Sóstói Lovaskemping és Turistaház Nyíregyháza-Sóstó Múzeumfalu bejáratától északra, 4431

Sóstói Lovasklub |

Betty Tódor
07.12.2023
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Mi lefoglaltuk a szállást 2 éjszakára, azonban amikor megérkeztünk, egy lélek sem fogadott. A hely állapota nem valami jó, de ha nincs más választás, megfelel. Nem tudjuk milyen a szobák állapota, hisz senki sem mutatta meg.
Tibor Szűcs
03.12.2023
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Békés nyugodt környezetben lehet pihenniKözel van az èlmèny fürdő,a tó fürdő,az álatkert
Dr. Potsay Csaba
27.11.2023
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Segitőkészek. Igyekszenek, hogy jól érezze a vendég magát. A körülményeken is jó szándékkal próbálnak javitani.
Gyula Javorka
24.11.2023
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Egyszerű, de mégis minden megvan ami kell. Ha valaki ki akar szakadni egy kicsit a munka nyomása, és a város zajától, ideális választás.Szórakozási lehetőségek a közelben, a természet és a környék szépsége egyedülálló.
Emese Szabóné Lőrincz
03.11.2023
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Mi pontosan azt kaptuk , amire számítottunk . Akik luxusra vágynak ne foglaljanak itt szállást. De aki emlékszik még a régi kempingek hangulatára , ahol közös a zuhany, (és nem is biztos , hogy marad meleg víz :) ) , aki emlékszik még , hogy TV nélkül is el lehet tölteni egy estét , mondjuk beszélgetéssel , ismerkedéssel , sörözgetéssel ,miközben tücskök ciripelnek és ezt szívesen újra átélnék , ha másért nem , a kaland kedvéért, azoknak szuper jó kis szállás. :)Ami még nagyon jó , hogy minden közel van . Röpke 10 perc és már a strandon voltunk , 15 percnyi sétára van az állatkert. Útközben van egy kicsike bolt is, ahol minden kapható .Lehet önellátóba csinálni , de mi kértünk reggelit és vacsorát. Persze nem volt svédasztalos terülj-terülj asztalkám, de a tulaj megkérdezte mit szeretnénk reggelizni és vacsorázni . Nekünk teljesen megfelelt, sőt, még sok is volt ! :)Mi jól éreztük magunkat :)
Ágnes Fazekas
29.10.2023
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Sajnos a négy és nyolcágyas szobák koszosak, kényelmetlenek voltak, az egész hely igencsak felújításra szorul (rosszul, vagy egyáltalán nem záródó ablakok, kevés fény, ezer éves lópokróc, silány matracok, stb.)Szerencse, hogy a gyerekek vittek magukkal hálózsákokat.Kirándulás előtt mindenképpen javasolt a szállást személyesen megtekinteni.A környék gyönyörű, a lokáció kiváló.
Kornélia Mihály
22.10.2023
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Majdnem minden nap volt melegvíz. Egyszer kénytelen voltam a konyhából vizet hozni hajmosáshoz. Szerencsére találtam lavrot és hokedlit! A leírásból nem egyértelmű, de lehet főzni, van hűtő, ha nincs melegvíz, akkor mosogatáshoz lehet melegíteni gázon. Nem akadtam fel, 30 évig tanyán laktam, pont így csináltuk. A szobák tiszták, nem volt túl meleg, pedig 30 fok volt napok óta. Szúnyog este 8-ig nem jött elő. Ami gondot okozott, hogy a Google térkép elvisz az utolsó tábláig, ami a múzemfalu előtt van. Onnan csak egy eladó telek tábla látható( nem azonnal, csak ha kóvályog meg az ember egy kicsit) és a panzió bejárata, de aki nem biztos benne, nem hiszi el, hogy ott lenne bármi. Az épületek nem látszanak. Pár biztató nyilat kitehettek volna még. 3 éjszakát töltöttünk ott, első nap a hosszú út után csak sétáltunk a környéken. Második nap strandoltunk, harmadik nap állatkert. Negyedik nap lehetett volna a Múzeumfalu, de azt most kihagytuk. Viszont ha működött volna a kalandpark, oda mentünk volna. Sajnos zárva van. Ha ezt tudjuk, elég lett volna 3 nap.
Anna Kardos
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Sajnos lovagolni nem tudtunk, de két kellemes éjszakát töltöttünk családostól a kempingben. Luxust kedvelőknek nem ajánlom, de a faházak sora, a közös konyha és ebédlő, a barátságos, egyszerű emberek tették emlékezetessé az itt tartózkodásunkat. Elérhető közelségben van az állatkert, a kalandpark, a strand, a csónakázási lehetőség. Ezeknek igen borsos az ára, ezért jó, hogy a szállásért nem kellett sokat fizetni.
Donkó Anetta - Netti
Sóstói Lovaskemping és Turistaház
Nagyon jól éreztük magunkat-csak a melegvízzel akadt néminemű probléma, de nagyon kedvesen és segítőkészen álltak hozzá...ajánlani tudom mindenkinek...szép környezet és közel van minden: strandfürdő- aquapark- állatpark...