Zilaj Bringa Velence, Balatoni út, 2481

Ágoston Péter
07.12.2023
Zilaj Bringa
Foglalás nélkül érkeztünk. Korrekt, gyors kiszolgálást kaptunk.Jövünk még!
Kustos István
06.12.2023
Zilaj Bringa
Szuper döntés volt innen bérelni bicikliket a Velencei-tó körbe tekeréséhez.A biciklik kényelmesek, korszerű és karbantartott.Babaülés és lakat is igényelhető.A tulajdonosok kedvesek, segítőkészek. Köszönjük! :)
Borbala Ilonka
13.11.2023
Zilaj Bringa
Zilaj Bringa Nagyszerű hely nagy betűkkel!A tulajdonos segítőkész, kedves, figyelmes és informatív.Nem volt probléma a kölcsönzés során.Plusz pont: van segítő szerviz autójuk ha netán baj lenne az úton.Bátran ajánlom a biciklik hiánytalanul felkészítettek voltak! Kaptunk zárakat! 5-ből 5-ös hely! Máskor is jövünk!
Máté Szenczi
07.11.2023
Zilaj Bringa
Azért 2 csillag 1 helyett, mert gurult a bicikli, és nem volt drága. 1 hétre béreltük volna, de 2 nap után visszavittük. Az egy dolog, hogy elvileg nem lehet hozzányúlni, a bringához, defektet javítani, és majd küldenek egy szerkocsit megszerleni. Annak ez lehet jó, aki még életében nem bringázott, de aki sportolni szeretne és ért a bringákhoz, annak nem ajánlom. Mondtam, hogy 20 éve bringázunk, van a családban x bicikli, magunk szervizeljük, van minden szerszámom, ha kapok egy defektet nem fogok szerkocsira várni, megcsinálom magam 10 perc alatt. Nyilván ezt megtiltották, így is, fellengzős stílusban. Miután elvittük a bringát azért beállítottam rajta a dolgokat mert minden rossz volt. Még a váltót is be kellett állítani, hogy pontosan váltson, fújni a kerekekbe, a lánc por száraz volt, még azt is megolajoztam, mert csak úgy ropogott. Az úriember aki kiszolgált, egy elég modortalan ember, lesz@rom stílusban, magas lóról beszélve. Folyamatosan eltűnik, rögtön jön. Mikor visszavittük a bringát, fél órát vártunk, mert nem volt ott senki. Gondolom a szerkocsi is ilyen sebességgel érkezett volna, ha baj van. Arról nem is beszélve, ha éjjel bringázik az ember... Kiegészítésként annyi, hogy kicsit leharcoltabbak a bringák, de nem vészes, viszont olyanokra nem költenek, mint defektgáltló gél a belsőbe. Alapvetően nem ajánlom, bringásoknak semmiképp. Aki pedig kezdő, annak ennyiért vannak jobb helyek a tó körül.
Éva
Zilaj Bringa
Nagyon szuper bringák. Foglaltam telefonon. Pünkösd vasárnap körbetekertük a tavat. Nagyszerű élmény volt. Hozzáértő tudással rendelkező dolgozó. Köszönettel!
Kata Maya Nagy
Zilaj Bringa
2023. augusztus 16-án béreltünk 2 női biciklit egy Velencei-tó kerülésre. A tulajdonosok nagyon segítőkészek voltak, kiválaszthattuk a számunkra kényelmes biciklit, amelyet megfelelő méretre is segítettek állítani. Mi csak egy tókerülésnyi időre béreltük a biciklit, nem volt cél tempós biciklizés, extra felszereltség, az igényeinknek megfelelően teljesen elégedettek voltunk a szolgáltatással, ár-érték arányban is.
Ibolya Renner
Zilaj Bringa
Tegnap Budapestről mentünk középiskolásokkal , 1-1.5 órát szerettünk volna biciklizni , de nem kaptunk mondván nem vettük igénybe a kisérőt plusz 5 ezer forintért .Felfoghatatlan hogy egy kölcsönző mégsem nyújt szolgáltatást .Ide biztos NEM jövünk többet !!!
Katalin Komjáthy
Zilaj Bringa
Kedves, segítőkész kiszolgálás, de ha jól érzékeltem, érdemes előre foglalni. Mi nyitásra mentünk, nyáron, így még jutott bringa.