Várcsárda Sümeg, Kisfaludy kert, 8330

$$

Várcsárda Sümeg, Kisfaludy kert, 8330

Várcsárda | Térjen be a Hotel Kapitány Wellness**** szomszédságában található Várcsárdába, ahol nyáron diófák árnyékában, télen pedig a cserépkályha melege mellett helyi ételekből lakomázhat, jófajta magyar borok kíséretében.

Sümeg, Kisfaludy kert, 8330

Ákos Csorba
05.12.2023
Várcsárda
A kiszolgálás udvarias, gyors. Az ételek jó ár-érték arányban vannak, ill. finomak és nagy választék van! Az étterem a vár alatt van egyből, a kerthelyiség is szép, árnyékos a diófáktól. A cimbalmos élőzene is emeli a hangulatot.
Flórián Horváth
28.11.2023
Várcsárda
Szuper kiszolgálás, jó parkolás! Igen hangulatos hely kiváló konyhával, jó árakkal és még jobb borokkal.A kötelező szerviz díjjal nem értek egyet, pláne ennyivel! (több, mint 16%)
Ferenc Tündik
15.10.2023
Várcsárda
Finom ételek, hangulatos hely, kedves és gyors kiszolgálás. Holnap is visszatérünk.
Eszter Sági
11.10.2023
Várcsárda
A várból visszajövet tértünk be a csárdába. A pincérek nagyon kedvesek, korhű ruhába öltözve, ami visszarepített az időben. Az ételek nagy adagok és nagyon finomak. Szívből ajánljuk mindenkinek.
Szilárd Zelles
18.09.2023
Várcsárda
Ez igazán nagyszerű ebéd volt bevallom kicsit meg is lepődtünk mert viszonylag sokan voltak de a kiszolgálás kifogástalan volt.Nagyon finom volt a halászlé és a libacomb is isteni volt. Visszajövünk máskor is!
Róbert Dobos
12.09.2023
Várcsárda
Nyári csúcsforgalomban szinte teljesen tele volt a terasz, ennek ellenére hihetetlen gyorsasággal kaptuk meg a megrendelt ételeket.A fogások kifogástalanok voltak. A gyümölcs öntetes túrós rétest nem szabad kihagyni.Illetve az élőzene is egy olyan elem ami miatt megéri ide betérni.
Róbert Pásztor
11.09.2023
Várcsárda
Ez valami zseniális hely!! Épphogy leadtuk a rendelést, kettőt pislogtam és előttünk volt az étel. Nem hittem el, ráadásul nagyon ízletes volt. Kiszolgálás profi és nagyon gyors, kedvesek. Ha erre jársz mindenképp érdemes kipróbálni!
Ernő Csonka
Várcsárda
Gyors kiszolgálás, a rengeteg ember ellenére is. Izvilág semmi különös, számomra kissé ízetlen..
tibor varga
Várcsárda
Igazi csárda hangulat, giccsparádétól mentes, izlésessen berendezett étterem. Kedves, előzékeny személyzet.A leveseket mázas cseréptányérban, és bográcsban kaptuk. Bőséges, és nagyon finomak voltak.A főételek nagy adagok, finomak.Desszertet már nem is tudtunk kérni.Nem olcsó, de jobb ha hozzászokunk, hogy a minőségi szolgáltatásnak áravan.Jó szívvel ajánlom.Ide még visszatérünk egy jó ebédre.
Zsuzsa Gálné
Várcsárda
Egy könnyű ebédet szerettünk volna, na de egy csárdában ez annyira nem jellemző, ami nem is baj. Így a halászlét választottuk, amiben nem is csalódtunk (bár nekem egy picit sósabb volt, mint kellett volna). Viszont meglepetés volt a házi pogácsa a bogrács mellett, ami érdekes módon nagyon jól illett a halászléhez.