Kemencés Fogadó Tardos, Templom tér 14, 2834

János Rácz
04.12.2023
Kemencés Fogadó
Néhai Anyósom a Teri Mama, 6. éve az Agostyáni Emlékerdőben alussza örök álmát. Április 06-án volt a születésnapja, így a Családdal meglátogattuk az emlékfáját, természetbarát cserepes növényeket ültettünk a fa tövébe. Hagyomány nálunk, hogy minden alkalommal előre lefoglalunk egy asztalt a Tardosi Kemencés Fogadóban, ahol megebédelünk, emlékezünk, nosztalgiázunk, majd jó idő esetén sétát teszünk a környéken és csak ezután indulunk vissza Budapestre. A Fogadó Étterme csaknem mindig telt házas, de 6-7 fő kiszolgáló személyzet áll rendelkezésre, akik nagyon értik a dolgukat! Kedvesek, figyelmesek, segítőkészek, profik. Az ételek változatosak, ízletesek, a vendég kérésére variálhatóak, az ár/érték arány jó! Az ital választási lehetőség is bőséges! A desszertek magukért beszélnek! Külön önkiszolgálós salátabár áll a vendégek rendelkezésére, sok-sok finomsággal! Mivel az étel adagok igen tekintélyesek, így sokan élnek a megmaradt ételek becsomagoltatásával és elvitelével. A gyerekek részére játszótér áll rendelkezésre. Nagyobb rendezvények ( esküvő, névnap, születésnap, ballagás utáni rendezvény stb. ) megtartására is alkalmas a hely, mivel hatalmas fedett terasszal és pincehelyiséggel is rendelkezik. A parkolás külső és belső területeken megoldott. Jó szívvel ajánlom Mindenkinek a Fogadót, aki arra jár térjen be! Üdv!!!!!
Tibor Kőmíves
21.11.2023
Kemencés Fogadó
Harmadszor látogattam meg egy Tatai kirándulás alkalmával. Ebédidő, nem volt foglalás, de mégis tudtak két főre helyet adni. Az étel, mint eddig is, kifogástalan volt, ahogy a kiszolgálás és az árak is.
A. M.
07.11.2023
Kemencés Fogadó
Kedves, gyors kiszolgálás, korrekt árak, bőséges adagok és nagyon finom ételek!Szeretünk ide járni!
Julcsi Pázmándi
29.10.2023
Kemencés Fogadó
Par eve jo volt. De mar azota teljesen kicsereltek a szemelyzetet.Legutobb kb. 1 honapja voltunk. Egy idosebb pincerno szolgalt ki minket, es kerdezte ki melyik etelt kerte? Meg valaszt se tudtunk adni,de mar bunkozik, h jo akkor ha nem mondunk semmit akkor o nem talalgat. Meg h leszakad a keze.. ott kinlodott , nem ertem h az ilyen ember minek vallal ilyen munkat, egy az, h a megjelenese is gaz volt, na meg a stilusa...
Alexandra Fülöp
28.10.2023
Kemencés Fogadó
Gyors, kedves kiszolgálás! Kellemessen csalodtam, azt kaptam amit kértem, finom izletes ételek! Csak ajánlani tudom
Kálmán Slemmer
09.09.2023
Kemencés Fogadó
Nagyon jó étterem, finom ételek, figyelmes kiszolgálás, remek árak.
Dóra Lengyel
Kemencés Fogadó
Két éjszakát töltöttünk itt a férjemmel, a szoba tiszta rendezett volt. A reggeli benne volt az árban, a minőségére nem lehet kifogásunk. Az éttermet is csak ajánlani tudjuk, a kiszolgálás is 5⭐️!Egy negatívum volt, a szobákat elválasztó falak elég vékonyak, így nagy volt áthallás, de nem volt kifejezetten zavaró.
Ferenc Kovács
Kemencés Fogadó
Kirándulás után tértünk be hétvégén az éppen teltházas fogadóba, de nem küldtek el, hanem gyorsan az egyik felszabaduló asztalt megterítették nekünk. Teltház ellenére azonnal gyors és kedves kiszolgálást kaptunk és fantasztikusan finom volt a csülök, amiből az 1 adag 2 embernek is elég lehet! Az árak is rendben vannak...
József Fördős
Kemencés Fogadó
Megjött a jó idő és három gyerekkel mi is nyakunkba vettük a természetet. Az éhezés hozott ide, (meg persze a korábbi kommentek). A jó idő másokat is kicsit a természetbe, mert a hely totál telt házas volt, alig tudtunk leülni...A pincérek jól állták a sarat, le a kalappal előttük! A konyha egy kicsit el volt havazva, de amit kiadtak az teljesen rendben volt!Mindenképpen jövünk, köszönjük a hozzánk intézett kedves szavakat a telt ház ellenére!