Fehérkőlápa Turistaház Miskolc Miskolc Fehérkőlápa, 3517

Viktória Madarászné dr. Czikó
29.11.2023
Fehérkőlápa Turistaház
Mi nagyon szeretünk idejárni. Az ételek finomak mindig, a szállás része új.Kutyabarát hely, tulajok szeretik az állatokat.Szörpök, palacsinták, babgulyás, mindent szívből tudok ajánlani.A ház turistaház, családi vállalkozás, ezt figyelembe kell venni.Minél többen menjenek, próbálják ki.
Mária Ollé
24.11.2023
Fehérkőlápa Turistaház
Kedves, barátságos személyzet. Finom, különleges ízek, megfizethető árak.
Szilvia Sutka
29.09.2023
Fehérkőlápa Turistaház
Régen ettünk ennyire finom házias ételeket! Sütőtök krémleves isteni volt, diós teszta házi tésztából, házi lekvárral és a capuccinójuk is remek. Mindenkinek ajánlom!
Bálint Tóth
15.09.2023
Fehérkőlápa Turistaház
Túrázás közben találtuk mert leszakadt az ég, villámlás, dörgés,szakadó eső elől való menekülés közben. Volt egy kis pihenés jó ételek finom szörpök, kedves gyors kiszolgálás.
Ákos Schäffer
11.09.2023
Fehérkőlápa Turistaház
Nem először, és remélem nem is utoljára voltam itt. Nagyon jó hangulatú, barátságos hely, ahol tiszta, kényelmes szobák, házias ételek, és barátságos vendéglátók várják a vendéget.
Tamás Balázsi
Fehérkőlápa Turistaház
A környezet ahol megtalálható szép. Egy átlagos vadászháznak néz ki. Nem túl nagy tömeg jellemzi. Nyugodt csendes hely. De csak azért hogy együnk valamit nem érdemes felmászni. Nekem ízetlen volt az étel. A kiszolgálás kedves udvarias volt
Judit G. Borza
Fehérkőlápa Turistaház
Mi csak túra közben látogattunk ide. Kedves tulajdosok, finom sajátkészítésű szörpöt ittunk és palacsintát ehettünk... Túrázóknak és a természetet kedvelőknek ideális hely.
Veda Schindler
Fehérkőlápa Turistaház
Gyermekkorom óta járunk ide a családommal, igyekszem pár havonta jönni és kiszabadulni a munkából mert ez itt számomra a nyugalom szigete ami teljes boldogsággal és békével feltölt minden alkalommal. Ez annyira csodálatos hogy itt a természet közepén meg szállunk és igazi magyaros isteni étellel várnak… nagyon nagyon szeretem hely… a reggeli kávé el fogyasztáshoz kilépek az erdőbe ahol meglehet “hallani” a legnagyobb csendet ami csak létezhet. Igazi élmény számomra és a családom számára, és amikor csak megtehetem, jövök. Köszönöm szépen Istvánnak aki mindig hatalmas szeretettel fogad és lát el mindenkit aki csak erre jár. ❤️
Éva Szalayné Kirádi
Fehérkőlápa Turistaház
Nem voltam a helyszínen, viszont olvasva a tulajdonos válaszait a felvetett kérdésekre, egy általános problémával találkoztam: a kirívóan magas árakat azzal magyarázta a tulajdonos, hogy egy erdő közepén van a panzió kb. 900 m magasan. Szerencsére abban a helyzetben vagyok, hogy rendszeresen járok nyugatra turistáskodni és én pont ennek az ellenkezőjével találkoztam. Ha valami helyen, vagy más, az általános helyektől eltérő helyen (állatkert, kastély, vidámpark, hegytető, stb.) étkeztem, talán 10 %-al volt magasabb, mint az adott helyhez közelebbi városban egy átlagos étteremben. A pozitívan legkirívóbb Svájcban (!) volt: Interlakenben 2 CHF volt egy presszó kávé, míg a Jungfraujoch-n lévő étteremben (3450 m magasan!) csak 2,5 CHF, pedig oda tényleg mindent fel kell vinni fogaskerekűvel.