Rácz Fogadó Kisoroszi, Hősök tere 3, 2024

Rácz Fogadó

Rácz Fogadó | Étterem, szállás és rendezvényhelyszín Kisorosziban | A Szentendrei-sziget csúcsán elhelyezkedő Kisoroszi a Dunakanyar ékköveként várja a természetet, vízpartot és pihenést kereső vendégeit.

Kisoroszi, Hősök tere 3, 2024

Zsofia Erdei
26.11.2023
Rácz Fogadó
Nagyon kedvesek, de sajnos a halászlé nem volt jó élmény. Megszáradt, szikkadt, érezhetően több napos csomagolt kenyér, kevés hal, zsíros lé. Ciki majdnem 4000-ért.
Tünde Pozsik
06.11.2023
Rácz Fogadó
A fagyi nagyon finom, a kávé zamatos, a kiszolgálás gyors és kedves volt. (Szőke hölgy) legközelebb is itt iszom kávét. Van rendes parkoló az étterem előtt.
Péter Schőn
28.10.2023
Rácz Fogadó
Az egyhetes nyaralásunk első napján próbáltuk ki az éttermet, majd számos alkalommal visszatértünk. Az étlap tételei jobbára szezonális, helyi alapanyagokra épülnek. Közöttük a hagyományos ételek mellett, mint a halászlé, vagy a sztenderddé vált steak számos ötletgazdag fogás található. A „sziki ponty langyos fehérbabsalátával” vagy a „harcsarolád, csicsókakrémmel grillezett bordáskellel és sült citrommal” kimondottan kreatív és színvonalasan elkészített tányérok. Az étlapon alig maradt olyan étel, amit nem kóstoltunk: a magas színvonal szinte mindenhol jelen volt. A túlsűrített gönci barackleves volt az egyetlen olyan fogás, ami technológia hiba miatt nem illeszkedett az étterem nívójához. A szervíz mindvégig gyors, barátságos és rugalmas. Kisorosziban járva kötelező hely, de akár egy kiruccanást is megér a fővárosból.
Erika Bukovszki
22.09.2023
Rácz Fogadó
Sülteket rendeltünk, de mikor kihozták az első adag sültet, megjelentek a zöld köpőlegyek!!!A pincérhölgy azt mondta van máshol is!!! Végigmentem , egy asztalnál sem volt csak nálunk!! Valószínűleg a hússal volt gond!!Amúgy szép tiszta hely, de a sült ételek nem voltak jók!!! Sajnálom!!!
Kristóf Kákai
14.09.2023
Rácz Fogadó
Barátommal szombat délután betértünk ebbe a barátságosnak kinéző étterembe egy késői ebédre. Megkérdeztük, hogy kiülhetünk-e esetleg a kerthelyiségbe, erre a felszolgáló hölgy kifejezetten barátságtalanul reagált, ezért a hely elhagyása mellett döntöttünk.
Dávid Töltésy
Rácz Fogadó
Az ételek finomak voltak, viszont akkora adagokban érkeztek, mintha egy vizilabdázónak készítenék őket. Aki kevesebbel is beéri, szerintem nyugodtan kérjen fél adagot. A kiszolgálás kedves, gyors.
Árpád Zentai
Rácz Fogadó
Többször jàrtunk már itt, és mindig elégedettek voltunk! Gyors és kedves kiszolgàlás, a terasz kutyabaràt, és nagyon finomak az ételek! Ajánlott betérni.
Beáta Bukovszki
Rácz Fogadó
Felszolgáló hölgy stílusa minősíthetetlen, mintha a párkányi paraszt vendéglőben lennénk. Sült csülök kihozását követően megjelentek a legyek, kizárólag a hús körül, ami zöld volt. Természetesen nem fogyasztottuk el, kikértük a fogadós tálukat a remény érdekében..szintén érkeztek a legyek a császár köré. 30ezer forintért éhesen undorral távoztunk.
Norbert Kránitz
Rácz Fogadó
Itt tényleg minden rendben van. Az ételek szenzációsak, a hely hangulatos, a két rutinosabb pincér pedig nagyon érti a dolgát. Bár nem azok a mézes-mázas emberek, de ha az ember jól figyel, akkor megtapasztalja, hogy igenis a helyén van a szív, a tudás, a humor és a kedvesség. Mi még biztos megyünk.