Kehida Kapuja Étterem Kehidakustány, Kossuth Lajos u. 56, 8784

Alexandra Bogdán
11.11.2023
Kehida Kapuja Étterem
Az ételek mennyisége,minősége megfelelő volt,elvárásaimnak és a vendéglátó egység besorolásának!Ár/érték arányban,ez a pozitívum!Negatívum szakmai szemmel nézve a kiszolgálas illetve a vendégközpontúság hiánya,hozzá téve,hogy nem volt sok vendég(2asztal velünk együtt)és mégse jut idő kinézni a placcra"de telefon nyomkodás pult mögött ment és szólni kell
Adrienn Tihonné
12.10.2023
Kehida Kapuja Étterem
Jó szívvel ajánlom a vendéglőt!! Kellemes élő zenés vacsorára ültünk be. Augusztusi teltház ellenére, a maximálisat kaptuk mindenből. Kedves pincérek, gyors, ügyes konyhai dolgozók, a megrendelt ételekre csupán 25 percet vártunk, sőt a pizzát már hamarabb kihozták. 2 személyes Kehida-tálat (is) rendeltünk, ami hatalmas adag, 3 főnek is elegendő! Pizza tésztája mennyei, kellő feltéttel! Köszönjük, máskor is vissza fogunk térni ha itt nyaralunk!
Ilka
06.10.2023
Kehida Kapuja Étterem
Nagyon kedves, és figyelmes a kiszolgálás. Amíg ott tartózkodtunk a mi pincérünkön kívül három különböző éttermi dolgozó is üdvözölt minket pár kedves szóval.Jól éreztük magunkat ebben a vendégszerető légkörben.Az étel is finom és bőséges volt.Máskor is szívesen jövünk.
SÁNDOR TÓTH
03.10.2023
Kehida Kapuja Étterem
Ajánlották, hogy próbáljuk ki az éttermet. Szép elegáns beltér fogadja a vendéget. Első látásra megnyerő. A konyha a maga stílusában tökéletes, finom ízlésesen tálalt egyszerű ételek. Itt minden az ami, de abból a legjobb minőség. Ár érték arányban kiemelkedő.
Mónika Dr. Lőrincz
14.09.2023
Kehida Kapuja Étterem
Örültem, hogy novemberben találtunk működő éttermet Kehidakustányban. Választék is volt. A pincér is rendben volt, a 4 csillag az elsózott csülök, és a túltolt M. Jackson miatt lett.
Dávid Rudolf
09.09.2023
Kehida Kapuja Étterem
Kedves, figyelmes kiszolgálás, normál árak, finom, ízlèsesen tálalt ètelek. Kisgyermeknek etetőszèk, plusz tányèr, evőeszköz nem volt gond. Mèg mesekönyvet is kaptunk a picurnak. Ha erre járunk, biztos benèzünk! Ajánlott hely!
Adam Simon
Kehida Kapuja Étterem
Összesen négyszer próbáltuk, mindig ugyanazt a színvonalat kaptuk. Lehet persze fejlődni és kell is, de nagy általánosságban meg voltunk elégedve. Az ételek finomak, az árazás viszont itt is lehetne picit átgondoltabb.Szerintem a drága, de még épp az elviselhető kategóriába tartoznak - bár lehet nem minden / átlagos család vélekedne erről így.A környék éttermei közül itt éreztük magunkat a legjobban és ezt több embernek kellene megtapasztalnia.Kedves és profi kiszolgálás, hangulatos zenék, gyertyafény, gyerekbarát viselkedés.Friss - ízletes - ropogós… ☺️Amin javítanék:-vékonyabb és ropogósabb pizza-tészta-több szabadtüzes grill étel (esetleg látványkonyha)-nagyobb és változatosabb saláta köretek- nagyobb külső fedett terasz - több asztal- az adott árért picit nagyobb adag levesek- több fajta leves (pl. egy hideg gyümölcs krém leves?)- desszertek nagyobb választékban- jeges kávé? ☺️
andrea peikert
Kehida Kapuja Étterem
The food was so delicious and this is why I'm not giving only one star.The service was an absolute joke!Cola and Almafröccs were flat, no bubbles at all......They haven't even taken the plate after starter, and the waiter already started to bring the main food.3 of us had the food, and after 20 minutes, we had to get inside and ask where the rest of the foods were.They completely forgot about it, just like the salad that we ordered.They never checked if everything was okay with the food or if we wanted any more drinks (we wanted by the way!).We already finished with the food, and none of the waiters wanted to look at us if we finished.Husband had to go inside again and asked if we could get the bill.The salad that never been served was on the bill.We were planning to have dessert as well, but after the experience, we just left after paying.I would NOT recommend this place.
Zolt HTC
Kehida Kapuja Étterem
2 x cordon blue rendeltünk elvitelre, előző napi megmaradt húst ujrapaniroztak,3 db extra kis méretű hús (kb ujjnyi) fél centis panírban, krumpli szintén korábbról megmaradt száráz és ehetetlen volt.mindez 10 e ft.-ért , ki kellett dobni. soha nem vertek még ennyire át mint itt. Azért nem 0-ra értékelem mert nincs ilyen lehetőség.Ne menjetek ide, átvernek.
Csabáné Markó
Kehida Kapuja Étterem
Nagyon rossz tapasztalakunk volt az étteremről.A kiszolgálás bőven hagy kivetnivalót,csak egy pincér volt a helyzet magaslatán és kedves és gyors az egy szemüveges úr a hölgy kollégájának valószínü nem voltunk szimpatikusak .Langyosan tálalták a magyaros leveseket és majdnem hogy odalökte a hölgy.....Nagyon de ténylegy nagyon sokat kellett várni a kiszolgálásra .A vacsora átlagos volt mint ízre mint mennyiségre.Volt amikor éhesen távoztunk az étteremből,nem azért mert nagyétküek vagyunk hanem vagy zsíros volt vagy hideg vagy kevés mennyiségű.Azt vettem észre,hogy több figyelmet és kiszolgálást kaptak a külföldiek.Félpanziós ellátáson voltunk.