Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió Fülöpszállás, Székekpuszta 23/A, 6085

Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió

Kígyósi Csárda és Panzió - Kígyósi Csárda ***Panzió: világbajnok ízek +8 szoba az 52-es úton | Kígyósi Csárda ***Panzió - világbajnok mesterszakácsunk egész évben várja 150-230 fős éttermünkben|Családi és céges rendezvények|26 fő elszállásolása 8 szobában

Fülöpszállás, Székekpuszta 23/A, 6085

• Csak készpénz
  • Családbarát
  • Villásreggeli
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • LMBTQ+-barát
  • Halal étel
  • Kandalló
  • Bioételek
  • Csekkek

Làszló Sànta
30.11.2023
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
Az ételek nagyon finomak, esztétikusan és szépen vannak tálalva. A felszolgálók kevesek, sok asztal várja a vendégeket. A parkoló hatalmas és nagyon szép az épület. Nagyon meg voltunk elégedve mindennel, ami a legfontosabb, az árral is. :)
Tibor Patócs
19.11.2023
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
Átuatzóban megálltunk egy pár falatra. Világos, tiszta, zárt teraszon, udvarias kiszolgálásban volt részünk. A nagy hőségben kellemesen hűs volt a terem. A rendelt brassói aránylag hamar megérkezett, kétemberes" adag. Kellemes órát töltöttünk itt."
Bence Kiss
19.11.2023
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
Négyen érkeztünk ebédelni előre foglalás után. Vendéglátással foglalkoztam, szóval nem szoktam kritizálni feleslegesen, de itt vannak problémák. Annak ellenére, hogy jeleztük foglalás alkalmával, kint szeretnénk ülni, bent kaptunk asztalt, de ez volt a legkisebb gond. Az étel rendben volt, átlagosnál igényesebb koncepció, csárdákra jellemző, de ésszerű mennyiségű kínálattal, viszont ízben nem kiemelkedő. A halászlé rendben volt, nekem ízlett.A kiszolgálás színvonala gyenge, hosszú várkozási idő, közben semmiről nem tájékoztatnak. A fizetésre 15 percet vártunk, kétszer kellett szólni. 3 levesre, két főételre és egy palacsintára 2 óra ment el összesen (úgy, hogy nem üldögéltünk a tányér felett), amivel egy komfortos helyen nincs is gond, de itt volt baj ezzel is.A helyiség kényelmetlenül meleg és levegőtlen volt, az asztalok túl közel voltak egymáshoz két háttal taláható széken nem lehetett kényelmesen ülni, ha mind a két asztalnál étkeztek.A megmaradt fogást kértük csomagolják el, erről is úgy kellett fizetés után érdeklődni, újabb várakozás után meguntuk, hogy vissza se szólnak, majd a bejárat felé tartva közölték, hogy kidobták az ételt, de ha gondoljuk csinálnak két darab húst, amivel nem éltünk, nem szándékoztunk egy újabb órát várakozni.Összességében rossz tapasztalat volt, sokkal jobb helyeket lehet találni a környéken.
Csüllög Istvàn
01.11.2023
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
A párom és én egy ebédre tértünk be a csárdába. A hely iszonyatosan koszos volt mindenhol por. Látszódott régóta nem volt már takarítva. Volt egy gyermek etető szék össze szigetelőszalagozva. Olyan koszos volt, hogy egy állatot sem etettem volna ott nemhogy egy gyereket. A párom Brassóit rendelt. Sajnos egyáltalán nem hasonlított rá. Nem volt benne fokhagyma. A hús úgy nézett ki mint amit pörköltből kimostak és lesütöttek. Amit én rendeltem az szerencsére rendben volt. A felszolgálók kedvtelenek még hivatali mosolyt sem voltak hajlandóak magukra erőltetni. Soha többet. Kerülje el aki csak teheti.
Erika Molnár
22.10.2023
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
Bár 5 *-ot adok, mert vendéglátósok vagyunk, és fontos a véleményezés de...Amikor beléptünk az ajtón senki nem köszönt pedig volt 2 Pincér is. Leültünk egy asztalhoz majd kb 10 perces várakozás után észrevettek minket.A szomszéd asztalnál fizettek, de az a Pincérnő sem köszönt oda. Majd érkezett egy szemüveges fiatal Picérhölgy aki elfeledtette az előző kellemetlenséget." Majd az italt egy másik Hölgy hozta aki szintén kedves volt.Az ételek finomak voltak
A S
15.10.2023
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
Szimpatikus helynek tűnik, ha arra járok felkeresem! Ám nincs olyan hogy romapecsenye, cigánypecsenye viszont létezik és közismert! Nem kéne elb@szni ezt az egészet! Hülye volt az is aki elkezdte leromázni a cigányokat! Az igazi cigány büszke arra hogy cigány és büszke lenne arra is ha cigánypecsenyét ehetne a nevetséges" romapecsenye helyett! Ugyan az de mégis más
Ádám Bus
27.09.2023
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
Nagyon finomak voltak az ételek. A kiszolgálás is kedves volt. Az adagban kellemeset csalódtam, mert azt hittem, hogy kisebb lesz, de, nem az volt hanem szép nagy amivel bőven jól lehet lakni. Ha erre járok bármikor visszatérnék ide.
Attila Toth
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
A magas értékelési pontszám miatt gondoltuk, hogy kipróbáljuk ezt az éttermet, amit Varga Károly séf nevével jegyeznek. Szerda késő délután volt nem voltak sokan. Az étterem rész csárda hangulatú, tiszta. Ital rendelésünk gyorsan meg volt, itt szeretném kiemelni, hogy az Edelweiss sörhöz rizs szemeket is kaptam, ami nagyon pozitív volt. Ketten voltunk. Az étlapnak volt pár kiegészítő ajánlata, én abból a szeak-et választottam. Rendkívül lassan készült el a rendelésünk. Kezdetben biztattuk magunkat, hogy nem baj, ha várni kell, mert így biztosan friss lesz az étel, de már kínos volt a várakozási idő. A személyzet jókedélyű volt, kihallatszott a vihogás. A steak tálalása elsőre ötletesnek tűnt, de rá kellett jönnöm, hogy elvi probléma van. A húst, amit médiumra kértem egy forró vaslapon, “sistergős” formában tálalták. Eleve medium helyett welldone volt, de a vaslap miatt miatt folyamatosan tovább sült, a végére már túlsült kéreg keletkezett a hús alján. Így lett a steak helyett (túl)sült hús a vacsorám. Biztos vagyok benne, hogy a séf nem volt ott, mert ekkora bakit nem követ el. A köretek jó ízűek voltak, a megyes-mákos palacsinta is finom volt. Az elején rendeltem elvitelre egy kétfős tálat is, amit becsomagolva meg is kaptunk. Itthon ért a meglepetés, hogy a szószokat egyszerű eldobható műanyag pohárba tették és csak alufóliát raktak a poharak tetejére. Erről előre nem szóltak és a kiváló minőségű 52-es úton ezek mind kiborultak.Összegezve csalódtunk az étteremben.
Margit Válik
Kígyósi Csárda - Étterem és Panzió
Ha arra járunk, akkor mindig ott eszünk. Nagyon finom ételek, ízléses tálalás, s a pincérek is nagyon kedvesek. Csak ajánlani tudom