Korona Pension Hotel Budapest Budapest, Sasadi út 123, 1112

Horvath Peter (MaXX)
29.11.2023
Korona Pension Hotel Budapest
Kiváló wifi, gyerek játszhat a hallban, játékok is vannak. Kollégák jó fejek, mind. És olcsó.
Mr. Czipa Sándor
24.11.2023
Korona Pension Hotel Budapest
Megfelelő tisztaság, kedves volt a személyzet. Saját klíma, hűtő, mikrohullámú sütő. Jól felszerelt a bar resz. A parkolás néha nehézkes de megoldható a környéken. A lépcsőzés valóban macera a csomagokkal de ez 2 alkalom, az érkezés és távozás. Igaz ez a szállás értékéből mit sem von le.
Imola Lukács
03.10.2023
Korona Pension Hotel Budapest
1 éjszakát foglaltunk, Németországból utaztunk haza Erdélybe. 2 kisgyerekes család.+ jól ment a wifi+ A családi szobában levő fürdőszobában volt egy nagy sarokkád+ Az ágyak és párnák jók voltak- 5000Ft kaució, amit egy a lepedőn esett foltért vissza is tartottak! (KÉT KISGYEREKKEL VOLTUNK) - ez maximálisan felháborított- nem adnak számlát- a szoba ajtaját bentről nem lehet bezárni- a padlószőnyeg tele volt hajszállal, a kislányomnak, aki 10 hónapos és mászik, kezére-lábára rá volt folyamatosan tekeredve- egyetlen szék van egy 5 ágyas szobában- kicsit híjján vannak a kedvességnek, semmi Isten hozta önöket, Hogy aludtak, Tudtak-e pihenni, Jól érezték magukat....
Balázs Nagyváradi
20.09.2023
Korona Pension Hotel Budapest
Kezdjük az elején, lefoglaltam a szállást online 1 éjszakára, rendben ment minden, autónak is vettem helyet (+2000Ft).Érkezéskor bejelentkeztem, ahogy illik, kaptam kis kártyácskát az ajtóhoz, kapukhoz, kiváló. Kérdem, az autóval hova parkoljak?- Ott a ház előtt rendben van, ingyenes a parkolás.Oké, én hibám, miért nem néztem meg. De ekkora lenyúlást, hogy meg se próbálják legalább belső udvarra, ha már fizettem. Ráadásul reggelre a mellettem lévő autónak meg is rongálták a dísztárcsáját (ott volt mellette darabokban), szerencsére enyémnek nem lett baja.Na de vissza a beköltözéshez. Bemegyek a szobába, fülledt, állott levegő, csinálok egy kis kereszt huzatot"
Anita Sipos
11.09.2023
Korona Pension Hotel Budapest
A szoba nagyjából rendben volt.A korrektség viszont abszolút hiányzik. Az esti recepciós hölggyel egyeztettünk, a szobát másnap hosszabbíthatjuk az érkezési áron. Másnap a 2 napja recepciósként dolgozó úrral telefonon is egyeztettünk, az ár emelkedett. Fél óra múlva a másik épületből átmentünk fizetni, de már egy újabb, emeltebb árat kaptunk. Illetve az úr közölte, hogy a főnökétől azt az információt kapta, hogy félretájékoztatott minket, az ár emiatt magasabb. És hogy a Booking oldal is folyamatosan emel" árat nap közben. Mivel nem találtuk korrektnek
Judit Bajza
11.09.2023
Korona Pension Hotel Budapest
Nagyon szép és hangulatos panzió. Közel van Kelenföld,egy csöndes helyen.A szoba nagyon szép,még a törölközőt is szépen hajtogatjàk. A recepciós hölgy udvarias és segítőkész. Lehet vàsàrolni ràgcsàkat.A szoba tiszta és kényelmes.Hàlàs vagyok, hogy ilyen szép helyen tölthettem 3 napotSzeretettel ajánlom
Péter Serfőző
09.09.2023
Korona Pension Hotel Budapest
Egy éjszakát töltöttünk el a szálláshelyen a párommal. Gyors ügyintézés, hangulatos szoba, kertre néző erkéllyel. A fürdőszobában forró víz, a szobában jó meleg. Meg voltunk elégedve! Köszönjük szépen!
Péter Rácz
Korona Pension Hotel Budapest
Booking foglalás volt két éjszakára 4 felnőtt és 2 gyermekkel.A szobák dohosak, büdösek, a tisztaság hagy maga után kívánnivalót. Ágyneműkre a használt, kopott kifejezés nem tükrözi a valóságot, mert szó szerint foltokat, idegen haj és szőrszálakat lehet felfedezni. Az ágyak elfogadhatatlan állapotban vannak, konkrétan szétesett (csavarozás hiánya) Vannak apró, de annál bosszantóbb hiányosságok, például a szoba ajtó csak kívülről zárható, két gyerekkel ez nem túl szerencsés, a matrac az ágy méretéhez nem passzol, stb. A fűtésért szólni kellett mert nem volt bekapcsolva központilag. Legszívesebben a pénzt vissza kértük volna. Mindez irreálisan magas áron.
Barnabás Kovács
Korona Pension Hotel Budapest
Bookingon foglaltunk ahol meg is írtam a tapasztalataimat a szállással kapcsolatban, de kb 30 perc múlva törölték, holott csak a valóságot írtam le ami minket fogadott.Na szóval, szobát nem a foglalásban szereplő épületben, hanem attól távolabb egy másikban kaptunk, amivel alapjában véve nem is lett volna probléma, ha nem az alábbi, minősíthetetlen körülmények fogadnak minket. Az ingatlan parkolójában építkezési maradék anyagok halomban, elszáradt faág kupac ott hagyva, az udvaron ételcsomagolási dobozok elszórva, ami felett még szintén szemet lehetett volna hunyni, de ami a szobában volt...Büdös, állott szagú helység, ami egyáltalán nem volt feltakarítva. Az ágy mellett chips darabok, a szőnyegen ruhabiléták műanyagja, morzsa mindenhol, az erkélyen csikkek szétszórva, a wc kagylóban széklet darabok, a sarkokban pókháló, por és kosz. Az ablakok opálosak, a nyílászárók elszíneződöttek. A tapasztalt állapotok arra utaltak, hogy alapos takarítás már rég nem lehetett. A szoba olyan kicsi volt, hogy szó szerint nem tudtuk a 2 db bőröndöt kinyitni. A minősíthetetlen állapot miatt nem, hogy ott aludni vagy a fürdőben tisztálkodni, de még a cipőből sem volt gusztusunk kilépni.Esete 7 körül értünk a szállásra tehát még azt sem lehet mondani, hogy a gyors vendég váltás miatt volt felületes" a takarítás. A foglalási díjat visszautalták
Tamás Hoksza
Korona Pension Hotel Budapest
November 8-án reggel 10kor kivettem egy szobát ki fizettem a du 2 óráig a becsekkolás ért járó 4 ezer ft ami reggel 10-14 (4 óra) plusz a szoba árat 7900ftot du. 15:00 kor Úgy döntöttem nem szeretnék élni a szálloda szolgáltatásaival ezért kijelentkezek. Összesen a szobáért 12 ezer ft fizettem és kértem h valamennyi pénzt adjanak vissza mivel nem fogok itt maradni reggelig ők nemes egyszerűséggel azt mondták nem kapok vissza 1ft se!!Meg fogom tenni a kellő intézkedés mert ez nem volt egyáltalán korrekt és szerintem meg illet a jog hogy ha valamivel nem vagyok megelégedve el álljak a szolgáltatástól!!Hétfőn első dolgom h a fogyasztó védelemhez fordulok!!!