Sulyom Panzió Tiszafüred, Tiszaikertsor út 9, 5358

Melinda Kelemen
02.12.2023
Sulyom Panzió
Hatalmas csalódás és felháborodás a következők miatt: hanyag üzemeltetés, ellentmondásos foglalási rendszer (a visszaigazoló email és a szóban elhangzottak nincsenek összhangban egymással), egy éjszaka során kétszeri költöztetés működésképtelenség miatt, nem megfelelően karbantartott, takarított és felszerelt szobák (fűtés hiánya, az orvoslás több órába telt késő este), szakképzett személyzet hiánya, elfogadhatatlan tulajdonosi szemlélet (utólagos, közvetlen kommunikáció alapján), minősíthetetlen hazugság a személyzet részéről (élő szóban elhangzottakat később a tulajdonos előtt letagadta az illető).Soha, senkinek nem ajánljuk a helyet!
Antal dr. Frank
28.11.2023
Sulyom Panzió
Kellemes hely jó elhelyezkedés el, kényelmes szobákkal, nagyon jól felszerelés.Na, de hogy egy vízparti üdülőhelyen nincs lehetőség a szelektív hulladékgyűjtésre, az a mai világban elég lehangoló.
Zsolt Adam
19.11.2023
Sulyom Panzió
A reggeli szenzációs! Szoba tisztaságra 10- ből 8-at adnék!Elég jól felszerelt szállás!
János Belicza
14.11.2023
Sulyom Panzió
Nagyon csalódott! A szállásadó nem tájékoztatott minket arról, hogy a helyszínen egy 15-20 fős társaságnak engedélyt adott egy szülinapi bulira. Hajnal 4ig ordibálás ès hangos zene volt, így az egész éjszakánk és másnapunk ràment.:( Ha előre jelzik nincs probléma, mert inkább hazajöttünk volna. A Tisza tó környékén ez elfogadhatatlan. Nagyon keserű szájízzel távoztunk!!! Pihenésre nem ajánlom, bulira igen.
Szilvia Németh
31.10.2023
Sulyom Panzió
Szuper a hely, jó az elhelyezkedése, a Panzió területéhez tartozó Stég bisztró sok ételt, italt kínál, és csodás naplementés látványt biztosít a holtágra. A szobák modernek, és klimatizáltak. Az udvaron sok szórakozási lehetőség van.
Eszter Zsuzsa Kaszonyi
25.10.2023
Sulyom Panzió
A párom lába a jakuzzitól piros kiütèses lett. Amikor a vendègfogadó hölgy rákèrdezett mikor volt fertőtlenítve a takarítók csak csodálkozva bámultak mintha arra szüksèg sem lenne . A hatalmas hősèg dacára a hűtő nem működött kizárólag a szobában található amibe alig fèrt valami ...De cserèbe a csapból csak hideg víz folyt. Lelkesen ètkeztünk sajnos csalódás lett a vége.
Norbert Kvasz
20.09.2023
Sulyom Panzió
Nem is tudom hol kezdjem hirtelen, a legjobb lesz ha időrendi sorrendben haladok.Péntek 06.26.: Érkezés a szállásra, találkozás egy szőke, ha jól emlékszem Éva nevű hölggyel, aki megmutatta az alap dolgokat majd személyes adatok kitöltése. Míg a többiek beszélgettek vele, észrevettem, hogy a konyhában lévő hűtőben van beépített jégkockagép és ki is akartam gyorsan próbálni, de a beleöntött víz egyszerűen átfolyt a tárolón, ki az adagolón keresztül a földre. Ezt jeleztem a hölgynél, aki azt mondta a hűtőnek még idő kell lehűlni ahogyan a fagyasztónak is és később próbáljam meg ugyanezt, mert addigra már biztosan elég fagyos lesz a tároló és lesz jég. Lehet én nem láttam még ilyet de nem volt logikus ez számomra, mindenesetre nem állt rendelkezésre a 3 napos hétvége alatt jég soha abban az adott hűtőben. Arról nem beszélve, hogy hűteni is alig hűtött és konkrétan 1 kg pácolt hús meg is romlott benne a vasárnapi napra. Oké, nem baj nem dől össze a világ élvezzük a napot.Következő dolog: az egyik faházban vagy apartmanban, a fürdőszobában nem volt villany. Rövid időn belül jöttek a szakik és megcsinálták, de aztán megjelent egy férfi fűnyíróval és elkezdett mellettünk füvet nyírni, mintha ez egy tök normális dolog lenne, hogy egy csapat vendég mellett belefér még ez az előkészület. Kérdésem az lenne, hogy nem tudták volna az érkezésünk előtt vagy egy nappal előtte lenyírni a füvet vagy bármi, de nem akkor, mikor már szeretnénk magunkat jól érezni?!Szombat 06.27.: Pénteki nap jacuzzizott a társaságunk minden rendben volt, egy dolgot kivéve, hogy a jacuzzi véleményem szerint nem volt fertőtlenítve és az egész jobb lábam tiszta szőrtüszőgyulladás lett, amit le is fotóztam sőt a tulajdonosnak és az Éva nevű hölgynek is megmutattam, aki nem is tudta mikor volt fertőtlenítve utoljára a jacuzzi. A tulaj szerint minden nap megteszi ezt, viszont ez a bőrgyulladásos probléma nem csak nálam lépett fel, hanem a társaságból még másnál is. Megkaptuk válaszként, hogy a jacuzziban nem lehet alkoholos italt fogyasztani és ez el lett mondva , plusz jelezve is van. Sajnos ez nem igaz. Nem lett elmondva, és nincs kitéve sehol csak az, hogy a dohányzás tiltott és ezt be is tartottuk.Reggeli a szálláshelyen. Senkit nem akarok róla lebeszélni, de 1600 forintért 2 hóka, hús nélküli virslit, 2 bundáskenyeret és egy marék jégsalátát kap az ember street food jelmezbe öltöztetve röpke 90 perces várakozással. 1 ember (nem őt hibáztatom), aki - szegény ott sürgött , forgott , izzadt, hogy mindenkinek a kedvére legyen - kiszolgálta a vendégeket , 2 főzőlappal. Ezt mikor megjegyeztem a távozás napján a válasz csak annyi volt, nem tudnak mit tenni sajnos ez ilyen, nem egy időben kell a vendégeknek menni reggelizni. Értem. Tehát, aki majd esetleg oda megy, annak szólok előre, hogy tessenek felkelni reggel 8 órakkor, hogy ne kelljen várni órákat a reggelire és vigyen még egy mobil főzőlapot magával, mert ha a szállás összes vendége véletlen egyszerre menne, akkor jobban járnak ha be se ülnek. ui: mi 9-kor ültünk be, de már ezek szerint az késő volt.A szálláson keresztül lehet csónakot bérelni. Rövid leszek. Viharba kerültünk, ki kellett kötnünk, a telefont vészhelyzetben senki nem vette fel. Nagyobb baj is történhetett volna és mivel nem ismertünk onnan senkit, részemről elvárt, hogy legalább a csónakkölcsönző vagy a szállás felvegye a csörgő telefont.Voltak még apróságok, amik szúrták a szemem mint pl. nem volt egy új vagy újszerű szivacs elhelyezve a konyhán, amivel lehetett volna mosogatni, a szemeteseket nem ürítették csak a távozásunk napján, a grill lapot és grillezőt saját magunknak kellett kitakarítani, hogy használni tudjuk és a szomszédság vagy nem tudjuk ki, az egyik ház előtt álló autónak a vezető oldali visszapillantótükrét megrongálták, az üveget kitörték. Kamera ott nincs, így a rendőrségre nem tudunk fordulni ezzel az üggyel.Kettő pozitív dolog azért volt: az apartmanokban a légkondi és a kényelmes ágyak.
Edina Kiss-Almási
10.09.2023
Sulyom Panzió
Sajnos rossz szájízzel érkeztünk és azzal is távoztunk.A szoba, amit béreltünk nem volt rendesen kitakarítva... főleg a fürdő...Az utolsó napon elfelejtettek tájékoztatni minket, hogy kivételesen nem 7-től van reggelizési lehetőség, így a tervezett reggeli programunkat szépen elszúrták.A reggeli jogosan visszakért árán kívül kompenzációt nem kaptunk egyik problémáért sem.A szoba kényelmes, bár csak a minimális bútorok vannak benne, semmi cicoma.A személyzet kedves.
István Sándor Czifra
Sulyom Panzió
2021.07.12.-14.-én Nyaraltunk Tiszafüreden ahol a Sulyom Panzió-ban töltöttünk három éjszakát! Kedves fogadtatás mellet átvethettük a tiszta klímás szobánkat szép világos fürdőszobával! A szobánk mellet jó felszerelt klímás konyhában lehetett étkezni! Meleg ételeket a közeli Tisza-parti Stég Szabadidőközpont és Halsütöde vendéglátó helyen gyors kedves kiszolgálással fogyaszthattuk! Nagyon jól éreztük magunkat ezért szívből ajánljuk a Sulyom Panzió-t!