Vodafone Partner Miskolc, Szentpáli u. 2-6, 3525

Vodafone Partner



115 Értékelések
  • péntek9:00–20:00
  • szombat9:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő9:00–20:00
  • kedd9:00–20:00
  • szerda9:00–20:00
  • csütörtök9:00–20:00


Vodafone Partner Miskolc, Szentpáli u. 2-6, 3525


Az üzletről

Vodafone: Mobil, Internet, TV, Telefon | Vodafone | TV, internet, telefon, mobil előfizetések, kedvezményes mobiltarifák és otthoni vezetékes csomagok a Vodafone-tól. Ismerd meg készülékajánlatainkat!

Kapcsolatok

Hívjon minket
06707001270
Miskolc, Szentpáli u. 2-6, 3525

Nyitvatartási idő

  • péntek9:00–20:00
  • szombat9:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő9:00–20:00
  • kedd9:00–20:00
  • szerda9:00–20:00
  • csütörtök9:00–20:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Attila Makkai
19.11.2023
Vodafone Partner
Gyorsak, segítőkészek. Egy üvegfóliát nem sikerült pontosan felhelyezni a telefonomra, de másnap ingyen felraktak pontosan egy újat. Egy negatív dolgot tudok említeni: ha egy problémásabb ügyfél kimegy, akkor a többi ügyfél előtt, de halkan kibeszélik.
József Tóth
15.11.2023
Vodafone Partner
Kiváló, szakszerű szolgáltatás.
István Töreczki
12.11.2023
Vodafone Partner
Nagyon régen itt vásárolok, ilyen kiszolgálás nincs sehol, egyik üzletben sem....különösen annak fényében, ahogy azt Márton László munkatársuk végzi. Remélem, eredményes és végtelen lojális munkáját díjazni fogják.
Beata Csirmaz
31.10.2023
Vodafone Partner
Direkt ellenőrizve, hogy elérhető státuszt mutat egyedül náluk, majd miután bementem, meg se hallgatva melyik érdekel pontosan, utána se nézve rávágták, hogy nincs. Vagy frissítsék a készletet online, vagy ha elrakták valakinek akkor azt mondják, mert ez így nem a legkorrektebb..
Zoltán István Farkas
16.10.2023
Vodafone Partner
Telefonon és online elérhetetlenek!!Vásárolni akartam ( telefont egyösszegű kifizetéssel ) , próbáltam elérni őket, hogy ne kelljen hiába odamennem, de lehetetlen. Előzetesen a Vodafone ( több mint 10 éves a flottás előfizetésünk, 4 számra ) oldalán tájékozódtam, igen, van olyan telefon, színben is. Elmentem, de teljesen más árakat mondtak és kért színű telefon sem volt, megjegyzem ~ 3 éve sem volt az amit szerettem volna, most viszont nem engedtem magam rábeszélni olyanra amit elém löknek, mert nekik csak az van. Szóval inkább elmentem a Média Marktba és megvettem ott, igaz kicsit drágábban ( 170 ezer! ), és egy kicsit jobb változatot. Nem tudom, hogy ez hol éri meg a boltnak??!!!Egyébként ügyintézésben talán a legjobbak Miskolcon, de vásárolni nem fogok odamenni többször.
Edit Jakubik
25.09.2023
Vodafone Partner
Nagyon kedvesek voltak a hölgyek, xiaomi 12t vagy pro-t szerettünk volna venni. Kihoztak egy xiaomi 12. Jóval gyengébb telefon. Magyarul egy jó készülék helyett, ránk sóztak egy gyengét, mert az volt raktáron. Mikor észre vettük hogy nem az amit kértünk, azt mondták nem tudják a szerződésünket módosítani. Egy biztos többet nem tesszük be a lábunkat ide. Kevesen is voltak gondolom nem mi vagyunk az elsők akik igy jártak.
Erika Gregus
25.09.2023
Vodafone Partner
A megterhelt ügyfélszolgálat kiváló, gyors segítséget nyújtott a problémámra. Várakozási idői kb. fél óra.
Merci Kántor
08.09.2023
Vodafone Partner
Februárban bementem megszüntetni a számlámat. Egy óra várakozás után elküldött a férfi, mert hétvégén nem foglalkozik ilyenekkel. Másnap, hétfőn szintén egy óra várakozás után megszüntette a számlámat. Azóta össze-vissza számláznak, miután személyesen azt mondták hogy nincs tartozásom. Telefonon elérhetetlenek vagy technikai okokra hivatkozva nem segítenek!U.i.: A szolgáltatással is komoly bajok vannak! Külföldön egyáltalán nem úgy működik az internet mint ahogy azt a hölgy elmondta a szerződéskötéskor!Jó lenne ha válaszolnának az emailemre vagy felvennék a telefont végre!Szégyen!
Szihalmi Zoltán
06.09.2023
Vodafone Partner
Gyors és szakszerű kiszolgálás! Kár, hogy ez a Vodafonról nem mondható el. Oka volt, hogy szolgáltatót váltottam!
Gabriella Molnár
02.09.2023
Vodafone Partner
Meglehetősen bosszús vagyok.A telefonomban két kártya van (nem véletlenül). Amikor kaptam egy üzenetet arról, hogy adategyeztetésre van szükségem, azt hittem, félreértés, mert előfizetésem van. A Miskolc Plázába mentem be, ahol a kedves és nagyon készséges kolleganő megnyugtatott, (megnézte a szerződésemet, elkért hozzá mindent) hogy biztosan félreértés, nem kell foglalkoznom vele.Egy pár napja az üzenet arról szólt, hogy mert nem egyeztettem adatot, a szolgáltatás megszűnt. És valóban nem hívható a 2. számom.Ismét bementem a szolgáltatóhoz, ahol elmondta a nagyon udvarias, készséges hölgy, hogy valóban, a második számomról van szó, ahol szükség van az adategyeztetésre (biztosan el is mondta, hogy miért, de kicsit ideges voltam, nem emlékszem). Adategyeztetés megtörtént, megnyugtatott, hogy több teendőm nincs, 48 órán belül élő lesz a számom újra.Ma kaptam egy sms-t melyben közlik, hogy új szerződést kell kötnöm, mert lejárt az adategyeztetésre nyitvaálló idő, hívjam a központi számot, vagy fáradjak be az ügyfélszolgálatra, addig nem lesz éló a 2. számom.Szóval reggel óta hívom a számot, túlterheltek...Enyhén szólva fel vagyok háborodva.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Miskolc, Szentpáli u. 2-6, 3525
Vodafone Partner