Aranykorona Hotel Miskolc, Kisavas alsó sor 19, 3530

Aranykorona Hotel

Aranykorona Történelmi Étterem és Látványpince Miskolc Miskolc | Szeretettel vár mindenkit az aranykorona étterem Miskolc. Ha egy jó miskolci éttermet keresel térj be hozzánk, nem fogsz csalódni.

Miskolc, Kisavas alsó sor 19, 3530

László Boldizsár
06.12.2023
Aranykorona Hotel
Ár-érték arány OK. Egy éjszakára teljesen korrekt. A fürdő -wc nekem elég szűkös. Nem gondoltam volna, hogy a belvárosban kakas- és harangszóra ébredek.
M.Krisztiàn FunnySound
05.12.2023
Aranykorona Hotel
Jó helyen van, parkolni az utcán lehet jellemzően már fizetős részen. 8 as szobában voltunk családdal. 3 főnek nem javasolom a potágy kegyetlen és nagyon picúr. Ezen kívül közepes tisztaság. A személyzet kedves, a reggeli jó, kedvesek rugalmasak.A kedv és a személyzet a pozitívum, ezen kívül egy atlagos szállas, lovagi kor letünt szellemében. Ha picit olcsóbb lenne semi bajom vele, de 2023 nyarán már mi olcsó? Rugalmasan és adhoc igényt is teljesítettek.Egy kis renoválás és több takarítás és rendben leszünk legközelebb.Kakas és templom tényleg van, de ez nem az ő hibájuk.
Mirabella Anna Naszvadi
29.11.2023
Aranykorona Hotel
Amikor megérkeztünk a szállásra, mivel nem voltak nyitva az ünnepek miatt telefonon egyeztettünk az ott dolgozóval aki kedves volt.A szobába felérve tapasztaltuk, hogy se ruhásszekrény, még egy fogas sem volt, hogy a kabátunkat felakaszthattuk volna. A hűtőszekrényről nem is beszélve, ami az üzletek és az étterem zárva tartása miatt különösen fontos lett volna, bár a le foglaláskor a felsoroltak között ott volt a tájékoztatóban.A franciaágy borzasztóan kényelmetlen volt, korábban már le lehetett szakadva. Az egyik párna akkora volt, hogy gyakorlatilag ülve lehetett aludni.Az ablakot nem lehetett kinyitni szellőztetni mert az ember kezébe maradt a kilincs.A WC folyamatosan folyt.A falak vékonyak így mindent lehetett hallani a felettünk és mellettünk lévő szobákból.A fürdőben egy darab konnektor sem volt, hogy hajat lehessen szárítani.Egy darab szék volt beállítva kettőknek.Egyedül a tévé volt jó.Sajnos mi ezt a helyet nem ajánljuk szívesen másnak és mi sem fogunk menni.
attila kiss
23.11.2023
Aranykorona Hotel
Tökéletes szállás remek ételek!Fellépni voltam és az énidőre az aktív pihenésre nagyon jó ez a szálloda és a pincérek nagyon mosolygósak és csinosak a korhű ruhákban:) ;)Szóval ez a szálloda 10/10
Kata Király
22.11.2023
Aranykorona Hotel
Megbízhatatlanok. Tegnap volt egy foglalásunk mondtuk a kollegák 11 - 12 közt érnek oda. Direkt szóltunk . Mondták persze jöjjenek. Oda értek és senki se nyitott nekik ajtót.
Barbara Pócza
15.10.2023
Aranykorona Hotel
2 éjszakát töltöttünk el itt, de sajnos pihenni nem igazán tudtunk. 1. reggel a takarítónő nyitott be hozzánk, este pedig a másik szobákban levő vendégek hangoskodását hallgattuk. Egyáltalán nem hangszigetelt, rettentő meleg van mivel klíma nincs(csak egy asztali kis ventilátor) sem egy kis hűtőszekrény ahol az italainkat tudtuk volna hűteni, és rettentően sokat kértek el a 2 éjszakáért(ezért a szolgáltatásért)Egy pozitívum van,hogy tisztaság volt!Mi nem megyünk vissza!Ajánlani sajnos nem tudom másnak!!!
Áron Lakatos
Aranykorona Hotel
Superior szobát foglaltam, amely nemrégiben lett felújítva. A Dűlő Étteremben tartott esküvő miatt esett a választásom erre a hotelre, mert gyalog 2 perc a távolság. Tiszta, fűtött szoba fogadott, amelyben az esti TV-zéshez gazdag kínálatot biztosítanak. Az egyedüli negatívum a vékony fal, ami miatt hallani, mi zajlik a szomszédban.Ugyanakkor egyedi foglalásom volt, amit a management rugalmasan és korrekten kezelt, ezért maximálisan elégedett vagyok.
Róbert Ármin Nagy
Aranykorona Hotel
Ha az ember foglal valahova szállást szerintem jogosan vár el alap felszereltséget.Az apartmanban nincs étkezéshez szükséges alapfelszerelés sem!Nincs evőeszköz, tányér mikro és az asztalhoz szék sem!
Csaba Varga
Aranykorona Hotel
Tökéletes szállás csillagtúrához. A személyzet, az ott dolgozók kedvessége, problémamegoldásokhoz való hozzáállása lenyűgöző. Az ételek mennyiségére (félpanzió) minőségére választékos hideg meleg reggelire, a menüs vacsorára panasz nem lehet. Az étlapról rendelt tálak, ételek gusztusosan tálalva bőségesek és nagyon finomak voltak. A szobák egyszerűek, de arra, hogy kiindulópont legyen a felfedezésekhez, tökéletesek. Csak ajánlani tudom!
Barna Illés
01.09.2023
Aranykorona Hotel
Kettős érzéseim vannak a hotellel kapcsolatban. Az étterem része nagyon szép, hangulatos, de a szobák már kevésbé vannak ilyen szépen karban tartva.Három éjszakát voltam ott félpanziós ellátással. Az első két este felsorolták, hogy mit lehet kérni a félpanzióhoz, a felszolgált étel pedig finom és bőséges volt.Harmadik este viszont a felszolgáló elmondta"