Japanika Budapest, Szent István tér 7, 1051

$$

Japanika Budapest, Szent István tér 7, 1051

Japanika - Sushi bár | A Japanika több, mint étterem: találkozóhely, hangulatos légkör, egy lakályos bár, amely otthont ad az éjszakai kalandoroknak is.

Budapest, Szent István tér 7, 1051

• Nemsemleges mosdó
  • Wi-Fi
  • Családbarát
  • Helyszíni bár
  • Kutyabarát
  • Utcai átvétel
  • Érintkezés nélküli kiszállítás
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • LMBTQ+-barát

György Tóth
01.12.2023
Japanika
A konyha 10/10, a kiszolgáláson bőven lehetne javítani a helyszín lokációjához képest!
Zsu T.N.
16.11.2023
Japanika
Bazilika közelében található ez az étterem. Nagyon finom sushit ettünk itt és nagyon bő a választék belőlük.
Mia Szigeti
13.11.2023
Japanika
Többször voltam az étteremben, amit régen nagyon szerettem. Sajnos az évek alatt egyre romlott a színvonal. Sajnálom mert, jó környezetben van és még az ételek is finomak lennének. A kiszolgálás viszont borzalmas. A számla természetesen tartalmazza a szervízdíjat, amit a felszolgálók nem kapnak meg. Ezt egy alkalommal az egyik pincér fennhangon jelezte is. Egy ideig nem megyek vissza.
Bettina Szndr
13.10.2023
Japanika
Tipikus bazilikai árazású hely, de ár érték arányban nem éri meg. Van más ázsiai étterem ahol kevesebbe kerül mégis többet, tartalmasabbat kapsz a pénzedért. Mindegy, egyszer elég volt
Dóra Simon
06.10.2023
Japanika
Nem eg olcsó hely amivel nincs gond ha az ember cserébe kap is valamit. Itt egyedül az elő ételek voltak jók. A sushi max közepes minőség, a desszert pedig szörnyű volt, több napos süteményt kaptunk
Gábor Tóth
03.10.2023
Japanika
Fantasztikus a kilátás a Bazilikára, dohányzó barát, stílusos étterem.Ahogy meg érkeztünk rögtön kaptunk is asztalt.Dudi, (a pincérünk) kedves és barátságos volt, leste minden kívánságunk.Nagyon meg voltunk vele elégedve!^^Az étel is fantasztikus volt, biztosan vissza látogatunk még.
Dorina Orbán
23.09.2023
Japanika
Sushit ettünk és epres limonádét ittunk, minden nagyon finom volt:) Elfelejtettem megkérdezni a szőke csajszi nevét, de nagyon nagyon kedves volt, ajánlott nekünk ételeket-italokat, képet csinált rólunk, mondta, hogy bármi kérdés van az ételekkel kapcsolatban akkor kérdezzük nyugodtan, nagyon jófej volt!:)Ár-érték arányban szerintem nagyon jó hely.
Tímea Balogh
Japanika
Minden tökéltes volt, a kiszolgálás, a sushi, a koktélok. Többféle koktélt is kóstoltunk, mind nagyon finom volt( innen is köszönjük az ajánlásokat a kedves szőke hajú lánynak).Nagyon hangulatos, barátságos környezet.Biztosan fogunk még jönni ❤️
Julianna Facskó
Japanika
A hely hangulatos, a személyzet kedves, udvarias. Az étel remek, a kiszolgálás gyors. Nagyon jó élmény volt, nem csak finomat ettünk és jól laktunk de jól is éreztük magunkat. A legnagyobb hőségben is komfortosan éreztük magunkat kint. Visszatérő vendégek leszünk. Köszönjük!
Szabolcs Szilagyi
Japanika
Az étteremhét keretében voltunk, napközben az étteremben. A Bazilika közelsége és az üvegterasz már alapból kicsit turistássá tette az élményt, és nem csalódtunk az ételekben sem. A 0,33-as Sapporo sörért azért kicsit sokallottam a 2400 forintot, de egyébként így árban is elfogadható volt. A kiszolgálás roppant lelkes, bár kicsit suta, de én értékeltem az igyekezetet.