Solaris Hotel Balatonföldvár, Liszt Ferenc u. 6, 8623

Edina Menschik
01.12.2023
Solaris Hotel
Kedvesek és segítőkészek a repceciósokA reggeli jókSzoba tisztaAjánlom hogy ott érdemes menni szállásra
Imre Bak
29.11.2023
Solaris Hotel
Nagyon udvarias, és baràtsàgos személyzet. Kitűnő svédasztalos reggelik.A szobàk ergonomikus kialakítása nem volt tökéletes. Én például nem szeretem az extra puha àgyakat. Nyilván ez teljesen szubjektív kategória.
Anett Somkövi
28.11.2023
Solaris Hotel
Előbb elfoglalhattuk a szobát, cserébe meg se nézték, mit adnak át.Tükör hiányzott a fürdőszobából, egyik éjjeli lámpában az égő nem égett, klíma nem működött, csak keringetett, a klíma csöpögése a szomszéd szoba erkélyére csöpögött végig, amitől nem lehetett aludni, fürdőszoba feletti lámpa félig leszakadt, mikor bedugtunk egy kábelt, egyik csavar hiányzott. Reggelinél csak kenőkést adtak, rendes kést nem, hogy elvágjunk egy zsemlét/kiflit. Bónusz: zuhanyzóban a gégecső undorsító tiszta rozsda volt és leszerelték a tartót, ami a szállás visszaigazoláskor fotókon ott van, de ez már tényleg csak hab a tortán...Panaszaink egy részének orvoslása pofavágással, beszólogatással recepciós részéről - aki a szálloda tulaja is egyben - nagy nehezen megtörtént, bár klímára behazudták, jó az, mennyi bajunk van már, mit képzelünk. Végül közölte a nem úriembernek mondható tulaj, ha ennyi probléma van, jelentkezzünk ki. Ahelyett, hogy sűrű bocsánatkérést és esetleges kártérítést adott volna, mert nem jó dolgunkban bosszankodtunk a 2 nap leforgása alatt, örültünk volna, ha minden rendben lenne, de sajnos nem ez volt, még a panaszkönyvet sem volt hajlandó odaadni. Legszívesebben ki se fizettem volna a szállást, mert nem azt kaptunk, amit visszaigazoltak, hanem egy lepukkant szobát, tele hibával, problémával és elrontott nyaralással! Ez 1 éve történt, azóta is bosszantó, milyen hozzáállást tanúsított ez az egyed. Ha minden szép és jó, akkor mosolygunk, ha már probléma van, akkor bunkóvá válunk? Szégyellje magát innen is! Nem azt kaptunk, amiért fizettünk.
Réka Misik
24.11.2023
Solaris Hotel
A szobák egyszerűek, tiszták.Az udvar, a kert nagyon hangulatos. A reggeli bőséges. Látszik, hogy folyamatosan újítgatják az épületet, de még így is helyenként penészesek a falak, folyik le a vakolat. Ár- érték arányt tekintve kissé túlárazott.
Éva Pintérné
07.11.2023
Solaris Hotel
Minden rendben volt a reggeli bőséges svédasztal. A vacsorát is itt ettünk, ami finom bor a borral együtt.
Gabriella Berényi
01.10.2023
Solaris Hotel
A szoba tiszta volt,a reggeli bőséges!Fiatal szállodai személyzet nagyon kedves volt!Nagyon szép volt a kert is.Gondozott virágos!!Köszönöm!Gabriella
Nagy I. Dávid
19.09.2023
Solaris Hotel
A múlt héten jártunk itt.Megérkezve az épület előtti parkos terület már inkább parkolóvá változott az idő folyamán. Bár van (volt) kialakított autó beálló, de kevés lett az igényekhez képest.Az épületbe lépve egy igen impozáns és igényes környezet fogad minket. (Vannak biciklik is egymás mellett több is, de sajnos nem bérelhető)Az emeletre érkezvén, már a liftből kilépve láttam, hogy a vakolat pergett itt-ott a padlószőnyegen, de gondoltam, talán csak valaki rosszul vette a kanyart". A folyosón
Bétéri Bence
Solaris Hotel
Minden a legnagyobb rendben volt, jól éreztük magunkat. Kiváló szálloda, kiváló személyzettel.
Szilárd Széplaki
Solaris Hotel
Kedves hazigazdák,és személyzet.finom reggeli és vacsora ha hetvégén mész.
Gábor Ujhelyi
Solaris Hotel
A vezetőség és a csapat hozzáállása és kedvessége perfekt. Sok apró hiba van, de ezeket mindet feledtetni tudja az, ahogyan a vendégeket kezelik. Nagyon jól éreztük magunkat. Szép helyen van, kikötőtől 3 perc séta. Strandtól 5 perc. Jövünk még!!!