Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó Gödöllő, Dózsa György út 2, 2100

Mihály Morár
20.11.2023
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Kellemes hangulatú étterem. Sajnos a Covid miatt mint mindenki próbálnak lábra állni így az étlap kicsit karcsú volt viszont az étel amit rendeltünk az kifogástalan volt. Kedvesek voltak!!!!
Alexandra Madarász-Kusnyár
09.11.2023
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Februàr 14-én előzetes asztalfoglalást követően érkeztünk az étterembe. Összesen kb 12-14 vendég tartózkodott az étteremben, 2 pincér “szolgált ki”. Már a leültetés is problémás volt, gyakorlatilag az ajtóban álltunk, 5-6 percet mire asztalt kaptunk a látszólag üres étteremben.A fiatalabb /úgy tűnt, tanuló vagy betanuló/ pincér végül adott asztalt, és a kezünkbe nyomta az étlapot, amely nem tartalmazta az itallapot. Eltelt kb 20 perc, mire meguntuk a várakozást, ugyanis senki felénk sem nézett..megelégeltük és eljöttünk. A döntèsben, hogy távoztunk az is közre játszott, hogy az egyetlen olyan asztaltól, ahol ételt fogyasztottak az idősebb pincér sietve vitte vissza az ételt a konyhára, a következő megjegyzéssel amit gondolom a szakácshoz intézett: -“Bencuskám, egy kicsit süssél még ezen! “Úgy gondolom kritikán aluli “vendéglátást”produkáltak, kiemelt időszakban, a pincérek nem tudták ellátni a feladatukat..de ezek szerint a szakács sem ! Ebből köszönjük nem kértünk..és a közeljövőben sem fogunk. Lehet, hogy a managementnek néhány dolgot átkellene gondolni, sajnálom, hogy Gödöllő központjában, frekventált helyen ilyen megtörténhetett.
sirály ferenc
08.10.2023
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Az ételek fonomak izletesek. A kiszolgállás döcögős. Nem szabad nyitásra menni.
Tibor Korosi
22.09.2023
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Nagy csalódás volt a baráti körünkkel az étteremben elköltött vacsoránk! A konyha kiváló, kellemes ízek, a hús ételek omlósak finomak, ha... nem hül ki az étel mire a vendég elé kerül. Sajnos a hús ételek is a sültkrumpli és más köretek is kihültek mire megkaptuk a választott eteleinket. Őszintén remélem, hogy javul a kiszolgálás minösége, hisz a környezet, az étterem maga, méltó a névadójához Erzsébet királynőhöz...
katalin ismail
20.09.2023
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Nagyon finom ételek . Csodálatosan szép étterem . 16 év után jöttem vissza Gödöllőre egy ismerősöm ajánlotta ezt a gyönyörű éttermet . Kiszolgálás tökéletes . Egyiptomi úri ember szolgált ki minket nagyon kedves , udvarias volt velünk és neki külön meg egyszer köszönöm a türelmet .Minden jót kívánokKatalin ismail
Tímea Sárosdiné Vadász
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
A Párommal közös megítélés alapján 3 csillagot kapott az étterem. A hely atmoszférája megnyerő. Szép teríték, friss virágok minden asztalon (bár lehet ez a Valentin nap miatt volt), kellemes zene. A pincérek szolgálatkészek és mosolygósak. Távozáskor kedvesen érdeklődtek az elégedettségünkről. Az étlapot olvasgatva tudatosult bennünk, hogy igen csekély a választék. Néhány fogás kifejezetten túlárazott. Végül egy egyszerű Bécsi szeletet rendeltünk petrezselymes burgonyával. A hús bár óriási volt, de ízetlen és sótlan. A köret pedig nagyon kevésnek bizonyult. Desszertnek szuflét kértünk fehér csokoládé szósszal és vanília fagylalttal. A szuflé finom volt de a fagylalt jégdarabos. Maga a tálalás dekoratív volt. Viszont annak ellenére, hogy nem volt teltház az étteremben, eléggé sokat kellett várni a kiszolgálására. Mindent összevetve vegyes érzésekkel távoztunk. Ha legközelebb Gödöllőn járunk nem valószínű, hogy újra betérünk ide...
Mobildata Autóhifibolt
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Szép étterem, finom ételek, jó kávé.
Szabolcs Somogyi
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Megàlltunk az ajtón belül és 5 perc várakozás után se szólt hozzánk senki. Majd mikor előrébb mentünk megkeresni a pincért, köszöntünk majd elhúzta a fejét. Nem ajánlom
Yang Yang
Erzsébet Királyné Étterem és Kávézó
Egy erős 4 csillag. A személyzet elegendő volt mi vacsoraztunk addig az ételek az árához képest. Közepes. Nem Budapesten vagyunk a parlament vagy a Lánchíd lábánál és egy csésze leves 1290 Ft .........Ma újból voltunkInkább két adag főételt kértemDe amúgy jó volt a etelek a paela túl sos volt.A lilla gnocchi ehető habar benne az a pár szem hal elveszett de rendben légyének az adagok a szaki sajat döntésseSemmi extra a etelekben mondjuk nem volt pörkölt amúgy nem értem alig van pár étel és pont a pörkölt amit kihagynak gondolom nyári holt szezon miatt. Lehetet.Ja meg a leves kérem ne csészében adjunk már levest nem az határozza meg mennyire puccos a hely szépen lehet leveses tányérban vagy kis gulyásban tállalni.......