Vénusz 2 Panzió Inárcs M5 autópálya Inárcsi Pihenő 35km, 2365

Vénusz 2 Panzió

Vénusz I-II. Panzió és Étterem Inárcs | A Vénusz I-II. Panzió és Étterem már 1989 óta várja vendégeit az M5 autópálya inárcsi pihenőjénél. Az évek során többször felújításon esett át mind az étterem, mind pedig a vendégszobák.

Inárcs M5 autópálya Inárcsi Pihenő 35km, 2365

Ilona Ilona
05.12.2023
Vénusz 2 Panzió
Ferenc pápa látogatásán sétáltam el a panzió előtt.Nem voltam bent, de nagyon hangulatos , ízlésesen kialakított helységet láttam.Így is ajánlani tudom.
Zsolt Topál
25.11.2023
Vénusz 2 Panzió
Finom ételek, gyors kiszolgálás, jó humorú kedves személyzet. Jaaa és tisztaság, nem úgy a szomszédban (KFC)
Krisztina Leitner
18.11.2023
Vénusz 2 Panzió
Már nem a régi. Sem a választék, sem az adag. Régen sosem tudtam megenni. Most ettem de közelében sem volt, hogy ez most sok. Csirke és csirke. Az elmúlt 3 hónapban kb 6x voltam. Ami nem csirke az megvolt. Mellette a Kfc ben lesz csirke. És semmi mozgaskorlatozott lehetőség
Kitti Kristof
16.11.2023
Vénusz 2 Panzió
Kedves kiszolgálás, bőséges, ízeiben nagyon finom ételek, igényes, szép hely. Maximálisan meg voltam elégedve mindennel. Jár az 5 csillag.
Mihály Pipis
02.11.2023
Vénusz 2 Panzió
Finom kapuchino kapható gyors és ílledelmes a kiszolgálás ár arányában megfelelő
Madarász Vica (szín-és stílustanácsadó)
29.10.2023
Vénusz 2 Panzió
A Szegedi Linedance tánc csoporttal utaztunk, megálltunk a panziónál.A mosdók tiszták, kulturáltak.
Gabor Kmetyko
25.10.2023
Vénusz 2 Panzió
Két eszpresszó kávét rendeltem, 1200 Ft áron. 1500 Ft-ot adtam át az alacsony, sötét hajú hölgynek, viszont nem tudott visszaadni. Megkérdezte, hogy van-e 200 Ft-om, de nem volt. Megvártuk a barátomat, akinél volt apró, azt a hölgy elvette, viszont az 500 Ft-ot nem adta vissza. Esküdözött, hogy már akkor visszaadta, amikor kérdezett - pedig nem.Többé nem iszom itt kávét, az biztos.
Rókus Bodó
21.10.2023
Vénusz 2 Panzió
Az étteremben voltunk csak. A pincér gyorsan felvette a rendelést, nagyon nagy adagokat kaptunk. A bőségtál gyakorlatilag mindent egybefoglalt. Gyorsan kihozták. Az italok árai érdekesek mivel a 0,25 l és a 0,5 l-es üdítők között 50 Ft a különbség. Az ételek árai jók egy autópálya melletti étteremhez képest.
Zoltán Börcsök
26.09.2023
Vénusz 2 Panzió
Mindig itt állunk meg a Pesti érkezés előtt. Kulturált mosdóba van. A pogácsa mindig friss!!
Annamária Kovács
09.09.2023
Vénusz 2 Panzió
Sokáig kellett várni a pultnál a kávéra. Nem volt ott senki.