Lorena Étterem és Panzió Hajdúszoboszló, Hőforrás u. 9, 4200

Bianka Lazok
02.12.2023
Lorena Étterem és Panzió
A pincér fiú kicsit túl játssza a szerepét szinte már irritáló volt. Túl árazott étel illetve italok limonádénak árult vizes szörp. Ételeknek utó íze van. + 10% szervízdíj ami a végén derül ki!
László Lehoczky
22.11.2023
Lorena Étterem és Panzió
A strandon lévő étteremről"(büféről) írom a véleményem:A kiszolgáló személyzet diákokból áll amivel még nem is lenne baj
Ágnes Kiss
14.11.2023
Lorena Étterem és Panzió
2200 Ft-os leves,odaégetett pizza. A bolognairól nem beszélve…gratulálok!
Sziszi Császárné
28.10.2023
Lorena Étterem és Panzió
Csak azért adtam három csillagot, mert amikor megérkeztünk nagyon sokára hozták az étlapot és kérdezték meg mit kérünk. Utána már kedvesek voltak. Meg nagyon meleg és fülledt volt, alig volt levegő a nagy melegben. Egy klíma nem ártana, mert nyáron a melegben nagyon kellemetlenül érzi magát az ember.
Xénia Kiss
26.10.2023
Lorena Étterem és Panzió
A strandon lévő “étterem”-ben ebédeltünk ma. Bár ne tettük volna… Az étlapra is elég sokat kellett várni, a megrendelt ételre még többet. Ha jó lett volna, akkor utólag nem is foglalkozik a várakozással az ember. De! Amit megrendeltünk, minden hidegen jött ki. Kivéve a rántott halat, amit szerintem kb 3x melegítettek meg, mire a pincér kislánynak sikerült kihozni. Íze nem volt, ellenben a bőre jó rágós lett a visszamelegítés miatt. Elvitelre is kértünk pizzát, persze azt hozták ki elsőnek.Körülöttünk lévő asztaloknál is láttuk, hogy nem stimmelnek a dolgok.Nem igazán ajánlom senkinek.Mi biztosan soha többet nem eszünk ott!!!
Márton Verhóczki
24.10.2023
Lorena Étterem és Panzió
Az elmúlt 20 évem legrosszabb étteremi élménye.Egyszerűbb lenne felsorolni mivel nem volt baj.20 perc után kaptunk egy meleg sört, rá egy órára egy felolvasztott okádat menüt. A pincér nem tudott számolni, de az étlapot sem ismerte. Nincs olyan élő organismus akinek érdemes lenne ide betérnie.
Judit Sass
29.09.2023
Lorena Étterem és Panzió
A pincér hölgy nagyon kedves volt. Igyekezett mindenben a kedvünkre tenni.Az ételek a hajdúszoboszlói árakhoz képest alacsonyabbak, de... A Margherita pizzán egy kevés kockázott paradicsom emlékeztetett a névre.A kétszemélyes tál csak az étlapon hangzott jól. A kolbászrózsa egy kb. 3 cm-es kolbász bevagdosva (1 db), a lyoni hagyma pedig 2 db panírozott gyorsfagyasztott hagymakarika volt. A töltött húsok finomak voltak.
Tamás Fülöp
Lorena Étterem és Panzió
Kedves kiszolgálás. A választék nem sok, de finomak ízletesek.Figyelmes csapat.
Fanni Gabóczi
Lorena Étterem és Panzió
‘Csibeburger’ menüt rendeltem, magyarul kaptam egy zsemlét benne rántott hússalRagulevesről röviden annyi, hogy semmi íze, kinézetre sem étvágygerjesztőAz ott dolgozók észre se vesznek, lusták dolgozni