Fekete Macska Étterem Sárospatak, Szent Erzsébet u. 18, 3950

• hétfőZárva

Fekete Macska Étterem Sárospatak, Szent Erzsébet u. 18, 3950

Kezdőlap | 3 vendégszobát is kínálunk, bővebb információt a borostyan20vendeghaz.hu weblapon kapsz

Sárospatak, Szent Erzsébet u. 18, 3950

• hétfőZárva

• Helyszíni bár
  • Nagyszerű koktélok

Laura Kocsis
10.11.2023
Fekete Macska Étterem
Rengeteg mindenből kifogytak, pár felszolgáló viselkedése minősíthetetlen volt, a macskák ápolatlanok, az asztalok koszosak. Senkinek nem ajánlom!
Martin Anga
06.11.2023
Fekete Macska Étterem
Sajnos én sem olvastam értékeléseket mielőtt bementünk ebédelni. A felszolgáló srácok megnyilvánulása és ruházata inkább egy autószerelő műhelybe illene, a tulaj az állítólagos 50 év szakmai tapasztalatával biztosan sírásra bírná Gordon Ramsay-t. Az étel nem volt rossz, bár szerintem kegyetlen magasra lőtték be az árakat a minőséghez képest. Egyetlen pozitívum a fiatal felszolgáló lány hozzáállása és kedvessége.. ( ha olvasod, menekülj erről a helyről!)
Napsugár Szuna
21.10.2023
Fekete Macska Étterem
Az ételek nem voltak rosszak, viszont az ár-érték arányban szörnyű. A felszolgálás lassú, nem is figyeltek ránk, minden “pincér” szakadt hétköznapi cuccban. Elég negatív élmény volt. Kihagynám.
Szilvia Tóth-Sári
14.10.2023
Fekete Macska Étterem
Sajnos nem olvastunk értékelést mielőtt bementünk volna. A gyümölcsleves gyenge közepes volt, a grillezett camambert és a párolt rizs értékelhetetlen. A cicák elég ápolatlannak tűntek. Összességében nagyon nem volt jó élmény.
Ferenc Bacsa
07.10.2023
Fekete Macska Étterem
Koszos, macskaszőrös helysèg. Mezes-mustáros csirkében csak mézzel nyakon öntött csirkedarabok, a mustárt sosem látta. Az étlap kritikán aluli, gyűrött, koszos A4-es lapok. A tejszínes csirkében csak tejszín nem volt. A kiszolgálást inkáb hagyjuk.
Tollas Timea
29.09.2023
Fekete Macska Étterem
A várhoz legközelebb eső étterem, emiatt is lehet valamilyen mennyiségű forgalma. Sajnos negatív élménnyel távoztunk. A pincérek csak a telefonjukba bújva ültek, vagy éppen dohányoztak, ezáltal is lassítva a kiszolgálást. Az ételek minősége és íze egy teljesen normál/gyenge kategóriába sorolható. A megnövekedett külföldi nyaralók nem járnak sikerrel itt, mivel nem beszél senki angolul a tulajon kívűl. Senki ne essen abba a hibába mint mi hogy a hasunkra hallgattunk. Valószínűleg kicsivel több utazással jobb és ár-érték arányban is jobb éttermet lehet találni. A dolgozói problémát, amit a tulaj szeretne megoldani, az emberek füle hallatára végzi, ami nem oda illene.
László Koczkás
20.09.2023
Fekete Macska Étterem
A kiszolgálás után már más nem is érdekelt, a rend és a tisztaság kívánni valót hagy maga után! Miután ez szóvá lett téve, még bunkók is voltak. Senkinek nem ajánlom!
Réka Sütő-Nagy
Fekete Macska Étterem
Nem eltervezetten mentünk be, a várból kijőve ez volt az első hely, ahol enni lehetett.Lehet, hogy a név alapján számítani kellett volna rá, de fel sem merült bennünk, hogy tele lesz mindenhová felugráló, feltelepedő macskákkal.Az étel semmi extra, a gyrosban a sült krumpli mennyisége erősen túlsúlyban volt, hús és saláta csak mutatóban volt.A limonádé túl édes, a sör pedig csak 0,33 l.
Gabriella Faragó
Fekete Macska Étterem
Sajnos nem olvastunk véleményt mielőtt leűltünk ide ebédelni. Pedig kellett volna!!A macskák folyamatosan ott voltak az asztal körül, amíg ettünk. Ezzel nem is lett volna gond, mert szeretjük őket. Ezért is választottuk a helyet. De soványak, ápolatlanok. Az étel kritikán aluli! Mustáros csirkemell csíkok galuskával: a csirkemellre rányomták a mustárt, ezen kívül semmilyen más ízesítése nem volt. A galuska nem volt friss, csak melegített, össze volt állva. Keleti fűszeres, camembert sajtos körtés csirkemell ehető volt, de nem ájultunk el tőle. Amíg ott voltunk majdnem minden asztalnál űltek már. A tulajdonos közölte a fülünk hallatára, hogy zárja be a felszolgáló lány a kaput kulcsra, hogy ne jöjjenek be többen. Mivel nem győzik a kiszolgálást. Nekünk kellett a pulthoz odamenni fizetni bemondás alapján.Mielőtt bemész jól gondold meg, hogy itt akarsz e enni!
Edina Cseh
Fekete Macska Étterem
Borzalom ez a hely!Ár- érték arányban kritikán aluli.Életem legrosszabb grillezett csirkemellet rakták élem ma, ezt felül múlta az az uborka saláta ami a piros paprikán kívül más ízesítővel nem találkozott!A gyümölcs levesük pépesre főzött gyümölcsöket igen, de cukrot nem tartalmazott.A rántott sajt fagyasztott na de mi más lenne.Körülöttünk várakozó, nagyon sovány, folyton vakarózó, valószínűleg bolhás macskák tekeregttek az egész étkezés alatt.Félreértés ne essék mi nagyon szeretjük a macskákat, ezért választottuk a hekyet!De nem értjük, hogyan lehetséges egy étterem udvarán sovány, macskákat látni. :(A sült krumpli bár fagyasztott, de ehető volt.