Villa Rusztika Gyula Gyula, Nagyváradi út 35, 5700

Márk Szabados
03.11.2023
Villa Rusztika Gyula
Nagyon jól éreztük magunk a szálláson, nagyon aranyos és segítőkészek a tulajdonosok. Kutyussal érkeztünk, ő is jól érezte magát. Kényelmes, meleg volt a szállás, és az új szolgáltatás a dézsa fürdő is nagyon nagy élmény volt számunkra. Mindenkinek szívesen ajánlom párommal együtt!
Anita Himmel
29.10.2023
Villa Rusztika Gyula
Az apartman tágas, minden tekintetben felszerelt volt, azonban rendkívül dohos, átható penész szag terjengett, bármennyire is szellőztettem, még a ruháink is beitták a szagot. A régebbi képeken látható játszótérnek hűlt helye.A fentiek miatt egy éjszaka után kértem, hogy szállásoljanak el egy másik helyen, amit gyorsan és megértően kezeltek, így átkerültünk a Romantika Panzióba, ahol sajnos a fűtést felejtették ki a szolgáltatásból. Kértük, hogy intézkedjenek, mivel két kisgyermekkel voltunk. Türelmet kértek, mivel a fűtés csak 15 óra után és akkor is csak 22 fok alatt kapcsol be. Vártunk, a szálláson nem volt több 18 foknál, elmúlt 15 óra... semmi. Újra kértem, hogy tegyenek valamit. Telefonáltak, távolról azonosították a hőfokot majd rövidesen bekapcsolt a fűtés. Éjjel hol volt fűtés, hol nem.Félpanzióval voltunk, a színvonal sajnos nagyon alacsony volt, minden vacsorára jutott egy tál ársapkás csirkeszárny.Jól sikerült a hétvége... most a négyfős családból három fő lázas beteg. Köszönjük az élményt.
Istvan Szilasi
27.10.2023
Villa Rusztika Gyula
Minden szempontbol csak ajanlani tudom. Nagyon csendes, teljesen felszerelt szallas (internet, kilma, szauna es egy szuper sos dezsa), kenyelmes, tiszta, modern berendezessel es butorokkal - paroknak tokeletes. A varos kozpont 15, a var es a varfurdo 10 perc seta. Ismerkedjetek a szallasadokkal is, Klaudia es Balazs mindenben segitenek, nagyon kedvesek es figyelmesek. Szivesen jovunk maskor is! :)
Norbert Szabó
21.10.2023
Villa Rusztika Gyula
Párom rosszulléte miatt az utolsó pillanatban le kellett mondanunk a szállást. Kèsöbb sajnos mentőt is kellett hívni hozzá. A szállás nem kínált fel megoldást a kialakult problèmára. (pl: áthelyezni másik hètvègère, vagy csökkentett összeg megfizetèse stb..). Telefonon keresztül a hölgy hangneme kissè lekezelő volt. Lehet azt gondolta hogy szórakozásból foglaltam. Természetesen a teljes ár megfizetèsèhez ragaszkodtak. Ez rèszemről megtörtènt. Az èrtèkelèsem a problèmakezelèsükre illetve annak teljes hiányára, ès az ügyfèlèlmènyre vonatkozik.
Anita Ládi
11.10.2023
Villa Rusztika Gyula
3 éjszakát töltöttem ott, minden tökéletes volt. A személyzet is segítőkész volt. A szállás szép, tiszta. Ugyan a reggeliért kicsit messzebb kellett menni, de ez sem volt gond, mert finom, friss reggeli várt mindig.
Rozália Németh
Villa Rusztika Gyula
A Villa Rusztika minden tekintetben csillagos ötös. Még az unokámnak is tetszett a hely ,aki már húsz éves . A dézsa fürdő nagyon jó, amit ajándékba kaptunk. A reggeli finomak voltak, amit házhoz hoztak. Vacsorázni egy kicsit sétálni kellett. Egy baj volt ,az hogy hamar eltelt az öt nap!!!!
Zsófia Nagy
Villa Rusztika Gyula
Tiszta, csendes, szépen felújított. A személyzet segítőkész. Korrekt ár- érték arány.