkedése csodálatos környezetben a strandhoz,várhoz közel van. Két stílusban választható szobák vannak.A recepció mosolygós, vendégorientált fiukkal örömmel szolgált. A wellnes gazdag medence és szauna választékkal megosztja és elosztja a vendégeket.Az étteremben is a hangulatok/stílusok között lehet elhelyezkedni vacsorára és reggelire Kislányomnak készségesen segítették hobortjait ezért külön nagyon hálás vagyok!Visszatérő vendégként pozítiv megerősítéssel tértünk haza.Az étterem elhelyezkedése lehet a kiválasztott szobától sétálós! Ez nem negatív csak akinek fontos....
Angéla Kávrán
Hotel Eger & Park
Csodás 4 napot töltöttünk el itt pünkösd hétvégén. A szálloda kényelmes,jól felszerelt, tiszta. Az ételek kíválóak és sok féle fogásból válogathatunk a svédasztalról, bár én glutén es tejmentesen étkezem,ami nem igazán sikerült volna, ha nem hozok magammal pékárút. (A pufirizs es az Abonett már a múlt). A standard szobában lévő fürdőszoba elég szűkös, főleg h a kádra felszerelt plexi miatt (vízfolyás ellen) nehezen lehet be és kiszállni tőle. Az erkélyen lévő bútorok pedig kb az őskorból valók. A szálloda a belvárosban van,a gyönyörű Agria park mellett, így gyalog minden látványosság könnyen elérhető, bejárható,de mégis csendes. A wellness reszleg egy ekkora szállodának nem elég nagy, vagyis az élménymedence es jakuzzik befogadóképessége kevés. Ettől függetlenül kellemes, igényes.
András Németh
Hotel Eger & Park
Először jártunk itt, a wellness számomra nem volt annyira különleges, én magam sem vagyok az a wellnessezős típus. Az étteremmel meg voltam elégedve, reggeli és vacsora svédasztalos. Az ételek minősége magas, és folyamatos volt az utánpótlás. Mindenki talált magának megfelelő ételt.A szoba kényelmes volt, bár reggelente a túl nagy napfény miatt nehezen lehetett pihenni. A parkoló messze van a bejárattól, viszont rengeteg parkolóhely található. Kaptunk kisvasutas városnézést és masszázst a foglalás mellé. Összességében meg vagyok elégedve.
Noémi Battyányi-Tóth
Hotel Eger & Park
Júliusban töltöttünk pár napot a szállodában, már nem először járunk itt. Az ételek finomak, minden látnivaló csak pár perc séta. A szobánk most nem tetszett, lelakott erkély és szűk, kádas fürdőszoba tartozott hozzá, ráadásul zuhanyzásnál a kád mellé folyt a víz, minden elázott. A wellness szokás szerint szuper volt! Imádjuk! Amit eddig nem vettünk észre, hogy kutyabarát a hotel... Talán azért, mert a jólnevelt kiskutyák aranyosak, és senkit nem zavarnak. Na de most! Az egyik hölgyvendég két közepes testű hosszabb szőrű kutyával volt, akik póráz nélkül közlekedtek és sajnos borzasztó büdösek voltak. Az egyik reggelinél két asztallal mögöttünk ültek és tényleg nagyon kellemetlen volt a szaguk. Zavaró volt. Olyan igazi ázott kutya" szag. Ráadásul a vendégeknek az ételek között kerülgetniük kellett őket
Dávid Makovics
Hotel Eger & Park
Négy éjszakát töltöttem el a szállodában. Szoba tiszta volt kényelmes ágy. Közel van a szálloda a belvároshoz. Vacsoránál kicsit nagyobb választék lehetett volna. Hiányoltam a majonézes salátákat. Illetve a pincérek csak két este kérdezték neg hogy milyen italt kérek. Szomszédos asztalnál hosszú perceket trécselt a felszolgálo én meg ott ültem mellettük lett volna ideje odajönni.Kijelentkezéskor illetve érkezéskor is egy nem tul kedves receociós fogadott. Elutazásnál szerintem illene megkérdezni hogyan érezte magát megfelelt-e minden.. de ez nem így volt.. azért a felettes néha rájuk nézhetne hogyan végzik munkájukat. Összességében jól éreztem magam.