Velence Resort & Spa Velence, Béke u. 57, 2481

Velence Resort & Spa

Főoldal, Velence Resort & Spa, a valódi családbarát hotel | Ismerd meg négycsillagos wellness és családbarát szállodánkat a Velencei-tó partján!

Velence, Béke u. 57, 2481

Melinda Illy
30.11.2023
Velence Resort & Spa
Ami pozitív,hogy tisztaság van és a személyzet minden részlegen nagyon kedves.Azt sajnálom, hogy a honlapon nincs feltüntetve, hogy a Velencei tó azon a partszakaszon élvezhetetlen. Bokáig ér (szó szerint).Nem tudom, hogy mikor épült az szálloda,de most már ideje lenne picit költeni a felújításra.Csak a strand részét használtuk, plafonról málik a vakolat. Látszik, hogy annó volt aki megtervezte és foglalkozott vele, most már nem annyira.Mi azért utaztunk Pestről Velencére, mert az időjárás kiszámíthatatlan volt és úgy voltunk vele, hogy jó időben a tóban is fürödhetünk, rossz idő esetén meg ott a fedett rész.A tóban így nem tudtunk még csak megmártózni sem. Itt viszont jelzem, hogy idén már többször fürödtem a Velencei tóban más partszakaszon és semmi problémám nem volt,így nem is gondoltam volna, hogy esetleg itt gond lehetne.Ettől függetlenül jól éreztük magunkat, de nem az a hely ahova csak strandolni vissza jár az ember.A szálloda részről nem tudok semmit írni, mert nem vettük igénybe.
Tamás Fehér
29.11.2023
Velence Resort & Spa
Tavaly nyáron voltunk, nagy, erkélyes szobát vettünk ki, az erkély, az udvar, a játékok fecskeürülékesek, erősen! Az erkély hálót már feltalálták, 2 km-re a Nautisban meg lehet nézni, az étterem alacsony színvonal, a wellnessben az élményelemek ritkán müködtek bekapcsolva, egy idősödő úszómester unaloműző elfogaltsága, a vendégek piszkálása, a sodrofolyosó óránkénti 5-10 percnyi müködése alatti kibe kapcsolgatása és óbégatása, kötekedése a gyerekekkel, ezt jeleztem a szállodavezetőnek, de nem reagált. A medencék algával teliek, ígénytelenek. Az animátorok segítenek valamelyest a színvonalon. Más családbarát szállodában a játszóház nonstop.Rengeteg 4-5 csillagos wellness szállodában jártam már, de ennél színvonaltalanabbat nem láttam. Sose adtam még 1 csillagot, de hosszas tanakodás után erre jutottam, többet nem érdemel.
Csaba László
22.11.2023
Velence Resort & Spa
Két felnőtt részére be volt készítve 2db kapucnis gyerek köntös, amit 40perc alatt cserélték ki. Az egymás mellé tolt ágyon különböző keménységű matrac volt, ami miatt az egyikünk majd 5cm lejjebb aludt. Az étterem rész nagyon kicsi, vacsoránál az asztalunkhoz kellett engedünk egy idős házaspárt, mert nem találtak ülőhelyet. Ha menzán vagyok még elmegy, de nem egy 4*-os szállodában. Van 3 gyermekünk, de most e)elöszőr mentünk ketten. Egyszerűen zavaró volt a gyerekzsivaj a csendes wellnessben, étteremben. Aki pihenni akár és feltöltődni az kerülje ezt a szállodát! Ráadásul nem is olcsó.
Balázs Mészáros
20.10.2023
Velence Resort & Spa
Egy üdülési jogos szobában voltunk, teljesen rendben volt, ezzel nem is lenne gond. A szálloda más részei már hagynak némi kivetni valót maguk után. Egy részéről nem tehetnek, ilyen a velencei tó maga, ami mostanra egy mocsaras pocsolyává változott, a szállodai strand területén legalábbis max 20cm volt, amíg be lehetett menni, már ha lehet menésnek nevezni a süppedős iszapban lyukakkal és kövekkel nehezített gyaloglást. Szerencse, hogy a szálló mellé építettek egy fürdőt is, ez amúgy rendben lenne, ha a dizájnja nem olyan lenne, mintha a 70-es években épült volna. A medencék vize szerintem még túl meleg is volt, de ez nyilván egyéni ízlés kérdése. A terület rendezetlen, száraz gaz a fű helyén, se locsolva, se gondozva nincs, szabadstrandoz ez elmegy, de egy állítólag 4 csillagos szállodánál, hát... ahogy megérteném azt is, hogy a közös helységekben nincs légkondicionálás, ha egy diákszállóról beszélnénk, de ilyen szobaárak mellett ez elfogadhatatlan, hogy harmincakárhány fokok vannak beltérben. A rengeteg madár (kacsák, ludak, sirályok, hattyúk, fecskék stb) jópofa lenne, ha nem piszkítanák szanaszét a területet, itt nem a kutyagumit kell kerülgetni, hanem a megtermett madárürüléket. Az étteremben az ételek finomak és változatosak, kár, hogy ezt is aranyáron mérik, nem beszélve az italokról. Légkondiról itt sem hallottak. Ha mindent összeadok, máshol ennyiért fullos all inclusive ellátás van. A környék is lepukkant, elhagyatott gaz felverte játszótér, omladozó üzletsor, szebb napokat látott épületek összegrafitizett torzói sorjáznak. Ha a tavat kivonjuk a képletből, és sajna ki kell, mert ha nem kap valahonnan egy rendes adag vizet, pár év múlva kukoricaföld lesz belőle, bármelyik hasonló wellness szálló lekörözi mind árban, mind szolgáltatásban. Kár érte.
Antalffy Géza
11.10.2023
Velence Resort & Spa
Nem vettem ki szobat, csak a welness resz miatt vettem napijegyet (ami 16h utan olcsobb, de a penztar 18h-kor bezar, maga a furdo 9-ig latogathato). A wellnes nagyon jo, van eleg hely, es a nyugagyak is ingyenesek.
Erika Magyaricsova
26.09.2023
Velence Resort & Spa
Sajnos nem eléggé néztük meg mennyire gyermekbarát a hotel és így gyerek nélkül felnőtteknek semmi program nem volt, kár h a gyermektelenekre nem gondolnak programban. Az ételek finomak voltak viszont egy 4* szállodahoz képest nagyon gyér kínálattal főeteleekben. És úgy h kevés volt az ételek fajtája az ebédből is ugyanolyan rizs és grillzöldség volt vacsorára is. Megettünk volna egy jó húslevest a 4nap alatt vagy valami tesztafelet is semmi ilyen nem volt. Borzasztóan zavaró volt a gyerekricsaj sírás kiabálás az első részben lehetett volna csinálni pár gyerekmentes asztalt h nyugodtan tudjunk enni nem kiabálva beszélgetni.A szobák tiszták, folyosó is. A wellnesben egyszer voltam WCn , büdös pisiszag volt wc lepisilva mindenhol földön víz és valószínű vizelet is szag miatt.Első éjszaka 3 órát aludtam az ágyban lévő rosttal és matracban a rugokkal is volt problema, recsegett nem lehetett rajta aludni éjjel fél 3tol fent voltam. Reggel szóltunk a recepción ahol kicsit kellemetlenül éreztem magam mivel tájékoztattak h 1eve volt cserélve minden és idáig csak én szóltam :-/ de tényleg szó szerint olyan érzésem volt h leszakad velem az ágy. Aztán jött a karbantartó látta ő is H nem talágatok mire visszatértünk a szobára megcsinálta - köszönet érte. A vankusok kegyetlen összeálló kémények. A medence képen és valóságban eléggé csalóka a méreteit tekintve. Medencék tiszták voltak jó hőmérsékletűek. Összességében nem mennénk már vissza a lehetet azért jelöltem be mert ha lenne gyerekünk őt elvinnenk gyerekprogramok miatt .
Brigitta Petrohainé Csutor
22.09.2023
Velence Resort & Spa
4 napot töltöttünk el a családdal itt (két kisgyermek: 2 éves és 4 éves), ez idő alatt próbáltuk felfedezni a hotel minden szegletét, de kezdjük az elején.A bejelentkezést követően a szobát elfoglalva észre vettem, hogy az ablaknál a padlón egy ott felejtett koszos bugyi hever (még szerencse hogy a gyerekek nem nyúltak hozzá :( ...Ezt azonnal jeleztem a recepció felé - a fiatal ember közölte, hogy mindjárt küld valakit, majd egy bocsánattal rám vágta a telefont - a frissen kitakarított szobában nem ezt várja az ember és egy 4 csillagos hoteltől komolyabb probléma kezelést, pláne azért mert nem kevés pénzt hagytunk ott.Ettől eltekintve a szoba tiszta volt, minden nap bevették az ágyainkat és igény esetén tiszta törölközőket kaptunk (tetszett, hogy a kicsik gyerek köntöst kaptak).Félpanziós ellátást kértünk ami bőséges és változatos volt és nem utolsó sorban nagyon finom. A gyerekeknek saját kis sarok van, ahol legalább 2 féle étel közül választhattak a vacsoránál, reggelinél pedig palacsinta sütő gép készítette a kis palacsintákat nekik. Nagy pozitívum, hogy az étteremben volt egy gyerek sarok ahol a gyerekek játszhattak amíg mi nyugodtan ettünk (és közben láttuk mit csinálnak a porontyok). Az étteremben minden ott dolgozó készséges, segítőkész és kedves.A medencék kíválóak, mindenki megtalálta a neki tetszőt a hőmérséklete tökéletes.A kedvenc részemet hagytam utoljára: a gyerekeknek kialakított játékterekkel nem tudtunk betelni. A hempergő ahol kicsik és nagyok is kényelmesen pihenhetnek a babzsákokon vagy játszhatnak kedvükre, mert itt minden van, órákat el lehet tölteni. Az építő kockáktól kezdve a matató falon keresztül a kis csúszdáig minden.A dzsungel játszószobán még én is tátottam a számat - nagy előnye ami a hátránya (vagy nem tudom) hogy szülők nem mehetnek be, de a gyerekek olyan ügyesen feltalálják magukat, hogy erre gyakorlatilag nincs is szükség - az építmény teljesen biztonságosan van kialakítva. A gyerekek imádták, alig lehetett ki könyörögni őket.Nagyon tetszett még a kicsiknek, hogy a hosszú folyosókat nem kellett gyalog megtenniük, hanem a közösségi tereknél lévő kis műanyag motorokkal közlekedhettek.Összességében jól éreztük magunkat a gyerekek különösen, elképzelhető hogy vissza térünk.
Kitty Tihaméri
17.09.2023
Velence Resort & Spa
A szobák nagyon szépek voltak, a kilátás is, azonban érződik, hogy nem mostanában épült szálloda főleg a medencék területén, ettől függetlenül szépen karban van tartva. Hiába van szauna, szeánsz egyik nap sem volt a kolléga hiánya miatt, pedig azt vártuk. Az étel választék szerintem lehetett volna nagyobb és egy kicsit finomabb, nem mondanám, hogy ettem kifejezetten finomat, de minden friss volt és folyamatosan utántölött. Az ital árak elég húzósak. Gyerekeknek rengeteg program/lehetőség volt, így kisgyermekkel szerintem kiváló hely, nagyon élvezték. A személyzet mindig segítőkész volt, ez nagy pozitívum.
Judit Tóth
Velence Resort & Spa
Egy 3 és egy 6 éves gyermekkel voltunk 6 éjszakát. A 2. épületben volt a szobánk, ami nem felújított. Ettől függetlenül tisztaság volt és kényelmesen elfértünk. A szálloda kisgyermekeseknek kiváló, rengeteg program van a gyerekeknek, ingyenes gyermekmegőrzés, mini disco, koncertek stb. A benti óriás csúszdák, és a lobbyban lévő kis motorok is szuperek. A wellness részleg is nagy, tiszta. Az ételek változatosak, nagy a választék. A személyzet külön kiemelendő, rendkívül kedves, rugalmas volt mindenki, az animátorok tündériek. Januárban foglaltunk, de a kislányom indulás előtt 3 nappal beteg lett. Plusz költség nélkül módosították a dátumot, amiért külön köszönet! Egy percet sem unatkoztunk, biztosan megyünk még. Összességében az eddigi legjobb gyerekbarát hely, ahol voltunk.
András Hajdrik
Velence Resort & Spa
Pozitívumok:A személyzet segítőkész,és mindig rendelkezésre áll bár pincérek felkészültségén látszik a covid hatása (tehát nincs nekik).A gyermekprogramok sokszínűek és változatosak.A medencés rész megfelelő, sok medence van a víz tiszta és karbantartott.A tisztaság és a takarító személyzet munkája elfogatható.Negatívumok:Ár érték arányban a szolgáltatás színvonala nem megfelelő.Az épületek folyosóin illetve a közösségi terekben nincs klíma (konkrétan a liftek előtt meg lehetett sülni).A gyermekek számára telepített számítógépes játékok egy része nem működött és nem is javították őket.A vacsoraidő rövid és az ételek utánpótlása is lassú reggelinél is (volt,hogy reggelinél fél órát kellet sorba állni a palacsintáért).Egy több fős társaság tagjaként elvárható lett volna,hogy ha egy estére foglalunk asztalt akkor azt biztosítani tudják és ne feltételekkel.A medencés részen a mennyezet azon túl, hogy piszkos és talán penészes is a medencék használata szerintem kicsit túl szabályozott, sem labdázni sem pedig ugrálni nem lehetett bennük (szerintem azért gyermekeknek ki lehetett volna alakítani egy ugrálós labdázós,dühöngős részt).A tópart koszos és elhanyagolt, a víz minősége botrányos a meder tiszta iszap.Az épületek és a szobák állapota lelakott (málló vakolat,festék hibák).Az árakról inkább nem beszélek mert azok pofátlansága jellemző az egész szálódaiparra.Őszeségében jól éreztük magunkat ,de ez nem a szállodának volt köszönhető.