Mvm Budapest, Fiumei út 8, 1081

Mvm



114 Értékelések
  • péntek8:00–14:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–14:00
  • kedd8:00–14:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–14:00


Mvm Budapest, Fiumei út 8, 1081


Az üzletről

|

Kapcsolatok

Weboldal
Hívjon minket
+3614749911
Budapest, Fiumei út 8, 1081

Nyitvatartási idő

  • péntek8:00–14:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–14:00
  • kedd8:00–14:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–14:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Olajcsek Ferenc
02.12.2023
Mvm
Droidok dolgoznak itt. Bunkòk. Nem érdeklik a problémád. Az ügyintézőnk krehácsolt, betegen dolgozott, és mogorva volt. Nem társkeresés ügyébe voltam ott hanem tùlfizetés miatt, de a pénzemet se kaptam vissza, hülye indok miatt. Nem sok jòra számìthat aki ez ügybe tér be ide. A bejáratnál az informáciòs pultnál mogorva hölgy ül.
Szerama
27.11.2023
Mvm
Ez az egy csillag nem a személyes ügyfélszolgálatnak, hanem az egész vállalt működésének szól. Rendkívül nagy a káosz, de arra vigyáznak, hogy a felhasználó fizessen - jogtalanul - jó sokat, az ő hibáik miatt.Gratulálok a menedzsmentnek.
Árnyéktech
15.11.2023
Mvm
Szolgáltatás korrekt. A gáz számla összegét hagyjuk. Pontos info nincs az ügyintéző se tudja a választ!
Hopp Zsuzsa - szuzy
14.11.2023
Mvm
Előre foglaltam időpontot és igy azonnal hivtak is a levélben megadott szám szerint. Az ügyintéző hölgy ,aki segitett nemcsak udvarias volt,de barátságos is. Készségesen segitett és 19 perc alatt végeztünk is. A hely gyönyörű , tiszta,modern , váróteremmel, gyereksarokkal kialakitott tágas hivatal.
Levente Kontra
25.10.2023
Mvm
Kerek 70 nappal ezelőtt voltam itt, indítványoztam az egykori albérletemhez tartozó szerződés megszüntetését. Többször tájékoztattak hogy nincs más teendőm. Aztán kiszámlázták nekem a következő hónapot. Sikerült ezt visszavonatni velük. Majd Tigáz ma küldött egy levelet hogy elzárják a gázt és a az elmúlt 74 nap fogyasztását (amióta nem lakom ott) rám terhelik pótdíjjal együtt. Eddig háromszor hazudtak/tévedtek/beszéltek össze-vissza, ezek közül csak az egyik történt itt.
Józsefné Kosztovics
22.10.2023
Mvm
Gyors, kedves ügyintézés. Online idopontom volt, de olyan flottul és gyorsan ment a sor, hogy annelkul is gyorsan végeztem volna. Az ügyintéző hölgy még az applikáció kezelésében is segített.
Álmos Papp
15.10.2023
Mvm
Mvm ügyintézés egy gyötrelem már előre is (az utcafronton sorban állás van a benti sorban álláshoz). Amikor az előtted álló nénike mondja, hogy már 3x-ra kell bejönnie és legutóbb 4.5 órát várt benn. Mindenkit online ügyintézésre bátorítanak, de amikor meg sorszám húzásnál mondom, hogy online elindított ügyintézés már csak legyintenek és mondja, hogy így már értem, az soha nem fog sorra kerülni... Emellett meg az átírásnál az előző felhasználó már a 2. Fizetési felszólító számlát kapja, mert a pénzbehajtást előre veszi az mvm de az átírást, hogy ne is legyen szükség kiküldeni a már nem létező felhasználónak a csekket azt már nem. Lényeg, hogy az mvm megemelte a rezsicsökkentés csökkentésével a szolgáltatási díjat is a duplájára de ebből nem csurgat vissza pl egy működő létszámú (online/in-person) ügyfélszolgálatra. Online időpont foglalás nem működik gázra, se àramra, de a honlapjuk is lassan befagy, múltkor 5 napig tartott, mire be tudtam küldeni az óraleolvasást, mert egyszerűen beküldésnél nem reagált a rendszer, nem fogadta a bemenő adatot. Ügykezelők elmondása szerint nagyságrendileg megemelkedett az online ügyintézések száma amelyet nem tudnak már kezelni, ezért meg se nyitják az emailt, ahhoz hogy egyáltalán kézbevegyék kell zargatni őket, de a telefonvonaluk abszolút nem is működik annyira telítettek. Szóval az egyedüli ami marad az a személyes befáradás munkaidőben, hogy meg egy szabadnapja is elmenjen az embernek (ha szerencsés, akkor csak 1 és nem kell többször visszajönnie, mert elsőre nem sikerül elintéznie). Mellesleg az áramot és a gázt nem lehet egyszerre intézni, nem adnak sorszámot mindkettőhöz, ha az egyiknél kivártad az idődet akkor kezdheted előlről csak most már még nagyobb sorszám kivárását.
Esperanza Binder
27.09.2023
Mvm
Minek foglaljak időpontot, ha előbb sorra kerültem volna, ha helyben kérek sorszámot...(már lejárt a 20 perc is, amit az emberre szánnak).. Nem véletlenül foglaltam, de ezek nem tudják megérteni, hogy az ember nem ér rá egész nap itt ülni...
Dia Benedek
07.09.2023
Mvm
Katasztrofális, lekezelő ügyfélszolgálat, a bürokrácia legalja. Fejetlenség és káosz, talán ez a két szó jellemzi leginkább ezt az egész kócerájt. Kritikán aluli.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Fiumei út 8, 1081
Mvm