Hegyalja Étterem és Panzió Zsámbék, Corvin János u. 1, 2072

Csaba Tóth
14.11.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Nagyon jó hely, közel mindenhez, és a rómtemplomhoz is, az étterem is nagyon szuper, nem is drága, és finomak az ételei is. Erdenes elmenni oda, meg vissza szeretnék menni oda, amikor arrafelé lesz az utam. Köszönök szépen mindent.
Peter Harmat
07.11.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Egy örkényi novellában a kis magyar valóságunk megtestesítője a hely, ahol a mosdók tekintetében megállt az idő. De ez alapvetően nem is lett volna gond! Az étlap megérkezett ugyan hamar, de a minket fogadó hölgy inkább a napi menü felé szeretett volna terelni minket (csontleves, paradicsomos káposzta, sült virslivel!!!), ami helyben lehet, hogy a gasztronómia csúcsa, de egyelőre nyitva hagytuk ezt a kérdést.Mikor az italrendelés következett, egy limonádé léte, nem léte egy apróbb dilemmába torkolt, de végül sikerült rögzíteni a rendelésünk ezen részét.Majd teltek a percek…, s bár a napi menü helyett valóban másban gondolkoztunk és szükségünk volt néhány percre, de azért közel félóra túlzásnak tűnt. Mikor az italok megérkeztek, a limonádénak hívott szörpök és a három korsó sör, kicsit fellélegeztünk, hogy a fülledt időben felfrissülhetünk, de ez egyikünknek sikerült csak igazán, mikor a rendelt sörökből kettő is a nyakában landolt…Ezek után a helyzetet oldandó jelezték, hogy kicsit átrendeznék a helyet, hogy fel tudjanak mosni, mert ugye a darazsak.Nos, legalább fizetési szándékunknak nem engedtek teret, így éhesen és sörben úszva távozhattunk, de legalább két turistának, még megerősíthettük, hogy igen, ez a Hegyalja étterem…, ingyen!
Zsófia Benkő
27.10.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Ebédelni tértünk be, a napfényes teraszon foglaltunk helyet. Kifejezetten kedves volt a személyzet, figyeltek ránk, az étel pedig kitűnő minőségű és kiadós volt. Szívből ajánljuk! :)
Vivien Ivánkovits
27.10.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Az étterem részében fogyasztottunk el egy finom ebédet. Rendkívül barátságos a hely és a személyzet, már-már családias a légkör. Nyugodt az egész hely atmoszférája. Az ételek nagy adagok voltak, frissek és ízletesek.
József Bakos
18.10.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Varázslatos kis hely Zsámbék szívében egy igazi ízig vérig családi válalkozás finom házias ízek remek felszolgálás .s egy olyan szintű kedves vendégvárás amire egyszerűen nincsenek szavak .
Erika Markgruberné Kolat
02.10.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Évente egyszer Zsámbékra megyünk a romtemplomot megcsodálni. Szerencsénk volt, hogy rátaláltunk a Hegyalja Étteremre. A kiszolgálás kedves, szolgálatkész. Az ételek finomak. Az egész étterem házias hangulatú. Köszönjük!
Patrik Bogdán
24.09.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Az első benyomás jó volt, szép helyen van, kellemes volt a napsütéses, madárcsicsergéssel teli teraszra kiülni. De innentől sajnos nem sok jót tapasztaltunk, kezdve azzal, hogy közölte a pincér, hogy hasábburgonya és steakburgonya sajnos ma már nincs (péntek 18 óra), úgy, hogy az étlapon lévő ételek feléhez egyébként ezek a köretek lennének… 1 órát vártunk az ételre pedig rajtunk kívül csak 1 asztal volt, ahol voltak vendégek. De ez önmagában még nem lett volna baj, jó munkához idő kell ugye… de sajnos nem sikerült túl jóra az étel, a rizs hideg volt, a hús nagyon sós, az uborkasalátának pedig semmi íze nem volt. Összességében, annak ellenére, hogy nagyon kellemes környezetben van az étterem és szép, sajnos nem tudjuk ajánlani.
Gábor Tajti
18.09.2023
Hegyalja Étterem és Panzió
Egy egész napos vértesi terepfutás/túra után teljesen véletlenül választottuk ezt a helyet, és egyáltalán nem csalódtunk! Igazán az volt amire vágytunk: ízes, szaftos, házias, tartalmas ételek, nagy adagok, végtelenül kedves kiszolgálás. Látszott, érződött hogy úgy főznek, ahogy rokonoknak, barátoknak, fontos vendégeknek főznek: szívvel lélekkel. Bármiféle aktivitással töltött nap végén igazi megpihenésre ajánlott, barátságos hely!
Balassa Gergely
Hegyalja Étterem és Panzió
Bár csak egy sütire és kávéra ugrottunk be, de kellemes hely volt. A kiszolgálás barátságos volt. A láva sütemény egy újra gondolt brownie volt. Nem túl édes, jó minőségű csokoládéval. Kellemes aromájú olasz pörkölésű eszpresszót kaptunk.
Róbert Gelbmann
Hegyalja Étterem és Panzió
Kedves kiszolgálás, finom ételek, ha a közelben járunk, legközelebb is ide jövünk. Ez nem az a hely, ahol a tányéron van két pötty vonallal összekötve tíz ezerért, itt rendes adagot adnak, és olyan finom, hogy az utolsó falat is jól esik. Ha éhesek vagytok, ez egy jó étterem.