Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP Dévaványa, 5510

Zsuzsanna Matusek
07.12.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Még nem láttam túzokot. Bár már zártak épp de a madarak kifutójához elsétálhattunk. Jó élmény volt. Az egész hely nagyon rendezett. Érződik a törődés.
Béla Nád
15.11.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Hatalmas élmény volt testközelből látni Európa legnagyobb testű őshonos madarát. Igaz a hatalmas melegben mindhárom példány árnyékba vonult. A kiállítás anyaga tartalmas, de az interaktivitáson lehetne fejleszteni. Családoknak ideális program. A dolgozok barátságosak és segítőkészek.
Benjámin Péter Tóth
09.11.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Az egyik kedvenc helyem az országban, igazi kikapcsolódás.Most a VI. Túzokfesztivál című rendezvényen vettünk részt, a látogatóközpont által biztosított szálláshelyen aludtunk... Napközben füsti fecskék csicsergése, reggel-este fülemüle koncert, tücsökciripeléssel...Hát, le a kalappal a rendezők és a Körös-Maros Nemzeti Park előtt, meg mindenki előtt, aki ezt lehetővé tette! Szuper volt, a bivaly pörkölt pedig mennyei! jövőre is szeretnénk jönni...
Relax Sandor
27.10.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Debrecenből látogattam el ide. Valóban kedves, segítőkész fogadtatás van. Megmutatták, hol, mit, merre láthatok ezen a tanösvényen. Minden tetszett, a nagyon rövid időm ellenére, merthogy ritka oda a tömegközlekedés Debrecentől. Kb. egy óra után haza kellett indulnom... Nem volt szerencsém a túzokokkal, mert nagyon távol voltak. Pedig pont emiatt utaztam órákig, hogy élőben láthassam. Talán majd legközelebb. De a táj szép volt a kilátóból.
Anita Gyányi
16.09.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Megérkezésünkkor ismét nagyon kedves fogadtatásban volt részünk. Nem először jártunk itt,és az is biztos,hogy nem is utoljára.Réhely Dévaványa és Ecsegfalva között talalható.A terület a legnagyobb europai madár a túzok ,legnépesebb magyarországi költő- és élőhelye.Tágas parkoló,nagyon rendezett porta fogadja az idelátogatókat. Két gyerkőccel vágtunk bele kis túránkba,közel 40 C fokban.,de hát nyár van no....A látvány,a sok kis meglepetés ami a séta alatt várt bennünket,mindenért kárpótolt.A túzokkakasok rejtőzködése a fűben ,a bivalyok vonulása,őzek,nyulak látványa nagyon érdekes ,főleg a városi embereknek. Mi kb. 2 km -t gyalogoltunk,közben két kilátót is megmásztunk. A központi részbe visszatérve állatokat simogattunk,és megnéztük az álkandó kiállítást is. A párakapu alatt pancsoltunk kicsit,igazán jó ötletnek tartottuk.Büfé is találtható ,nagyon tiszta mellékhelyiségek.Nagyobb csoportok esetén kifejezetten praktikus a fedett szabadtéri étkező . A belépőjegyárak nagyon barátiak...igazán megéri a pénzt,ellátogatni ide. Mi családi belépőt kértünk,ami 1500ft - ba került 2 felnőtt és 2 gyermeknek.De 500 ft személyenként is kifejezetten olcsó. Szóval ,ha tartalmas kikapcsolódást,különleges látnivalót szetetnétek kultúrált környezetben,kevés pénzből....mindenképpen látogassatok el! Mi ismét ellátogatunk hamarosan....ez biztos....Októberig látogatható az évben. Jó kikapcsolódást mindenkinek! Védettségi igazolvány szükséges a belépéshez!9
Goat Duckee
11.09.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Nagyon jól kialakított látogatóközpont, remek bemutató film, kedves, segítőkész, személyzet.Félvadon tartott túzokot is láthatsz, a 3-ból egy oda is jött a kerítéshez üdvözölni bennünket.Mivel én fotózom és szerettem volna többet látni, részt vettünk a Rangeres túrán, aholszakvezetéssel mentünk ki a természetvédelmi területre. Szerencsések voltunk, mert több védett madárfajt is láttunk, fotóztunk és a vezetőnktől rengeteg tudományos infót is szereztünk aki mellesleg nagyon jó fej volt. Köszi mindent, nagy élmény volt!
Attila Lokody
09.09.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
A kellemetlen szeles idő ellenére szívet melengető, megkapó tájkép fogadott. Rendezett, tiszta környezet, kedves munkatársak, érdekes, gyerekek figyelmét is felkeltő múzeum........, és ami a terület bejárása során látványban ránk várt, az felejthetetlen élmény.Természeti értékeink megóvásának és közkincsé tételének példamutató helye ez a Látogatóközpont.
Márk Dr. Tihanyi
09.09.2023
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Nagyon szép hely. A túra ösvény körülbelül két kilométer hosszú. Rögtön az útvonal elején van három túzok, akik hozzászoktak az emberekhez. Nagyjából a túra felén van egy kilátó.
Béla Varga
Sterbetz István Túzokvédelmi Látogatóközpont KMNP
Szépen átgondolt kiállítást rendeztek be, különösen a preparátumok voltak érdekesek számunkra. Gyermekeket is lekötötte, különösen az élő állatok megtekintése, mivel saját környezetükben még nem láttak házi állatokat, városi gyermekek lévén.