István Parkhotel és Étterem Sormás M7-es főútvonal, 215-ös kilométerkő, 8881

Ferenc Antal
05.12.2023
István Parkhotel és Étterem
Horvátországból jöttünk haza, gondoltuk lepihenünk egy kicsit. Nagyon szép és mocskos drága minden! Ember, Makarskán a tengerpart i éttermek olcsóbbak! Ittam volna egy jópofa sert, de nem 1650ért!?!?
Levente Kocsis
30.11.2023
István Parkhotel és Étterem
Az étel szerintem nagyon finom 5csillagos,a kiszolgálás első osztályú,de nem hiszem el , hogy semit nem lehet tenni a szúnyogok ellen!na meg a tisztaság hagy meg némi kívánnivalót maga után,(pókháló a csillár erős szag a wc)ezért adok csak 4csillagotAzt azért még elmondanám hogy nem voltam a szobákban arról nem nyilatkozom, vacsoráztam és tovább mentemKöszönöm
Tamás Török
14.11.2023
István Parkhotel és Étterem
Csodálatos helyen, remek ételek.Eszméletlen kiszolgálás…végtelenül kedves személyzet. Külön kiemelnénk Molnár Mátét aki a lazaságával, végtelen kedvességével egy csodálatos élményben részesítette a családot. Az ételek nagyon rendben voltak, ízletesek, adagok nagyon jók. Ár-érték arányban nem is lehetne jobb. Kollégájuk Máté körbe kísért minket a birtokon, mesélt 1-2 dolgot. Ámultunk bámultunk szájtátva. Hatalmas gratula a tulajdonosnak. Máténak pedig mégegyszer külön dícséret. Köszönjük az élményt! Innen Egerből. Még visszatérünk.
István Dr. Balogh
01.11.2023
István Parkhotel és Étterem
Horvátországból hazafelé megálltunk egy finom ebédre. Nem csalódtunk. Remek ételeket szolgáltak fel. Annak ellenére, hogy sokan voltak, gyorsan kiszolgáltak minket. Egy 7 fős családi társasággal voltunk. Mindenki talált neki megfelelő ételt az étlapon. Ajánlom!
Györgyi Buzás
29.10.2023
István Parkhotel és Étterem
Horvátországba ha megyünk, jövet menet legalább 10 éve,mindig itt állunk meg. Nagyon jó étterem. A színvonal nem romlott egy szemet sem, sőt mindig fejlesztenek.
László Péter Dr. Farkas
28.09.2023
István Parkhotel és Étterem
A csárdát látogattuk meg egy 5 évvel ezelőtti látogatásunkat megismételve, az akkori jó emlékek miatt. A csárda és környéke azóta rengetegett fejlődött, kisállatsimagó, halastó, tesla töltőpark! és hatalmas terasz. Nem is értettük, hogy a Covid után és a gazdasági válság közepette, hogy tudott ekkorát nőni. A számlából gyorsan kiderűlt.A kiszolgálás kedves és figyelmes volt, az ételek középszerűek és irtózatosan drágák a színvonalhoz képest!Egy málnaleves, 1900Ft kb 1.5 dl, a főételek 5000 Ft tól indúltak. Egy sima bolognai spagetti 4900 Ft és még csak nem is volt különleges. Egy pohár csapvíz 800 Ft!!!Felszolgálási díj 2000 Ft, És két limonádé 3600 Ft! Szeged belvárosában nem kerül ennyibe egy ebéd!!!!Irreális az adagokhoz és a színvonalhoz képest!Csak annak ajánlom aki nem sajnál egy csaladi ebédért 30-50 ezer forint körüli összeget kifizetni. Igazi túristalehúzó hely!
Viktoria Molnar
26.09.2023
István Parkhotel és Étterem
A hely nagyon szép és sokkal több lenne benne. Az idősebb pincér az első látogatásunknál is nagyon bunkó volt most viszont látszódott,hogy semmi kedve hozzászólni a vendégekhez.Az 5 kávéért amit a flegma felszolgálas után elfogyasztottunk 7800ft-ot kértek...gyanítom a fájdalomdíj is benne volt,hogy hozzá kellett szólni ma a betérőkhöz.
Trautmann Janos
István Parkhotel és Étterem
Nyilván a jót nem írja le senki, én leírom, VOLT olyan is.Bármikor erre jártam, mindig egy halászlevet ettem.Először forrón kaptam, 2 féle kenyérrel, erőspaprikával, hogy kedvem szerint erősítsem.Na a mai az egyenlő volt a semmivel.Langyos hallé, kenyeret úgy kellett kérni hozzá, nagy duzzogva kihozták és ezt a 3dl hallevet 3500ft-ért adták.Remélem elolvassa a tulajdonos és a jó viszony érdekében a vendége leszek egy olyan halászlének, amit először kaptam!
Évi Patócs
István Parkhotel és Étterem
Horvátországi nyaralásunk után döntöttünk úgy hogy betérünk .A hely csodaszép , körbe is vezetett minket Máté , aki nagyon kedves udvarias volt velünk !Maximális pontszám a legjobb pincérnek is!!!!
Csaba Szabó
István Parkhotel és Étterem
A tisztelt keresőmotoros cég elsőre nem engedte kirakni a natív véleményem.Öt csillagos ítélet volt az is.Kiváló ízek az étteremben.Egyszer jártam ott hazafelé sok sok km után.Igazi Magyaros ízek! Ritka.Nem tudom mit ... itt néhány b.f. az étterem kapcsán.Egy szakácsnak sem lehet mindig jó napja.Az árak? Pesti szinten vannak. Csak ott a körítés a közelébe sincs az ittenninek.Az árak láthatóak az étlapon, és ha nincs erre pénz, akkor nem kell étterembe menni. A kifőzde biztosan olcsóbb! (Ha sk. főzöl akkor még olcsóbb és lehet ön - kritizálni.)A mi pincér srácunk jó arc volt ma, pedig három fáradt kislánnyal mentem be és sok körülményeskedést generáltunk.Maximális kedvességgel fogadtak.Így tovább!Úgy érzem a vélemény nyilvánítás szabadsága alapján, ha megint nem engedi kitenni ezt a nagy G. , akkor nem válaszolok meg a jövőben egyetlen kérdést sem a meglátogatott helyek kapcsán.Köszönjük az étteremnek a kiváló szolgáltatást.