Sasfészek Vendéglő - étterem Bük, Termál krt. 22, 9740

Csaba Pompor
03.12.2023
Sasfészek Vendéglő - étterem
Egyszerűen imádom ezt a helyet! :)4 napot töltöttünk el Bükfürdőn és mivel a régmúltból ismertük az éttermet, így nem bíztuk a véletlenre.Az ételek A-Z-ig finomak, rosszindulattal sem tudnánk kifogást találni.Ami részemről és pozitív értelemben abszolut kiverte a biztosítékot :) az a kiszolgálási idő. Még teltház esetén sem vártunk az ételekre 15-20 percnél többet.Külön gratuláció a pincéreknek!Az ő tempójuk, figyelmességük és a humorral megspékelt kedvességük iskolapéldája lehetne a vendéglátásnak. ❤️
Béla Gacsályi
17.10.2023
Sasfészek Vendéglő - étterem
Értékelés alapján választottuk az éttermet. Nagyon jó döntés volt. Gyors, kedves és segítőkész kiszolgálás. Az ételek minősége és mennyisége minden elvárásnak teljesen megfelel. Nagyon jó szívvel ajánlom. Köszönjük a vacsora élményt!
Péter Zoller
11.10.2023
Sasfészek Vendéglő - étterem
Menüt kértünk, a levesre 20 percet kellett várni...A hamburger hideg és ízetlen volt, a pincérek arrogánsan viselkedtek.
Mozgáné Szegedi Júlia Ildikó
06.10.2023
Sasfészek Vendéglő - étterem
Annyira imádtuk a helyet.Mióta hazajottünk rendesen hiányzik.Országos szinten is legjobb.Ár értek arány,adag, ízvilág 10csillagos.Limonádé is pont tökéletes.Kiszolgálas is csodás.Nagyon kedves, udvarias, családias, kiszolgálás.Imádtuk az egyik legjobb étterem.Miattuk megyünk,majd jövőre vissza Bükfürdőre.Köszönjük szépen.
László Farkas
25.09.2023
Sasfészek Vendéglő - étterem
Az étterem inkább tűnik kocsmának mint étteremnek. Elég meleg volt az idő, benn szinte elviselhetetlen volt az állott meleg levegő, a teraszon se járt a levegő, fel lehetett volna nyitni az oldalsó paravánt de nem nyitották. Pár darab ventillátorra igazán beruházhatnának, voltak olyanok akik ráadásul rá is gyújtottak egy fedett, félig beépített teraszon.Beláttunk a konyhába és láttuk, hogy a limonádékba csupasz kézzel dobálták bele a gyümölcsöket, azzal a kézzel amivel előtte mosogatott.A pincérek a vendégek feje felett üvöltöztek egymásnak a terasz különböző pontjairól.Feleségemmel egy kétszemélyes tálat rendeltünk, az ételek nem voltak rendesen átsütve, az ízvilág is borzasztó volt, kislányomnak bolognai spagettit rendeltünk, kb ketchupos spagettit kapott. Alig nyúltunk az ételhez, meg is jegyeztem a pincérnek, hogy nagyon nem ízlett a felhozatal. Csak a botrány elkerülése végett nem távoztam fizetés nélkül.Nagyon szomorúak voltunk, számunkra a nyaralás a gasztronómiai élményekről is szól.Ha valaki a környéken szeretne egy kiváló éttermet mennyen át a szomszéd faluba a Hordó étterembe.
Krisztina Révész
17.09.2023
Sasfészek Vendéglő - étterem
5 étterem utàn amit Bükfürdőn próbàltunk merem állítani, hogy a legjobb! Hatalmas vàlaszték az étlapon...Isteni volt a Sasfészek és a cigánypecsenye és a kàposztasalàta is. A sasfészek tölteléke hihetetlen ízes és finom, igazi pasis étel, külseje a panírtól ropog belül pedig a szaftos töltelék... A cigànypecsenye omlik az ember szàjàban, kellően ízes, fokhagymàs ahogy annak lennie kell, a szalonna finom füstölésű, a krumpli nem mélyfagyatott hanem friss krumpli, egyszerűen isteni. Rendkívül gyerekbarát hely, az örökmozgó egy évesem ha felforgatta volna az éttermet akkor sem szóltak volna, mosolyogtak és kedvesen szóltak hozzà. A felszolgàlók amit csinálnak tanítani kéne, kedves, emberséges, mosolyogós, nem feszegős, úgy éreztem magam mint aki nem először fordul meg a vendéglőben. Rendkívül figyelmesek, foglaltak voltak a kinti asztalok mikor érkeztünk, amit felszabadult egy hely a picérnő jelezte, hogy ha szeretnénk megterítenek nekünk ott semmi gond nélkül.Legszívesebben a konyhába is beszóltam volna, hogy hahó, jók vagytok, csak csinàljàtok szívvel és lélekkel! Volt vendéglàtósként, tudom milyen hamar ki lehet égni ebben, főleg a mai vilàg nehézségeivel, de itt ennek szikràjàt sem éreztem! Egyet bànok, hogy az utolsó napunkon sikerült felfedezni, de ígérem, ha erre jàrunk mi biztosan a vendégeitek leszünk!!!
Mónika Dr. Lőrincz
11.09.2023
Sasfészek Vendéglő - étterem
Többször is ettünk itt, mert nagyon közel volt a szálláshoz. Ez nagy előnye. Az ételek elfogadhatóak, az étlapon a választék nagy. Pizza is van, bár a tészta nem itt készül. A rántott húsok finomak, a fokhagymaleves cipóban szintén. A borzaska, és a tócsnis szeletek is. A pacal középszerű. A kávé pocsék. Szervízdíj van. Nincsenek ventilátorok, se légkondi, ez kicsit meleg augusztusban.
Gyula Balassa
Sasfészek Vendéglő - étterem
Eléggé lepukkant étterem, a takarítás hiánya látszik, az asztal ragadt, a colát 2 l-es flakkonból öntötték ki, szénsav semmi. Az ártáblán áthúzva minden ár.
Mariann Schuszter
Sasfészek Vendéglő - étterem
Nagyon finom ételeket ettünk, a kiszolgálás gyors volt, a pincérek kedvesek, az étlapon szereplő választék meglepően nagy volt. Mindenkinek ajánlom!