Shubu Zen Vendégház Szilvásvárad, Egri út 48, 3348

Shubu Zen Vendégház

Shubu Zen Vendégház Szilvásvárad - Shubu Zen Vendégház Szilvásvárad | A Shubu Zen Vendégház a nyugalom szigete Szilvásváradon. Gyönyörű természet, nagyszerű programok a természetet és nyugalmat kedvelőknek.

Szilvásvárad, Egri út 48, 3348

Kary-go
01.12.2023
Shubu Zen Vendégház
Örök szerelem, Szilvásvárad. Második alkalommal vagyunk a vendégházban. Most sem okoz csalódást. Van egy egyedi hangulata és rezgése a helynek. Hangulatos, ízléses, nem hivalkodó mégis egyedi. Van akinek ezek nem számítanak, csak egy vendégház a sok közül, de nekünk igen. Örülök, hogy rátaláltunk. Udvarias, kedves tulajdonos. Nem első és nem utolsó ittlétünk.
Noémi Ottlakán
08.11.2023
Shubu Zen Vendégház
Szoba modern, felújított, tiszta rendezett. Ahogy megérkeztünk Ákos egyből barátságosan megmutatott mindent. A szállást nagyon könnyen meg lehetett közelíteni, későbbiekben pedig sok minden sétatávolságra volt. Közelben éttermek, Szalajka völgy, bicikli kölcsönző. Ár érték arányban kiemelkedő minőség, ha járunk még Szilvásváradon akkor itt szállunk meg.
Norbert Orbán
29.10.2023
Shubu Zen Vendégház
Az eddigi legjobb szállás ahol tartózkodtunk, nagyon tiszta, modern, nyugodt környezet, parkolas zart udvarban, lent reggelihez minden adott, ha el vele az ember, kave tea stb... a személyzet es a tulajdonosok... ilyen kedves es intelligens emberek sem sok helyen vannak, szokatlan is volt hogy a mai vilagban vannak meg ilyen rendes emberek, szakado esőben indultunk túrázni, es meg esernyot is kaptunk, az itteni turizmis meroben mas is mint mondjuk egy szoboszlói, érződik rajta a minőség, es hogy a vendeg fontos a szamukra, nem zavarásszak robogoval a vendegeket, jonnek maguktol is :DOlvasva egy ket vendeg kommentjet nem igazán ertem a siránkozást, tiltó tablat a dohanyozni tilos tablan kivul nem lattam, ami evidens is, ne füstölni jojjon ide a paraszt, iszonyat zavaro is ha mondjuk valaki jobban fustol mint egy gyár kémény.A takaritast is szintén megcáfolnam, a hallban is olyan rend volt hogy csak na , a földről lehetett volna enni, ahogy ment el egy szoba mar azonnal álltak is neki takarítani.Sok sikert a továbbiakban, ha erre jovunk biztos itt szállunk megUdv Norbert es Nora
Hamar Viktor
26.10.2023
Shubu Zen Vendégház
Nagyon jó kis szállás, a tulaj mindent IS megold amire szükség van.
Csaba Csanaki
27.09.2023
Shubu Zen Vendégház
A hely magával ragadó. Modern szállás, igényes kivitelezéssel. Közel van a központhoz, 10-15 perc sétával elérhető. A közeli panzióban van lehetőség reggelit rendelni.A családi szoba kicsi. A 4 nap alatt sem a szobákat, sem a közös tereket nem takarították, ez a végére már kellemetlen volt. Esős időben a terasz jégpálya, gyermekeink jót csúszkáltak rajta, felnőttként kevésbé örültünk neki. A konyha felszereltsége vicc, néhány pohár, pár tányér és evőeszköz. Ami a legmélyebb nyomott hagyta, hogy megérkezés után még csak meg sem mutatták a szobát, be sem pakolhattunk, máris a szállásdíjat kellett rendezni. A szálláson nem tud úgy megtenni 10m-t az ember, hogy ne egy tiltó feliratba ütközzön.
Zoltán Zsolt Nagy
18.09.2023
Shubu Zen Vendégház
A tulajdonos közvetlen, barátságos, korrekt, jó vendéglátó. A vendégház kiváló, rendezett, tiszta, modern. 2-ágyas szobákban voltunk, tökéletesek. Parkolás az udvarban, elektromos kapuk és kódos nyitás-zárás. Reggeli lehetőség kis sétával a szomszédban, de van a recepció mellett egy tea konyha ha valaki magának szeretne reggelit készíteni. Minden a közelben. Akadálymentesített a földszint. Kutyabarát a vendégház, tehát sűrűn találkozhatsz kutyás vendégekkel. Kiváló ár-érték arány! Legközelebb is ide jövünk.
Judit Sebestyén
Shubu Zen Vendégház
A szálláshely elhelyezkedése nagyon kedvező. A vendégek kiszolgálása kedves, segítőkész, a tulajdonosok megtesznek mindent, hogy jól érezzük magunkat. A berendezés barátságos, tiszta, kényelmes.Ár-érték arányban megfelelő. Ajánljuk mindazoknak, akik néhány erdőközeli napot akarnak, nyugodt környezetben eltölteni.
Péntek reggel érkeztem ,tiszta rendezett szállás fogadott , rendkívül kedves Úr fogadott aki mindenben a segítségemre volt , tanácsokkal látott el a hely nevezetességeit illetően , illetve az éttermekről is kaptam tájékoztatást!Nyugodt szívvel ajánlom minden ide látogatónak!A szoba tisztasága kifogástalan volt , rend és tisztaság várt a reggeli érkezés ellenére is ,pozitív csalódással lettem gazdagabb!
László Szemán
Shubu Zen Vendégház
Aki egyszer megszállás itt, biztosan visszajön.