Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád Visegrád, Fő u. 83, 2025

János István Tóth
07.12.2023
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
Ugyan a rántott sajt,grillezett volt,de nagyon finom volt minden.Csak ajánlani tudom mindenkinek.A kiszolgálásra mèg 5 csillagot adnèk, a szőke kislány nagyon igyekezett hogy mindenkit kiszolgáljon ès nagyon kedves is volt.
Marianna Szilágyi
06.12.2023
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
Ez a hely alapvetően rendben van. Több alkalommal megfordultam itt és sosem távoztam duzzogva. :)Az ételek jók, az adagok bőségesek. Ajánlom mindenkinek.
Adam Toth
07.10.2023
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
Mintha egy retro maffia múzeumba ülne be az ember. A hangulattal nem is volt gond, kellemes jazz szólt a benti étkezdében miközben a falakon nem győzzük feldolgozni a sok információt. Keresztapa filmre épül a fő stílus, aki látta a trilógiát, annak nosztalgikus érzései támadnak majd. Viszont sajnos a higiénia nem volt annyira toppon, a kosz bizony ott figyelt az abroszon, miközben az asztal is igencsak ingatag volt. A rendelésnél zéró kóla helyett simát szervíroztak, a limonádé amely fél literes lett volna, kb. a felét tette ki mivel tele volt tömve a pohár citrusfélékkel és jéggel. A pizza ízletes volt, igazi kemencében sült fajta. Vékony tésztája miatt a klasszikus olasz vonalas pizzák sorát erősíti mely egyben a hely erőssége is. Igaz a széle kissé meg volt égve az egyiknek, de a kemencés ételeknél ez előfordul. Csak a pizza miatt adtam 4 csillagot. A kiszolgálás és az árak is az átlagot hozzák. Összességében érdemes betérni és megkóstolni, van benne potenciál bőven.
Tamás Torma
03.10.2023
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
2023.08.10 csürörtök, delután. Feltéképezés. Beültünk egy-egy üditőre és egy csapolt sörre a nagy melegben. Vacsora a szállodában várt, de megbeszeltük, hogy másnap visszatérünk és megkostoljuk a pizzát. Kint az utcán a járda mellett felállított dobogós, napernyős, teraszon foglaltunk helyett. Sajnos nem tudtuk,hogy elviselhetetlen bűz árad a csatornából, nagyon kellemetlen volt és sajnos a járda és a dobogó közt is akkora rés volt, hogy nagyon vigyáźzni kellett volna.Nem sikerült. Szék lába becsúszott a járda és a dobogó közé. Tessenek vigyázni!!! Aznap a kiszolgálas jó volt.Másnap péntek délután. Benti helyiségben ültettek le minket. A belső teraszra nem mehettünk. A piros fehér kockás terítős fa asztalos és székes helyiségben foglaltunk helyett. Az étel felszolgálásáig nem volt gond.Utána elszabadult a pokol!! Abban a pillanatban, hogy letették a pizzát az asztalra mejelentek a legyek. Nem egy és nem kettő. Támadtak folyamatosan kézre, fejre, a számba és nem utolsó sorban az ételre Nem bírtunk kultúraltan enni. Megpróbaltam védeni a családot a legyektől de n semmi esélyem nem volt. Kértem, hogy hadd üljúnk be a boxos belső helyiségbe, de nem engedtek be arra hivatkozva, hogy ha csoport jön nem tudják leültetni Öket. Kértem a számlát és távoztunk.Nem szoktam lehúzni helyeket indokalatlanul, mert nem akarok senkinek ártani, de ez túl ment minden határonElképesztő drágán adnak mindent és ezért nem azt a szinvonalat kapod! A 4 csillagos szállodában olcsóbb volt minden! Az üditő, a sörök és az étel is!!DE ALAPVETŐEN AZ EGÉSZBEN A LEGYEK VOLTAK UNDORÍTÓAK! EGY ILYEN HELYEN, NEM FORDULHAT ELŐ, HOGY LEGYEKKEL HADAKOZZÁL!
Attila Hortobágyi
12.09.2023
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
Nagyon ritkán írok véleményt éttermekről és egyéb szolgáltatásokról, de ezt most még közvetlenül az élmény után ki kell írnom magamból. Alapvetően azért nem írok, mert én is olyan helyen dolgozom ahol szolgáltatunk és van egy réteg aki azzal tölti a szabadidejét, hogy bármivel kapcsolatban lehúzó véleményt adjon, ezeket az embereket nem szeretem. A másik pedig amikor írtam már véleményt, akkor a szolgáltató képviselője úgy értelmezte, hogy itt most olyat kell játszania, hogy valamelyikünknek győznie kell. Még véletlenül sem tanulni akart a visszajelzésből. Ezek után a mai élmény 2023. június 17-én szombaton este a visegrádi Don Vito étteremben döbbenetes volt. Este 8 órára foglaltunk telefonon helyet 3 személyre. Jártunk már ott, és alapvetően jó emlékeket őriztünk. Hangulatos a berendezés, jó pizza...ez maradt meg. A mostani alkalommal is két pizzát kértünk, a társaság egyik tagja mást szeretett volna enni. Megkérdeztük, hogy az étlapon szereplő grillezett camembert sajtot tudják-e esetleg rántva elkészíteni. A válasz egy kurta nem" volt
Patrik
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
Érkezésünk napján ebédelni szerettünk volna és rájuk esett a választás. Egy pizza illetve egy csirkés xxx tésztát fogyasztottunk. A tészta tökéletesnek felelt meg, a pizza pedig teljesen átlagos volt ahhoz képest, hogy állítólag kemencében készült. Összességében megfelelt minden.
Gregor Bieler
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
36 fok nyár, klíma nincs. A személyzet is kivan mint a liba, az étteremben tartózkodni nem lehet. A felszolgálás lassú, mivel egyetlen hölgy intézi.Az eper leves gyenge, a második fogás finom volt. Az ár nagyon megugrott. Voltam itt már többször, de ez így csalódás volt. Emlékeim szerint a pizza finom volt, de a spagettitől nem estem hasra.Hiába vannak jó helyen, így többen el fognak pártolni. Ez az árszint, megkívánna némi igényességet.
István Csamangó-Szabó
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
A kiszolgáló személyzetnek fájdalmat okoz a köszönés mind érkezéskor, mind távozáskor.Kisgyerekkel érkeztünk és végig levegőnek néztek, nem beszélve a rideg kommunikációról, főleg a hölgy részéről, pedig még csak sokan sem voltak.A kis srác inkább csak ügyetlen volt, de mi màs alapján értékelnénk egy helyet, mint a fogadtatás és vendégkezelés.A pizza amúgy kiváló volt és nagyon kellemes nézni, ahogy előtted készítik el és teszik a kemencébe.Ezek alapján többet nem megyünk vissza és ajànlani sem fogjuk.
Stella Balogh
Don Vito Pizzeria & Ristorante Étterem, Visegrád
Már negyedik alkalommal térek vissze ebbe a csodaszép, kellemes hangulatú étterembe.Az ételek minden alkalommal finomak voltak, a felszolgálók kedvesek.A kiszolgálás kitűnő.Az ár az ételek minőségéhez képest teljesen korrekt.Mindenképpen ajánlom mindenki számára, akár családok részére is.