Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz Sarud, Kalandpart 3, 3386

Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz

Kezdőlap - Élményfalu Sarud | Az Élményfalu számos élményt kínál a szárazföldön és vízen is.Strandolj, ugrálj vagy mássz falat a KalandParton, lovagolj Hucul lovakon, vitorlázz, kerékpározz.

Sarud, Kalandpart 3, 3386

• Wi-Fi
  • Családbarát
  • Helyszíni bár
  • Utcai átvétel
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • LMBTQ+-barát
  • Tetőterasz

Gábor Skultéty
03.12.2023
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
3600 Ft ért 3dl paprikás víz, 1 db kicsi fagyasztott halfilével, külön felszámított erős Pistával és kenyérrel, nyers grillezett süllő, barátságtalan kiszolgálás, biciklis túra közben víz nem volt kapható.Kávégép és a sörcsap nem működött.Csak az ellenségeimnek ajánlanám.Szomorú volt látni hogy meg mindig itt tartunk.Mintha csak a Zimmer Feri című klasszikust láttuk volna élőben.Tisztelt Tulajdonos!Köszönöm megtisztelő válaszát, bár sok esetben nem a leírtakra válaszol. Olyan, mintha egy ChatGPT-vel leleveleznék.A válaszra szeretnék reagálni:1. A nevem Gábor, tehát nem hölgy vagyok2. Halászlevet ettünk és azt kifogásoltuk, hogy sok pénzért kicsi adagot kaptunk, kevés volt benne a hal és sem friss hal volt. Ha nem a Tisza tóból érkezik, nem gond, de legyen friss.3. Nem tudtunk kávét kérni, pedig volt kávé gép.4. Nem tudtunk csapot sört kérni, pedig ha jól láttuk, volt sörcsap.5. Nem tudtunk vizet kérni, semmilyen víz volt. Végül dobozos üdítőt és dobozos sört vettünk, megoldottuk.6. A kiszolgálás nem volt barátságos ( bár ellenséges sem).7. A grillezett halfilé nem volt megfelelően átsütve.Maga az élményfalu koncepció jó ötlet, de kérem a fentiekre figyeljenek oda.Ugyanaz nap este Tiszafüreden, egy helyi étteremben, olcsóbban, nagyobb adagot, finomabbat ettünk. Tehát van összehasonlítási alapunk.További sok sikert kívánok:S.Gábor
Ági Sajó
06.10.2023
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
Ilyen rosszat, talán sosem ettem még sehol. A fish&chips se kinézetre, se sehogy nem hozta a minimum elvárhatót sem, ha valaki azt mondta volna, hogy egy silányabb minőségű zacskós chipset kaptam, simán elhiszem. Ennyire még sosem sajnáltam ételre kiadott pénzt, kerüljék el jó messzire ezt a helyet! A kiszolgálás, a személyzet modora csak hab a tortán.
Mézes Zserbó
27.09.2023
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
Unott flegma személyzet, nagyon rossz minőségű ételek, a Zoltán nevezetű fiatalembert pedig ne alkalmazzák, bunkó a vendégekkel ahogy velünk is volt és mocskos szájú és az asztalon ült mielőtt érkeztünk volna. Senkinek sem ajánlom a helyet!
Csaba Poller
13.09.2023
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
Életemben nem îrtam még ide véleményt,de a fish&chips-nek csúfolt gyurmabundàba töltött hal és leggyatràbb minõségű zacskós tàrsaihoz hasonlîtható 'chips' egyvelege mélységesen felhàborîtott,nem beszélve a kiszolgàlók kritikàn aluli viselkedésérõl.Egy koràbbi hozzàszóló csatolt màr fényképet,pontosan olyan vàllalhatatlan volt a mienk is ma.Javaslom ezt a gasztronómiai bordélyt messzirõl elkerülni.
eL Ferenc
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
Soha többet! Horgászunk, ismerjük a halakat. Ezek fagyasztott tőkehal filét árulnak harcsa címszó alatt (3600 Ft, köret nélkül). Amit még ezért kapni, hogy ragadnak az asztalok a retektől! Kértünk egy rongyot, hogy letöröljük magunknak és kaptunk is egy jó zsíros retkes rongyot. Pofám leszakad! 10 évig vendéglátóztam, soha eszembe nem jutott volna egy vendégnek rongyot adni hanem siettem volna, hogy én letöröljem az asztalt de a szőke hajú úriembernek ez eszébe sem jutott. Süt róluk, hogy unják és, hogy utálnak ott lenni, végtelenül kényelmetlen és szomorú a hangulat. Aki teheti menjen másikba!
zsolt kozák
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
Szánalmas lehúzás ami itt folyik.Két süllőt rendeltünk csónak burgonyával és tartárral.50 percet vártunk rá, akik utánunk rendeltek hamarabb kapták meg a rendelést.Csak kártyával előre lehet fizetni, emiatt nem álltunk fel és inkább vártunk.Elkészült, a látvány önmagáért beszélt.Kis süllő filé a krumpli tetejébe, mindkettő sületlen íztelen és sótlan.A tartármártás: majonéz és valami zöld fűszer.A dobozos üdítő a bolti ár háromszorosa.10500 ft-ba került. Húszat is fizettem volna ha finom és megfelelő az adag.Fotót sem csináltam, mert a barátaim kiröhögnek és negatív emlék.Soha nem értékeltem éttermet, de ezt nem tudtam szó nélkül hagyni.SENKINEK NEM AJÁNLOM.
Csaba Süveges
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
Büfé éttermi árakkal. Rettentő lassú kiszolgálás. Harcsa helyett pangasius filé. Sajnálom mert pár éve még más tapasztalatom volt.Tisztelt Tulajdonos Úr!A válaszára reagálva:Legyen mindenben igaza. Az idő és a vásárlók úgyis mindent igazolnak, a jót is és a rosszat is.
Balazs Varga
Élményfalu Sarud - Keszegeszegető Halsütő és Grillterasz
A hal kiváló volt. Jó elgondolás ez a készpénzmentes fizetés, ha még az informatikai hátterére is költenének picit, tökéletes is lehetne. Fél órát vártunk, mire ki tudtuk fizetni a rendelést.