Megyeri Csárda Budapest, Váci út 106, 1044

Mik Szlat
30.11.2023
Megyeri Csárda
Az ételek finoman vannak elkészítve, az adagok pedig bőségesek. Az étlapon közepes mennyiségű étel van, de azok finomak, a hal ételeket is finoman készítik. A személyzet szívélyes, a külön kéréseket is teljesítették.
David Herczig
26.11.2023
Megyeri Csárda
Nem ez a legjobb hely, kicsit olyan városszéli zsivány csárda! A Budai elit nem fog beléd kötni!Nekem tetszett, jót ettem, a felszolgáló autentikus!Voltam már itt és jönni is fogok!
István Molnár
09.10.2023
Megyeri Csárda
Másodmagammal tértem be, ebédelni szerettünk volna. Rendeltünk egy ponty és egy harcsa halászlevet.Kaptunk egy íztelen valamit, egy híg löttyöt, amiben úszott öt-hat valamilyen halkocka.A pontyhalászlében valószínűleg tényleg ponty volt, de ugyanolyan íztelen mint a lé.Megpróbáltuk legalább a halat megenni belőle, mentve a menthetőt, sajnos ezzel sem boldogultunk.Nem segített ezen a só és a bors sem, amit kaptunk mellé erőspaprika krémet, az is beszáradt maradék volt.Nyilvánvaló, hogy ezután lemondtunk arról, hogy folytassuk az ebédet, nem mertünk mást rendelni.
Imréné Józsa
07.10.2023
Megyeri Csárda
Hangulatos, szép, tiszta hely. Udvarias, figyelmes kiszolgálás. Az étel gusztusos és nagyon finom volt. Elégedett vagyok valószínű, hogy ellátogatunk újra. A felszolgáló kedves és figyelmes volt. Köszönjük, kellemes délutánt töltöttünk itt.
Alexandra Csics
06.10.2023
Megyeri Csárda
Vasárnap este jártunk ott, üres volt a csárda, amit sajnáltam mert nagyon szuper hely. Nagy vendégtér, ötletes és szép dekorációk, kedves kiszolgálás, finom ételek, hatalmas adagok. Megért minden forintot!!
jeN hIt
Megyeri Csárda
Официанты хамы, и невежды ,Над ухом играет оркестр, а потом выпрашивают деньги у каждого столика , еда на уровне столовой, как будто на быструю руку приготовила дома из того что было
Zsuzsanna Kálló-Helmeczi
Megyeri Csárda
We have been here celebrating a series of family events at once. Birthdays, namedays and an anniversary. All of our meals were delicious, good portions and had several choices in spite of the Torkos Csütörtök"! A whopping 50% off were offered on all the meals and drinks. Not to mention the historic environment surrounding us
Galina Stepanova
Megyeri Csárda
К сожалению пока работают только для групп туристов по заказа. Если будете с группой, не отказывайтесь. Мы там отлично отдохнули. Вкусно накормили, напоили, потанцевали. Музыканты проффесионалы, играли отлично с душой. Танцевальная программа была такой же. Выложились по всей программе.