Rózsakert Étterem és Kávézó Lenti, Kossuth út 42/A, 8960

$$

Rózsakert Étterem és Kávézó Lenti, Kossuth út 42/A, 8960

Rózsakert Étterem és Kávézó | Rózsakert Étterem és Kávézó in Lenti, Kossuth út 42/A, 8960 Hungary

Lenti, Kossuth út 42/A, 8960

• Villásreggeli
  • Helyszíni bár
  • Érintkezés nélküli kiszállítás
  • Nagyszerű koktélok

Ádám Ábrahám
06.12.2023
Rózsakert Étterem és Kávézó
2020 augusztusában jártunk a vendéglátóhelyen. Nagyon finom volt az étel, illetve minden rendben volt.
istván Kiss
29.11.2023
Rózsakert Étterem és Kávézó
Helyfoglalás után kb 18 perc múlva jött a felszolgáló. A rendelés felvétel után még eltelt 20 perc mig ki hozta a levest. Újjabb 20 perc mire megkaptuk a második fogást. Az egész ebéd 12.05-töl 13.20.-ig tartott.Mikor ezt megemlítettem,: A válasz : ennyire futotta. Közben mások 25 perc alatt lettek kiszolgálva.
Bettina Málics
03.11.2023
Rózsakert Étterem és Kávézó
Áprilisban tartottuk náluk az esküvői vacsorát és a lagzit. Az étterem gyönyörű és tiszta,, minden nagyon igényesen van kialakítva náluk. A szervezés során minden segítséget megkaptunk Tőlük. Segítettek a mennyiségek kiválasztásában, rugalmasak voltak, több csomag opciót kaptunk, végig azt tartották szem előtt, hogy megtaláljuk a számunkra megfelelő megoldást. Könnyű volt a kapcsolattartás, mindenre azonnal válaszoltak, jó tanácsokkal láttak el bennünket. A teljes sütemény és torta rendelést levették a vállunkról. Minden úgy volt, ahogy megbeszéltük. Az ételek nagyon finomak és bőségesek voltak. A tálalás nagyon szép volt, a kiszolgálás profi volt. A nagy napon nekünk nem volt más dolgunk csak élvezni az estét. Vendégeink számára szállást is biztosítottak. Az esküvőnk napján nagyon hideg volt, így még arra is figyeltek, hogy a szobába ahol átöltöztünk legyen hősugárzó, a menyecsketánc alatt, pedig rögtön ott termettek egy pohár vízzel, mikor látták, hogy fáradok :) Jó szívvel ajánljuk őket, akár csak egy finom ebédet, vagy vacsorát szeretne elfogyasztani náluk az ember, akár nagyobb rendezvényekre. :) Mi ezúton is köszönjük nekik a sok segítséget és a felejthetetlen estét.
Lilla Benkő
26.10.2023
Rózsakert Étterem és Kávézó
Párommal voltunk itt pár hete ebédelni. Nagyon húsos, magyaros hely. Egy kicsit több zöldséget is kínálhatnának. Ezen kívül pedig sok dolog előrefagyasztott... A hely hangulata jó, szép étterem, vár a mosdóval vannak kifogásaim, egy felújítás ráférne.
Arpad Szenasi
09.10.2023
Rózsakert Étterem és Kávézó
Nagyon finom,ízletes és bőséges ételek! Minden kérésre találnak megoldást. Az árak nagyon korrektek! Máskor is itt vacsorázunk,ha Lentiben leszünk!Köszönjük!
Edit Zimonyi
18.09.2023
Rózsakert Étterem és Kávézó
Először jártunk itt Lentiben (2023.06) ebben az étteremben. Az étterem szép, tiszta. A felszolgáló hölgy kedves,barátságos volt. Délidőben voltunk, ehhez képest kevesen voltak vendégek szerintem. Ezért is volt, hogy nagyon hamar megkaptuk a rendelt ételt.Az ételnek egy picike hibàja volt, hogy a paraj egy picit el lett sózva.(Szűzérmék paraj ágyon…)Ha ez nincs,akkor az étel isteni lett volna.Ettől függetlenül mindet elfogyasztottam.Párom Gordont evett, azt mondta nagyon finom volt.Az árak szerintem nem magasak.Ha erre járunk legközelebb,biztosan betérünk még ide!
Webromedia
Rózsakert Étterem és Kávézó
Remek ételek, bőséges adagok. Ár-értékben is megfelelőnek találtuk. Szívesen ajánlom bárkinek.
Ildikó Miklós
Rózsakert Étterem és Kávézó
Kiváló volt minden, kedvesek voltak az ott dolgozók, bőséges és finom az étel, babaszék is jutott. A helyhez képest a wc kicsit színvonalon alulinak tűnt, de tiszta volt.
Zoleepappa
Rózsakert Étterem és Kávézó
A pincérhölgy nagyon kedves volt, türelmesen, hozzáértéssel segített az ételeket kiválasztani. Maga az étterem saját parkolóval rendelkezik, kellemes a beltér, szellősen vannak az asztalok. Az ételek nagyon nagyon finomak voltak, úgyhogy a szakács is érti a dolgát. Az étlap kínálatában a környék specialitasai is jelen vannak. Például a Rózsa-prósza számomra nagyon különleges fogás volt. Szóval ajánlom mindenkinek!!!
Lunita Linden
Rózsakert Étterem és Kávézó
Nagyon hangulatos étterem, kedves figyelmes kiszolgálás és remek ételek. Csak ajánlani tudom.