Avalon Resort & Spa Miskolc, Iglói u. 15, 3519

• szerda7:00–10:00, 12:00–22:00
  • csütörtök7:00–10:00, 12:00–22:00

Avalon Resort & Spa Miskolc, Iglói u. 15, 3519

Avalon Resort & SPA - Családbarát Luxus Hotel - Szálloda - Wellness és Konferencia Központ | Az Avalon Resort & SPA család- és bababarát, luxus wellness szálloda és professzionális konferencia helyszín, 15 HONKA exkluzív rönkházzal várja a romantikus pihenésre, aktív kikapcsolódásra és felejthetetlen élményre vágyókat, Miskolc mellett, Miskolctapolcán.

+3646200200

Krisztina Gyimesi
25.10.2023
Avalon Resort & Spa
Fantasztikus minőségű minden. Gyönyörű a hely, a kiszolgálás a legmagasabb színvonalú. Kedves, udvarias és közvetlen a személyzet. Abszolút gyerekbarát, a Maya park oázis a kicsiknek. A nagyoknak pedig ott a gokart pálya. Gyors autók, de hangtalanok, így nem zavaróak.A reggeli elképesztően változatos es bőséges. Az étterem hangulatos, minden isteni volt. Az ételallergiámra is maximálisan felkészültek.Csak ajánlani tudom!
Gergely Tóth
13.10.2023
Avalon Resort & Spa
Már harmadszor voltunk itt, de most először pici gyerekkel, mindennel meg voltunk elégedve, nagyon sok helyen jártunk már, de ez még mindig a top, a szobák, a kilátás, a csend, a nyugalom, a tisztaság, a wellness (kinti, benti), a kiszolgáló személyzet mind mind tökéletes! Egy pici negatívum: egy kicsit romlott a reggeli színvonala, de még mindig itt a legjobb az országban! Decemberben megyünk újra az Avalonba, kiváncsian várjuk a karácsonyi fényeket!
Eva Nagy
05.10.2023
Avalon Resort & Spa
Mi a játszóház és gokartozás miatt mentünk el egy pár órára az Avalon parkba. Összességében rendben volt, de:- fizettünk 11 ezer forintot a játszóházas belépőkért, majd belül volt pár játék, ami csak zsetonnal működik, amit külön kell megvenni- gondoltuk iszunk egy kávét, míg a gyerekek szórakoznak. Kérdeztük hol lehet, a második dolgozó tudott segíteni - csak a két étteremben. Régebben volt a játszóházin belül automata. Odamentünk a Club étterembe - kedvesen jöttek, majd amikor említettük, hogy csak kávézni szeretnénk, kicsit" megcsappant a lelkesedés. Mind a kávékra
Fruzsa
28.09.2023
Avalon Resort & Spa
Családdal szálltunk meg 3 éjszakát az Avalon Resort & Spa-ban.Röviden összefoglalva a lényeget: rémálom volt, és máskor biztos kihagyom ezt a helyet.Hosszabban:Az egy dolog, hogy az étteremben hihetetlenül sokat kell várni még az italokra is, de ételallergiásként simán halálos lehet a hely.Sajnos az olasz étteremben egyáltalán nincsenek jelölve (!) az allergének, a bbq étteremben hibásan (!) szerepelnek az étlapon, a személyzet egy részének fogalma sincs (!), hogy miben milyen allergén van.Ahányszor elmondtam, hogy mit kerülök étkezésemben, annyiszor volt benne az adott allergén, és csak az én éberségemnek köszönhető, hogy nem lett bajom.Sajnos ez a hely biztosan nem felel meg a fogyasztók élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásáról szóló rendeletének, és ez láthatóan senkit sem érdekel. Valószínűleg a vezetőséget is teljesen hidegen hagyják az aktuális rendeletek, és nem törekszenek a maradéktalan betartatásukra. Csak a Google véleményekre válaszolják azt, hogy kivizsgálják, de a tapasztalataim azt bizonyítják, hogy semmi pozitív változás nem történik.Természetesen voltak nagyon kedves, készséges dolgozók is, akiket láthatóan komolyan érdekelt a vendégeik sorsa, de voltak ezt nagyon cinikusan, szinte sértődötten kezelő felszolgálók is. Egy idő után már én éreztem magamat kellemetlenül, hogy az allergénekről érdeklődöm, amiről nagyjából mindenki mást mondott. Ezt megdöbbentőnek találom, egyáltalán nem vendéglátóhelyhez méltó, hiszen adott esetben a vendég élete múlhat rajta.Az Avalon gyönyörű helyen van, a szobák is szépek.A fűtött medencék inkább a hűvösebb felé hajlanak, a jakuzzi sem a mindenhol megszokott meleg, kicsit olyan, mintha a szálloda spórolni szeretne.A szállodai személyzet maradéktalanul kedves és segítőkész kollégákból áll, csakis miattuk és a helyszín miatt nem egy csillagra értékeltem a helyet.A fent leírtak miatt biztosan nem ajánlom az Avalon Parkot senkinek sem.
Kitti Meilinger
Avalon Resort & Spa
Nagyon vártuk a rönkhàz élményt.Gyönyörű szép, igényes házak.Viszont nulla hangszigeteléssel. Az első két éjszakát végig szenvedtük, semmit nem aludtunk.Azt tudom tanácsolni annak aki pihenni is szeretne, a komplett házat vegye ki.A junior lakosztályban viszont már tudtunk pihenni.Az olasz étteremben első nap elfelejtették az innivalónkat kihozni, második napon a férjem ebédjét. Próbáltunk érdeklődni a felszolgálónál, hogy merre jár az ebéd, de az asztalunkhoz sem jött, csak messziről odavágta bunkón, hogy mindjárt. Este pedig 1 órát vártunk a kicsi mini pizzájára. Persze a végén már kiborult a kisfiam, így nem tudta elfogyasztani a pizzát az étteremben. A pizzás dobozért 350 Ft-t azért még felszámoltak.Ezt leszámítva minden tökéletes volt, nagyon jól éreztük magunkat. Családoknak csak ajánlani tudom.
Szilvia Szabó
Avalon Resort & Spa
A legjobb hely Magyarországon. Minden a vendégek kényelméért, fantasztikus környezetben, tökéletes szemelytettel. Minden korosztály talál magának elfoglaltságot. Csak dicsérni tudom, nem véletlen hogy ötödik éve visszatérő vendégei vagyunk.
Bodó Csaba
Avalon Resort & Spa
Az ételválaszték nekem kicsit szerény, egyébként tökéletes a hely. A vacsorára sajnos van, hogy egy órát kell várni, előre foglalt asztalnál is. A reggeli osztályon felüli. A hátsó erdei lakosztályok fantasztikusak. Minden szaunafelöntés nagyszerű élmény. Kedves, barátságos a személyzet. Nagyszerű illatok vannak a közösségi terekben. Igazi luxus minden szinten. Igényesen kidolgozott minden apróság. Fantasztikus italválaszték. Csodálatos borlap. Rövidekből is pazar kínálat. A gokart nagyszerű élmény, ha nem korlátozzák le. Minden modern. Minden ki van találva. Nagyon hangulatosak a rönkházak.
Zsolt Vajda
Avalon Resort & Spa
Az Avalon Hotel és Spa egy fantasztikus élményt nyújtott nekünk, amikor a családommal, feleségemmel és 7 hónapos kislányunkkal három éjszakát töltöttünk el ott. A hotel egyszerűen gyönyörű, és tökéletesen karban van tartva. A tisztaság makulátlan volt mindenhol, ami nagyon fontos volt számunkra.A személyzet rendkívül kedves és segítőkész volt. Nagyon odafigyeltek ránk, és nagyon hálásak vagyunk nekik azért, hogy amikor megérkeztünk, a szobában már várt minket egy gyerekágy és gyerekfürdőkád. Ez a plusz odafigyelés nagyon szépen jelzi a szálloda vendégszeretetét és gondoskodását.A kaja egyszerűen fantasztikus volt mindkét étteremben, és a reggeli is széles választékot kínált. Nagyon élveztük az ízletes ételeket, és minden étkezés remek élmény volt számunkra.Összességében rendkívül elégedettek voltunk minden szempontból, és biztos vagyok benne, hogy a jövőben is visszatérünk ide. Az Avalon Hotel és Spa valóban kiváló hely a családi pihenéshez, ahol a kényelem, a vendégszeretet és a minőség minden tekintetben garantált.