Akhilleus Vendégház Nyíregyháza, Debreceni út 121, 4405

Lehelke Gaspar
16.10.2023
Akhilleus Vendégház
Jó napot kívánok mindekinek, aki a véleményemet olvassa!Remélem sok, kedves szálláskeresőt tudok ezzel a véleménnyel megmenteni, attól, hogy úgy járjanak, mint én és a családom.Első kritikám a szállással kapcsolatban, hogy nagyon elmarad a modern szállásoktól, főleg, ha a szobák árát nézzük. A szekrények nyitói le vannak törve, a párnák nagyon régiek, elhasználtak, az éjjeli fűtést légkondicionáló segítségével próbálják megoldani, a fürdőszobában meg fűtés sincs. A konyha felszereltsége elmarad a megígértektől. Másodsorban a szobában csótányt is találtunk és miután közöltük egy éjszaka után a tulajdonossal, hogy távozunk mivel érthető módon abszolút nem voltunk elégedettek, a kedves házigazda semmi visszatérítést nem adott és még a viselkedése se volt szállásadóhoz méltó. Utolsó kritikám az, hogy kérésünk ellenére sem adott nyugtát.Gyakran utazom, sok szálláshelyen voltam különböző országokban, de messze ez volt a legrosszabb!
Norbert Szász
27.09.2023
Akhilleus Vendégház
10 fős családi társasággal voltunk 4 éjszakát. Kis gyerekek, nagyobb gyerekek és felnőttek vegyesen. 3 szobát vettünk ki és az olvasott vélemények alapján kellemesen csalódtunk. Az ágyak kényelmesek voltak a tisztaságával is minden rendben volt, ha bármilyen elenyésző apróság volt a tulajdonosok azonnal orvosolták. Roppant figyelmesek és vendégszerető emberek. Az érkezéskor előre hűtött szobák és hűtött üdítő várt minket, az ott létünk alatt is apró figyelmességek vártak minket reggel a konyhában és a kicsiknek ajándék. 100%-ig becsületes emberek, az ott felejtett pénztárca miatt a tulajdonos azonnal telefonált (mi még észre sem vettük a hiányát). Szóval mindent összevetve ár érték arányban verhetetlen a hely. (Természetesen aki hibát akar tálalni az úgy is fog.) Aki meg ennyi pénzért szálloda minőséget vár az elégedetlen lesz. Viszont annak ott a lehetőség hogy ötször ennyi pénzért menjen szállodába. Mi köszönjük hogy ott lehettünk és minden apró figyelmességet is, ha legközelebb Nyíregyházán járunk tudjuk hol szálljunk meg.
Enikő Gáspár
Akhilleus Vendégház
Nagyon gáz hely és még papírt sem adnak, teli bogárral, hideg van. Mindenki kerülje.