Pappas Auto - 13. kerület Budapest, Kárpát u. 21, 1133

Pappas Auto - 13. kerület



699 Értékelések
  • péntek9:00–18:00
  • szombat9:00–13:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–18:00
  • kedd9:00–18:00
  • szerda9:00–18:00
  • csütörtök9:00–18:00


Pappas Auto - 13. kerület Budapest, Kárpát u. 21, 1133


Az üzletről

|

Kapcsolatok

Weboldal
Hívjon minket
+3614512200
Budapest, Kárpát u. 21, 1133

Nyitvatartási idő

  • péntek9:00–18:00
  • szombat9:00–13:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–18:00
  • kedd9:00–18:00
  • szerda9:00–18:00
  • csütörtök9:00–18:00

Funkciók

  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Hitelkártyák


Ajánlott értékelések

Francziczi Cicza
21.11.2023
Pappas Auto - 13. kerület
A szalon rendben, a kiállított autók jól felszereltek, bizonyos modellek szállítási határideje ......majd egy év. MEGJÖTTEK AZ ELEKTROMOS MODELLEK.
Fekete Róbert
17.11.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Probléma merült fel az autómmal, ezért felhívtam a service 24h segélyszolgálatot. Az ügyintézők nagyon segítőkészek voltak majd elég gyorsan lett is már aznapra a Kárpát utcai Pappas Auto szervizbe időpontom.Elvittem az autómat majd egyenesen a munkafelvevőhöz (Szűcs László) irányítottak. Hogy őszinte legyek egy kicsit lealacsonyítva éreztem magam, mert nekem csak egy “mentett” 6 milliós Mercedesem van és ezt éreztették velem. A munkafelvevő a “mentett” kifejezést használta a svájci rendszámos gépjárművemre. A probléma amit elmondtam a segélyszolgálatnak nem ugyanaz volt mint amit a munkafelvevő kolléga mondott. Ezt gyorsan tisztáztuk is majd a lényegre térve mondta is, hogy egy diagnosztikára lesz szükség ami kb 35-40 ezer forintba kerül. Kértem egy AdBlue feltöltést is ez mellé majd azt mondta, hogy másnap délelőtt fognak jelentkezni és mindenképp tájékoztatni fognak mielőtt bármit is csinálnak. Reggel 9-kor nyitott a szerviz, biztos voltam benne, hogy nem én leszek az akivel egyből foglalkozni fognak. Mivel a gyerekülés az autóban maradt és szerettünk volna később vidékre utazni 10 óra után felhívtam a munkafelvevőt és megkérdeztem, hogy mi a helyzet. A válasz azt volt, hogy a diagnosztika semmilyen hibát sem mutatott ki, ő azért javasol egy akkumulátor cserét mivel szerinte ez már elég régi. Az autó 2015 harmadik hónapban lett forgalomba helyezve. Az akkumulátor csere, ami mindennel együtt 2-300 ezer forint lett volna, végül nem kértem.Ezután mondta, hogy mehetek az autóért, mert akkor kész van. Kb 20 perc múlva már ott is voltam a szervizben majd helyet foglaltam a munkafelvevő asztalánál akit értesítettek, hogy megérkeztem. 15 perc után jelent meg majd az első szava az volt, hogy elnézést elkezdett valamit amit nem akart abbahagyni, majd tájékoztatott, hogy szoftvert frissítettek a vezérlőkön, 17Liter AdBlue kellett az autóba és a végösszeg így 84 ezer forint.Mondta, hogy rendben köszönöm szépen majd elváltak útjaink.Az AdBlue-t így sikerült feltölteniük:
Papp Anita
27.10.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Az autóm hűtő gond miatt került leadásra hozzájuk. A problémát orvosolni nem tudták helyben..és így 1 nap késéssel úgy kaptuk vissza a kocsit, hogy a hűtőfolyadék tartály zárókupak nem került vissza rá!!! Szerencse, hogy itthon ránéztünk.. kérésünkre később postázták az alkatrészt.
Dzson Konor
22.10.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Csak addig érdekli őket a vevő ameddig eladják az autót… Bunkók, nem végeznek a megbeszélt időpontra a szervizzel, már ha felveszik a telefont és nem kapcsolgatnak tovább…
Dániel Szentesi
02.10.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Azért amikor vettem egy C osztályt, senki sem mondta el, hogy egy ennyire link, demotivált, bunkó társasághoz adom a pénzem. Az hagyján, hogy egy fékcserét is ~150k csináltatni náluk, ahol kb meg kell köszönni, hogy fogadtak; de az, hogy hívom az ügyfélszolgálatot 20 perce és nem veszik fel, raadasul már 6-7x továbbkapcsoltak, kétszer rámrakták, az teljességgel elfogadhatatlan. Sajnálom a céget ilyen alkalmazottakkal.. Biztos, hogy nem fogom ajánlani az ismerőseimnek.
Zoltan Molnar
13.09.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Alapjárati ingadozás és megnövekedett fogyasztás miatt vittem hozzájuk a 19 éves CLK200 típusú kocsimat. A hibát - amit egy másik, mercikre szakosodott szerviz nem talált - sikerült feltárniuk és javítaniuk, igaz 3 hét alatt, de örültem, hogy rendben van végre a kocsi. Átvételkor vettem észre, hogy a PAJZS riasztóm titkos gombjának (ami a motortérzárat oldja/oldaná) kábelét kiszakították és ott hevert a vezető oldali szőnyegen. A munkafelvevő nem tudott róla, nem meglepő módon egyik szerelő sem vállalta érte a felelősséget. A munkafelvevő elnézést kért és 1 órát tölthettem a szervizben, míg megjavították (újra összeforrasztották) a kiszakított kábelt. Amikor a munkafelvevő kiállt a szervizből kérdezte, hogy mindig ilyen darabos volt-e a kormányom mozgása, mondtam neki, hogy eddig nem tapasztaltam, nem is tudtam miről beszél, mert 13 éve van nálam a kocsi és sosem tapasztaltam ilyet. Átvettem a kocsit és 10 méter után éreztem, hogy valóban valami nincs rendben a kormányzással (értsd úgy, hogy balesetveszélyes). Kanyarodtam vissza újra a szervizbe. Jeleztem, hogy amikor leadtam a kocsit, akkor nem tapasztaltam ilyet, nem volt semmi baja a kormányzásnak. Először megakartak győzni, hogy csak lapos volt az egyik kerék, meg egyébként is 20 fok van most és a téli kerék van fent, amikor meg leadtam, akkor még 3 fok volt és ezért más a kormányzás. Ezt a választ nem fogadtam el és ezért felvettek a reklamációról egy munkalapot és maradhatott ott a kocsim. Jeleztem és kértem, hogy mivel a hiba a szervizbe leadást előtt nem volt ezt ingyenesen vizsgálják ki. A vizsgálat megállapította, hogy a kormányművem hibásodott meg és a cseréje javasolt. Mivel nem vagyok egy dühöngő típus (néha sajnálom) bele kellett nyugodnom, hogy a 13 éve használt kocsim kormányműve pont akkor hibásodik meg, amikor 3 hétre ott hagyom a márkaszervizben egy ezzel összefüggésben nem lévő hibával. Egyébként a szerviz a 3 hetes javítás alatt több próbautat is tett a kocsimmal (ki is számlázták), így furcsának tartom, hogy egyik próbamester sem érzékelte és jelezte a felmerült hibát. A munkafelvevő 15 méter megtétele után rákérdezett, hogy mindig ilyen darabos" volt-e a kormányom
Attila Husztafa
06.09.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Én 1GLC 63 S típusú autót szerettem volna kipróbálni amivel közölték nem tudják odaadni nincs rajta casco és nincs rajta téligumi de az nem számít hogy az autó eleje törve volt és így árulnak juj autót a pénzem meglenne rá de a mai napig nem kaptam választ terepet utcával kapcsolatom negatív.
Chip Attila
03.09.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Nulla csillag. Segítőkészség, rugalmasság, szakértelem teljes hiánya. Még véletlenül se hozzon ide senki elektromos autót javitani! Ha rajtuk múlt volna akkor dobhatnám ki az elektromos smart meghajtó akkuját. Biztos nem hozom ide kötelező szervizre sem az autóm. A 11. kerületi szerviz legalább telefonos segítséget nyújtott. Két nap, több mint két óra telefonálgatás, azaz zenehallgatás. Visszahívást ígérnek, de nem hívnak vissza. Katasztrófa. Csak, hogy tudjátok: az SOS munka kb 10 perc lett volna, és lett volna egy elégedett ügyfél. De hajrá, csak így tovább!!!! Remélem hamar lehúzhatjátok a rolót! Semmi jót nem kívánok nektek . Remélem az élet minden területén hasonló falakba fogtok ütközni! Ezt főleg a szervizeseknek ajánlom
Il Dottore
03.09.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Felülvizsgálati javítás hazánk legnagyobb csillagos márkaszervizében.Korrekt, ügyfélközpontú szolgáltatás a folyamat minden fázisában kezdve a technikussal való egyeztetéssel, a karbantartási munkákon át az elszámolásig.Külön köszönet Császár Martin nevű műhelyvezetőnek, aki nagyon segítőkészen, magas szinten menedzselte a folyamatot.Ajánlott egység és szolgáltatás.
Toth Petra
03.09.2023
Pappas Auto - 13. kerület
Nagyon segítőkész és professzionális munkatársak! B. Kornél minden elvárásomat felülmúlta! Igazán különlegessé teszik az autóvásárlást!

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Kárpát u. 21, 1133
Pappas Auto - 13. kerület