Noszvaj barlanglakások Noszvaj, Honvéd u. 37, 3325

Marcell Szabó
21.11.2023
Noszvaj barlanglakások
Amikor először odaértünk párommal teljesen azt hittük, hogy már nem üzemel, annyira nem volt az ellenkezőjére utaló jel. Majd elkezdtek érkezni emberek és ezen felbátorodva már mi is bementünk és megértettük hogyan is működik az egész. Bent kell fizetni egy kedves hölgynek, aki nekünk még úgy se szólt semmit, hogy gyakorlatilag csak utólag fizettük ki, mert előtte nem vettük észre. Az összeg nagyon jelképes, fejenként 800 Ft volt.A látvány egyszer megérte, de egy kicsit többre számítottunk, viszont a zeneszoba" nagyon magával ragadott minket
Györgyné Takács
21.11.2023
Noszvaj barlanglakások
Elképesztő az emberi találékonyság,élni lakni akar . Kialakítja a maga életterét minden körülmények között
zsolt káráni
18.11.2023
Noszvaj barlanglakások
Nagyon érdekes látni , milyen körülmények között is éltek emberek. Örülök , hogy alkotótáborként hasznosítják a helyet. Ugyanakkor sajnálom az ezzel járó átalakitásokat. A jegyarus hölgy stilusán sokat kellene finomítani... Teljesen asszimilálodott a környezethez. Ezért csak a 4 csillag...
Anita Ágnes Szkibóné Oroszi
03.11.2023
Noszvaj barlanglakások
Noszvaj egyik látványossága. A belépő megfizethető. Nagyon érdekes volt látni ezeket a barlanglakásokat. Kb. 30-60 perces program.
László Rozalek
22.10.2023
Noszvaj barlanglakások
Nekem nem volt nagy élmény. Főként, mert azt gondoltam, hogy kizárólag a XVI. századból (vagy későbbről) találunk lakásokat, berendezési tárgyakat. Lehet, hogy van olyan része, de sajnos ez inkább már a modern" művésztelep
Csaba Kis
23.09.2023
Noszvaj barlanglakások
Nos sajnos én is csak a film miatt jártam ott, A parkolás után követtem a jelzést, 1 km után visszafordultam, de nem csak én jartam így, a lényeg hogy a parkolótóo fel kell menni az ösvényen, ha befizetted a belépőt ne kérdezz semmit, hidd el felesleges.
Virág Attila
09.09.2023
Noszvaj barlanglakások
Aki ide ellátogat annak nagyon egyedi élményben lehet része, hiszen nem sok helyen vannak ennyire szépen fennmaradt barlanglakások. Viszont arra érdemes számítani, hogy a parkolótól egy jó 300 méteres, igencsak kiépítetlen hegyi ösvény vezet fel a barlanglakásokig.
Beáta Lovásznè
Noszvaj barlanglakások
A noszvaji barlanglakásokat a falu délkeleti részén található hegyoldal fehér szikláiba vájták. Nagyon különleges élmény végigjárni. A temető felőli parkolóból indultunk. A bejáratnál a belépőt ami 700.ft meg lehet vásárolni a nem túl kedves helyi lakosú hölgytől. Csak készpénzt fogad el. A program max fél óra, kevés a megmaradt lakás. Hiányoltunk egy árnyékban elhelyezett padot ahol meg lehetne pihenni. A környezet nem volt túl rendezett. Egyszer mindenképp látni kell.
Lóránt Fehér
Noszvaj barlanglakások
Egyszer érdemes megnézni, különleges látvány. A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni, a környezet nem túl rendezett. Kb. 30 perces program.
Ádám Csókás
Noszvaj barlanglakások
A hely maga érdekes és elég egyedi, nem sok ilyen hely van. Belecsöppen egy más létbe az ember. Egyszer érdemes megnézni.A felvezető út kritikán alluli, parkoló nincs, úgyhogy ha kiváncsi rá az ember ne csak a házaknál de a feljutásnál is számoljon a nomád" körülményekkel."