Anna Panzió , Hotel Miskolc, Viola u. 1, 3519

Patrik Fekete
24.11.2023
Anna Panzió , Hotel
Mi nemrég voltunk itt 3 napra és 2 éjszakára, és meg voltunk elégedve!A személyzet tényleg nagyon kedves. Az étteremről nem tudok nyilatkozni mert felújításon megy át jelenleg, de reggelizni lehetett, az finom volt. Jó helyen volt, közel a barlangfürdőhöz. Amiért csak 4 csillagot kap:- A csillárból ki volt törve egy darab, és még zárlatos is volt úgyhogy ki kellett csavarni az égőket- 25 éves TV (nem viccelek!)
Zsolt Makádi
09.11.2023
Anna Panzió , Hotel
Egyszerűn vicc kategória. Nincs harcsa halászlé, aztán ok akkor legyen ponty nincs. Rizs nincs mi az hogy nincs rizs. Mi van ja és nem este 22 óra volt hanem 14 ebéd
Kinga Mohácsi
07.11.2023
Anna Panzió , Hotel
Egy éjszakát töltöttünk a Hotelben. A képek nem fedik a valóságot, a szoba hetek óta nem lehetett takarítva, vastagon állt a por, pókhálók mindenhol, a mellékhelyiség minősíthetetlen. A recepciósok kedvesek, segítőkészek voltak, egyébként fejetlenség, műszaki problémák, káosz. Étterem nincs, csak a teraszon, ami szintén minősíthetetlenül piszkos volt. Nem mertünk itt vacsorázni, elég volt a kávé is.
Sándor Nagy
12.10.2023
Anna Panzió , Hotel
Mi idén januárba voltunk a párommal, de Miskolcot messziről el fogjuk kerülni. Ez a hely az ország szégyene! Az ajánlás egyáltalán nem fedi a valóságot, senkinek nem ajánlanám. Kész átverés, . unkó főnökkel. Aki csak jót ír, az azért van, mert a pincérek vacsora után odamennek mindenkihez beszélgetni, aki kicsit is nincs megelégedve kimagyarázzák, azt mondják, hogy tudják és fontos nekik a vendégek véleménye.Jópofizás ide-oda, már ott is van a laptop az asztalon és a kedves vendég máris írja a jó véleményeket. Persze sajnálni kell a pincéreket is, hiszen nekik ez a munkájuk! ! Kész vicc. Mindannak ellenére, hogy tényleg nagyon kedvesek és aranyosak, csak véleményem szerint ilyen háttér mellett, találnának maguknak olyan helyet, ahol nem a . zart kellene sepregetniük, hanem megbecsülést is kapnának. Standard szoba nincs, csak superior vagy családi, mindegy is a lényeg, hogy fizetni kelljen. Előre! Nem utólagosan, mint más normális helyen, hanem előre. A parkolási díj sem felajánlás, hanem tény! Megkérdezték, hogy kocsival jöttek? Mondtuk igen. . . máris került a számlára az összeg. A 3 nap összesen 1 nap. A levesbüfé 2 féle levesből áll. A pastaparty, 1 fajta tészta, ha elfogy, akkor hoznak másfajtát. :) Így egy hónap eltelte után már csak mosolygok rajta. A reggelinél,ha valaki nem igyekszik, lemarad a zsemléről és a 2 fajta olcsó felvágottról. Nem szeretném leírni még egyszer azt, amit már mások leírtak, csak egyetértek a véleményekkel. Jó honlap, jó marketing, ez így van, viszont nem áll mögötte semmi egy . unkó, pénzéhes tulajdonoson kívül.
Oli Ábel
10.10.2023
Anna Panzió , Hotel
Miskolctapolca impozáns panziója a strandfürdő mellett.Kedvezményes árakkal,látványos terasszal,kedves kiszolgálással várja újra vendégeit.
Tesz Pa
Anna Panzió , Hotel
Aki teheti ne akarjon itt enni...Pocsek kiszolgalas ellenben magas arak..1 orat kell varni az etelre. Az etlaprol 10 bol max. 3 fajta menu valaszthato... A szemelyzet nincs tisztaban az arukeszlettel. Gulyaslevest rendeltem rantott hussal...A rantotthust.mar megettem a gulyasnak meg nyoma sem volt...Mire a barataimnak kihoztak a rendelest az enyem mar hideg volt...Soha soha tobbet..
JB
Anna Panzió , Hotel
Az asztal az előző 5 vendég poharától ragadt, szalvétával letörölve a szalvéta szürke lett, az ételre 40 percet vártunk a krumpli kiszáradt és újramikrózott volt, a csirkemell száraz. A mosdóból kifordultam. Senkinek sem ajánlom.
Viktória Vimmerová
Anna Panzió , Hotel
Szintén az Aradi sétánnyal szemben lévő Anna hotel teraszát értékelném. Szeretném leszögezni, sosem írtam még véleményt bármennyire is elégedetlen voltam,de ez a hely nálam feltette az i-re a pontot :) Az asztal piszkos volt és morzsás, legalább 15 percet vártunk míg a kedves" pincér úr kifáradt a teraszra
Tamás Spevár
Anna Panzió , Hotel
Az Aradi sétánnyal szembeni Anna Teraszt minősitem.Sokat kellett várni,mig kiért a pincér,az asztalon még ételmaradékok voltak,a pincér gúnyos megjegyzéseket tett,mikor csak előételt rendeltünk,Az ételadag rendben volt,de ettem már sokkal jobbat,olcsóbb áron is.A végén számla helyett egy cetlit kaptunk,amelyen nem szerepelt a 280 ft a csodás" szolgáltatásért.Aki teheti
Tika Nemes-Simon
Anna Panzió , Hotel
A Hotel Anna éttermét értékeném:Az étterem és hotel épülete jó helyen van és nem is csúnya. Bár 4-en mentünk, csak 2 és fél embernek hoztak evőeszközt. 15-20 perccel a rendelés leadása után viszont nekünk kellett szólni, hogy ha lehetséges, akkor legalább az italt hozzák ki. A pincér (aki nem mellesleg a telefonjával játszott) ezután rögtön hozta az üdítőket. A levesre további 20 percet kellett várni, ahhoz képest semmi íze nem volt... Még 15-20 perc és jött a főétel. Bolognait kértem, hááát... inkább mondom azt, hogy egyedül a saláta volt a tányéron az egyetlen aminél nem azon kellett fáradoznom, hogy elrágjam... Olyan volt, mintha már pár napja a hűtőben tart valamit az ember, és utána megmikrózza. Az árak ehhez képest magasak bár nem olyan vészes.Az éttermet nem ajánlom, jobb megoldásnak tartom az egy kicsit távolabb eső Csülök Csárdát.