Libra Étterem Veresegyház, Csokonai u. 2-4, 2112

Gabriella Balogh-Reményi
06.11.2023
Libra Étterem
Kifejezetten kellemes étterem, finomakat ettünk, van játszósarok a gyerekeknek. Bár a hideg miatt nem is akarunk kint ülni, de ahogy láttam a teraszról rálátni a főtér szökőkútjára. Jó helyen van, könnyű megtalálni, lehet parkolni. Vannak hagyományos fogások és különlegességek is, külön pozitívum, hogy az étlapon egy külön fejezet van a vegán ételeknek. Minden allergén fel van tüntetve.
Dàvid Bellèncs
27.10.2023
Libra Étterem
Az ètelek sò s a szakàcs a szakmàjàt vissza adhatnà. Levesek sò s a fõ ètel is desszer a làva suti tùl sütve.Kiszolgàlas 10/11 kedves csinos pincèr hölgy . Màr a fogdtatàs is kedves voltAnnak elenère Sokan voltak.Sajnàlom, hogy Az ètelek minõsège nincs ott ahogy el ha màr ennyi pènz el kèrnekSzakàcs màs le huzta Az egèszet.Inni vissza tèrürnk ha arra jàrunk. De csak. Pincèr hölgy-gyek miatt.Enni nem fogunk.
Tímea Tamás-Tóth
22.10.2023
Libra Étterem
Egy igazi ízélményben részesűltünk a Libra étteremben.Maximálisan kedves kiszolgálás, elmondhatatlanul finom ételek megfizethető áron. A hely hangulatáról nem is beszélve.Mindenkinek csak ajánlani tudom. Mi is rendszeres vendégek leszünk.
csaba horvath
18.10.2023
Libra Étterem
Gyerekekkel tértünk be ebédelni, bármikor szívesen visszajönnénk.Kedves és gyors kiszolgálás, jó alapanyagokból készült finom ételek, kiadós adagokkal és reális árakon.Az étterem és a mellekhelyisegek is tiszták.
Adrienn Hajnal
12.10.2023
Libra Étterem
Kedves kiszolgálás, finom ètelek, kellemes hangulat.Nyugodt szívvel ajánlom.
József Darabánt
12.10.2023
Libra Étterem
Az étteremben vasalt csibecombot fogyasztottam, párolt zöldségekkel.A csirke szaftos, széle ropogós, tökéletesen elkészítve és ízletesen fűszerezve! A párolt zöldségek nekem picit talán túl fűszeresek voltak de ettől még remek vacsorát kaptam!
Árpád Halasi
29.09.2023
Libra Étterem
Tegnap voltunk az étteremben, 6 fő és két gyermek. Az ételek nagyon finomak és ízlésesen tálaltak voltak, a felszolgáló kedves és udvarias. Ez mind nem volt meglepő, hiszen évekkel ezelőtt már jártunk itt, akkor is ilyen remek hely volt. Az igazi meglepetés az a fizetésnél érkezett, ugyanis a felszolgáló hozott magával a számla mellé egy műanyag poharat, benne három dobókockával, és közölte, ha dobunk egy tripla hatost, akkor a ház vendégei voltunk. És sikerült! Kidobtuk a tripla hatost mindenki legnagyobb meglepetésére, így, a ház vendégei voltunk. Köszönjük szépen!
Gábor Fogarasi
27.09.2023
Libra Étterem
Nagyon finom ételek, rendkívül kedves felszolgálás, mindenkinek bátran ajánlom! Sok étterem megirigyelheti a személyzet hozzáállását a vendégekhez! Csak így tovább, biztos visszatérünk!
Csaba Szalai
Libra Étterem
Nem számítottunk rá, hogy ilyen jó lesz. Az ételek is nagyon finomak voltak, és a kiszolgálás is nagyon udvarias és gyors.
ꓘ F
Libra Étterem
A kínálat alapján erősen amerikai jellegű ètterem, de vannak klasszikus magyar ételek , és ha jól emlékszem pl Teryaki csirkejük is van.(+ van pizza.)Amerikai fogásokat ettünk 4/3-an.Minden oké volt.