Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár Sárvár, Vadkert utca 5, 9600

László Balla
15.11.2023
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Öt csillag, minden rendben volt. Rendkívül jól éreztük magunkat. Sajnos a vacsora színvonalában elmarad az összes mástól, amit a Spirit Hotel nyújt. A vacsora alapanyagai kitűnőek, de főzni azt nem tud a szakács. A család egyöntetűen 10/7 pontot szavazott a vacsorára, egyben ezt nevezve a hotel gyenge pontjának. Egyszerűbb, de igényesebben kivitelezett ételek szerintem jobban illetek volna a helyhez és esetleg valami gyerekeknek való étel, mert az egyáltalán nem volt. Legjobb élményem az autogén tréning volt. A hölgy aki a meditációt vezette, nagyon profi volt, még ha nem ez a foglalkozása. Máskor is megyünk mert nagyon szuper volt!
Krisztina Fekete
17.10.2023
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Csak szuperlatívuszokba tudok beszélni amit már előttem nagyon sokan leírtak.Talán csak annyi, hogy Magyarország legjobb szállodája.Talán egy kis megjegyzés, hogy régen a baldachinos ágyakért nem kellett fizetni most meglepődve tapasztaltam, hogy különdíj ellenében lehet használni.
Bianka Horváth
05.10.2023
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Csodás 3 napot töltöttünk el itt a párommal kettesben! A szoba teljesen ideális méretű és használatú volt, nekünk tetszett, hogy a tv-ben sok adás is elérhető volt mikor esténként bekapcsoltuk. A wellness részleg gyönyörű nagy, sokféle medencével és pihenési lehetőséggel. A szauna részleget is nagyon élveztük illetve a szeánszra is beültünk és szuper volt.Az ételek nagyon választékosak és isteni finomak voltak!☺️A személyzet is nagyon kedves volt.Szuper élményekkel távoztunk és biztosan vissza terünk majd még!
Krisztina Emese Rádi
02.10.2023
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Nagyon nyugodt hangulat, finom ételek, kedves, figyelmes, de nem tolakodó személyzet. A szobánk szép, kényelmes volt, de a szomszéd szobával közös ajtó nem nagyon tetszett. Hamarosan visszatérünk, a foglalásnál erre az apró hibára majd figyelünk.
Zsanna Varga
18.09.2023
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Több szobát épp újítanak, így nem voltak sokan. Reggeli és vacsora büfé formában áll rendelkezésre. Ebédelni is lehet, ami elég bőséges adag. A kül- és beltéri medenceválaszték egyedülálló.
Tamás Tóth
16.09.2023
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Ajandekba kaptunk par nap pihenest a csaladunktol es baratainktol a szallodaba, azonban megerkezeskor csalodottan tapasztaltuk, hogy egy regi szobat kaptunk erre a par napra.Eloszor meg nem is annyira izgatott minket hiszen magyar viszonyok kozott meg ez is elfogadhatonak mondhato.Azonban az 1. ejszaka szornyu volt, reggel mindketten ugy keltunk hogy forgolodtunk es faj a hatunk... Gondoltuk, hogy csak faradtak vagyunk, ezert lehetett a kellemetlenseg, igy neki indultunk, hogy wellnessezzunk, pihenjunk egesz nap. Ekkor is sajnalattal tapasztaltuk, hogy egy belso (sztem a legjobb) medencejuk le van engedve es szerelik, amit sajnos sehol sem tuntettek fel... ujabb csalodas...Es jott a 2.ejszaka, ami sajnos nagyon hasonloan telt, mint az 1., nem volt nehez rajonni, hogy az agy, avagy a matrac a hibas, ami katasztrofalis volt... ugy be volt sullyedve, mintha egy 100eves matrac lenne.Igy a pihenes resze hagyott sajnos nemi kivanni valot maga utan. Pedig egy olyan szalloda ahova pihenni jonnek az emberek velemenyem szerint nem engedhetne meg maganak, hogy pont az agyai legyenek elhasznaltak es kenyelmetlenek...Meg ha mindez nem lenne eleg reggel 8ora elott a takaritok gepeinek csapkodasara sikerult kelnunk, valamint visszaalvas utan 9 utan mar el is indult egy utvefuro az epuletben...Gondolom, aki jart hasonlo cipoben az sejti, hogy hogyan ereztuk magunkat...Meg kell emlitenem mindemellett, hogy a vacsorajuk es reggelijuk is zsenialis volt. Profi es minosegi kiszolgalassal, igy fura is volt, hogy amit az egyik oldalon pluszban nyujtanak, az sajnos a szobak minosegen es a vendegek pihenesi igenyeinek figyelmen kivul hagyasaval a masik oldalon igen negativan hat az itt eltoltott idore...
Vince Studio
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Mi törzsvendégek vagyunk , imádjuk ezt a helyet! Ennél jobbat még nem nem találtunk! Az étterem kiváló , hatalmas tisztaság , nagyon jó kiszolgálás , csak gratulálni tudunk. És mi továbbra is ezt választjuk.
Petra Hovancsik
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Minden képzeletünket felülmúlta! Először voltunk, de nem utoljára! Ár-érték arányban még mindig verhetetlen. Sok 4*-os helyen voltunk már, amik árban hasonló szinten voltak, de a Spirit megéri az árát, ebben senki se kételkedjen! Ilyen wellness részleggel még nem találkoztunk! Leg-leg-leg! Minden pezsgőfürdő külön gombbal bekapcsolható, így nem kell várni. A reggeli mindent felülmúlt! A személyzet is szuper kedves! :) Minden nap voltak programok, még hétköznap is.Ami minimálisan hiányosság volt az a kávéfőző, bár mi az alap szobában voltunk, lehet az extrábbakban van, illetve a reggelinél örültünk volna pár sima gyümölcs teának is, ami nem zöld vagy fekete, de ezek olyan apróságok, teljesen eltörpülnek ahhoz az élményhez, amit kaptunk!Biztosan visszatérünk még!
Istvan Dr. Szilagyi
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Kiváló környezet, tisztaság, kényelem, rendkívül barátságos és udvarias személyzet. Kiváló és bőséges ételválaszték. Szobák kicsit sötétek, de elhanyagolható szempont.
Tibor Szilágyi
Spirit Hotel Thermal Spasuperior - Sárvár
Aki csak egy-két napra akar kiszakadni a mindennapi rohanás stresszéből, látogassa meg a hotelt. Aki tartósabb kikapcsolódásra vágyik, ez a tökéletes úticél a számára. Családosok kisgyermekkel, párok vagy baráti társaságok, irány a Spirit Hotel. Már a fogadtatás is különleges, a személyzet átveszi a csomagokat és a check-in és a welcome pezsgő elfogyasztását követően, a bőröndökkel már a szobában találkozol. Azonnal el lehet kezdeni a komplexum felderítésére, bejárni a medencéket, a fitness termeket, a kezelő helyeket és a bárokat. Kint és bent több medence minden korosztály számára. Az is talál magának elfoglaltságot, aki aktív pihenésre vágyik, de az is rátalál a programokra, aki pihenésre és nyugalomra vágyik. Számos kiegészítő szolgáltatás vehető igénybe (masszázs, pezsgő fürdő stb.) azon túl, ami az árban foglaltatik (pl. fitness). Az étkezés büfé rendszerű, két váltás van. A választék mind minőségét és mennyiségét tekintve kifogástalan. A szobák kényelmesek, ízléses és nyugtató a színviláguk, egy részük erkélyes. Én csak egy kanapét hiányoltam a bútorzatból, az öt csillag elbírná. Nyílt és zárt őrzött parkoló van. Őszintén ajánlom!