Trófea - Étterem és Szállás Szálka Szálka, Táncsics Mihály u. 56, 7121

C. Yanisovsky
05.12.2023
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Átlagos minőség, átlagos szolgáltatás. A név alapján többet vártunk. Kellemetlen volt, hogy a fizetesnél derült ki, hogy nem működik a bankkártya terminál. Készpénz pedig nem volt nálunk... így hát beálltunk mosogatni :-)Nem-nem, szépen visszasétáltam a szállásra és gyűjtöttem pénzt..
Olivér Juhász-Vedres
28.11.2023
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Feleségem születésnapja alkalmából választottuk az éttermet.Nagyon kedves fogadtatásban volt részünk.Az italválaszték átlagos.Ebédünket fahéjas szilvalevessel kezdtük melyet brownie betéttel" tálalják. Nagyon jó elképzelés bár némi lágyság
Nóra Márki
20.11.2023
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Gyönyörű környéken, tiszta, rendes, rendezett szálló. A szoba, vagyis apartman messze felülmúlta a várakozásomat. A személyzet rendkívül kedves, a reggelink pedig kiváló és bőséges volt. Tudtam volna még maradni. Béke szigete.
Bau Reorg
20.11.2023
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Ebédelni álltunk meg baràti társasággal! Alapvetően jó étel és ital választék volt, amelyek finomak és kiadósak voltak, viszont a külön kért natúr csirkemellért kifejezetten sokat kértek, mivel minden alkotóelemét egyesével számolták, így majdnem a duplájába került ahhoz képest, mintha a la carte kértük volna!Ami azonban felháborító, hogy fizetéskor elfelejtették közölni, hogy a számla szervízdíjat tartalmaz, viszont a borravalónak szánt összeget szemrebbenés nélkül eltették!
Narancs N.
14.10.2023
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Panzió fűtött, itt nem érződött a rezsicsökkentés. Kifogtunk egy hajnalig az étteremben üvöltöző, éneklő társaságot. Reggeli közepes, az előre legyártott rántotta hideg és elfogyás után nem lett feltöltve. Kenyér csak egy fajta fehér. Többi rendben. Személyzet kedves. Környék szép. Főleg a tó és a kék kis templom.
Tamás Szabján
23.09.2023
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Két ünnep között voltunk hárman, ár-értékben nem volt az igazi. A kiszolgálás kedves volt, az ételekben nem gondoltam semmi extrát, az étlap - igaz bár szűkített - de elég átlagos, ugyanez elmondható az itallapról is.
András Marosi
14.09.2023
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Nagy várakozással érkeztünk, közel öt évvel ezelőtti jó tapasztalatunk után. Varázslatos környezetben található az ízlésesen berendezett szép étterem. A személyzet kiemelkedően kedves és gyermekünk nehezen tolerálható viselkedését is kedvességgel fogadták. Az étlap kevés ételből áll, ami nem probléma, de az ételek összeválogatása nem sikerült. Egy nagyon finom csirkehús levessel kezdtünk, de a folytatás nem volt jó. Egy szarvaspörköltet rendeltem valami nudlival, de sajnos kiábrándító volt. Hatalmas adagot kaptam ebből a vélhetőleg sokadjára mikrózott keserű ízű ételből és a köretként mellé helyezett, kissé kiszáradt, gumis jellegű nudliból. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyenge minőségű ételt is lehet készíteni szarvas húsból. Csalódás volt. Köszönjük a kedves vendéglátást.
Tamás Deli
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Túràzás végén ültünk be enni és inni valamit. A kiszolgálás nagyon kedves volt, de iszonyú lassú, egy hölgy egyedül csinált mindent (csak az ételeket nem). Ha a hely tele lett volna, fogyasztás nélkül álltunk volna tovább. Az ételválaszték gyenge volt (bár lehet csak a tél miatt), a minősége középszerű. De a hely amúgy kellemes, egy kisbolt is van mellette.
Attila Gaal
Trófea - Étterem és Szállás Szálka
Étterembe ültünk be, nem voltak nagy elvárásaink, így derült égből villámcsapás volt, hogy milyen fantasztikus ételeket raktak le élénk, nagyon finom volt minden a kiszolgálás pedig igazán figyelmes. Gyerekek imádták a halakat a bejáratnál meg a régi szekeret a kert végében.