Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő Hegykő, Kossuth Lajos u. 74, 9437

Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő

TORNÁCOS HOTEL *** SUPERIOR :: Tornácos Hotel - Hegykő - hotel hegykő, szállás hegykő, fertőpart szállás, étterem hegykő, hegykő, hegykő szoba | Tornácos Hotel és Étterem Hegykőn. Hegykő szállás? Találjon wellness szállást nálunk a Fertőparton, közel a Fertő-tóhoz és a fertődi Esterházy-kastélyhoz.

0699540200
Hegykő, Kossuth Lajos u. 74, 9437

Dávid
25.11.2023
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
A kiszolgálás döcögős, a felszolgálók az éttermi etikettet csak felületesen ismerik. Az ételek ár-értek arányban értelmezhetetlenek. Gasztronómia szempontból egy túlfűszerezett és túlfőtt, ellenben legalább teljesen száraz paradicsomos rizst rizottónak nevezni nagyon erős túlzás. A hozza felszolgált csirke ki volt száradva, de legalább a másik ételhez felszolgált salátához adtak annyi szószt, hogy ússzon az egész tányér benne… zárás előtt 2 órával érkeztünk és az ételek felén ez már ránézésre erősen látszott, a salátában láthatóan a maradék zöldségek voltak bele szeletelve.
Reka Tovissi
21.11.2023
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
Nagyon hangulatos, családbarát hely. Személyzet nagyon kedves, segítőkész, példaértékü kiszolgálás, gyerekekkel is türelmesek (játszószoba lehetőség.) Az étlapon izgalmas, finomabbnál finomabb ételek. Szerintem a legjob választás a környéken. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Tamás Ihász-Kovács
20.11.2023
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
Nagyon kellemes hely! Példaértékű kiszolgálás,ízletes ételek,barátságos és tiszta környezet,figyelmes és hozzáértő vezetés.Bármilyen célú rendezvényre alkalmas! Csak ajánlani tudom mindenkinek!Mindig jó ide betérni.További sikereket,jó egészséget és továbbra is sok kitartást kívánok minden itt dolgozónak!
Vecsey Tamás
30.10.2023
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
Az Tornácos tornácán ebédeltünk, ami a napvitorláknak, felfuttatott vadszőlőnek köszönhetően a kánikulában is kellemes volt. A kiszolgálás gyors és figyelmes volt.Az idénygyümölcsleves kötelező, mindent hoz, amit egy jó hideg gyümölcslevesnek kell: krémes, gazdag, alapvetően egy őszibarackos alapíz amiben finoman ott van a sárgadinnye is. Külön kis kancsóban szervírozzák a levest, a tányérban a gyümölcsöket kapjuk az igazi tejszínhabbal.Főételnek a vadas szarvast választottam, a hús rendben volt, a zsemlegonbóc szintén, de a vadasmártást elsózta a szakács, hiába, a szerelem... A pirított céklák is finomak voltak, kár volt a sózásért.A túrógombóc viszont megintcsak ötcsillagos, kívül ropogós-kérges, belül rezgős-puha, körülötte mézes tejföl, gyümölcsdarabkák, nyammm.
Anikó Toldi-Takács
25.09.2023
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
Hosszú idő után vacsoráztunk itt újra. Az ételek ízletesek voltak, de van néhány apróság ami nagyon el tudja rontani az összhatást: 1) az egyik salátás ételben konkrétan benne volt a saláta vastag szára... 2) Kikértünk egy üveg bort, amit ki is hoztak csak úgy csupaszon"
Péter Dr. Barla-Szabó
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
Szívesen jövünk az étterembe két kisgyermekkel, mert az étteremben egy játszószoba is található, amit nagyon szeretünk. Amíg mi az ételre várunk, beszélgetünk, addig a gyerekek is jól el tudják magukat foglalni. Az új étlap pedig igazán kiváló, az ételek nagyon finomak! Sokadszorra tértünk vissza és biztosan nem utoljára.
Diána Tislér
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
Nagyon szeretem a Tornácost! A Fertő-tájon a Tornácos: fogalom! Egy igazi élmény ide betérni, legyen szó a régi tradíciókat és az új trendeket követő és innovatív ínycsiklandozó konyhájáról új fő szakácsával...Vagy akár a letisztult, stílusos kényelmes szobáiról! Nagyon kedves mosolygós személyzete feldobja a napodat! Itt tuti kipihenheti magát mindenki! Közvetlenül a Fertő-tavat megkerülő bicikliút mellett van. Ha nem akarunk beugrani az étterembe, akkor a StreetFoodBox-ban is azonnal megkóstolhatjuk saját készítésű grillkolbászt vagy egyedi gofrit! Közvetlen kapcsolatban vagyunk a Tornácossal, mivel Mariska Néni Háza - Turisztikai Információs Ponttal a szomszédban - illetve túravezetésekkel napi kontaktban vagyunk.
Tibor Bakos
Tornácos Hotel | Restaurant | Hegykő
Egy napot töltöttünk a Lifestyle hotelben baráti társasággal, de bárcsak egy hétig maradtunk volna! Gyönyörű a kerti tó, nagyon magas színvonalú a konyha, elképesztő a vendégszeretet! Az ottlét minden pillanatát szerettük.